Olympialaiset 2024 OFFICIAL
Virallinen ketju vuoden 2024 olympialaisille. M28
Kommentit (10479)
Vierailija kirjoitti:
Tää surffin selostaja on hassun kuuloinen :D
Joskus on selostanut jollakin kanavalla jalkapalloa ja kuulostaa joltakin toiselta selostajalta ehkä Matti Härköseltä ja Tuomas Virkkunenkin tulee tuosta äänestä mieleen, vaikka onkin paljon Tuomas Virkkusta rauhallisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi surffauksessakin naisella pitää olla niukka pyllyn paljastava alaosa? Olen täysin kyllästynyt näihin naisten niukkoihin urheiluasuihin.
Miesten niukat alaosat eivät häiritse minua ainakaan. :) n52
Ei minuakaan. Eikä naisten.
Kisat ovat heteromiehille tehdyt. Pyllyjen on näyttävä.
Englannin Valioliigakin alkaa jo ensi viikon perjantaina 16.8. Suomessa toki näytetään maksukanavalla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä lesbonaisenakin mielelläni katselen naisten pyllyjä :)
Vierailija kirjoitti:
Eipä minua heteronaisena haittaa pyllyt. Mitäs sitä peittämään, jos on timmi pylly!
Vierailija kirjoitti:
Cry more.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa stance: Goofy
Seisoo laudalla niin, että vasen jalka on takana ja oikea kärjessä.
Heili starttaa finaalissa neljäntenä. Kolme rania taas luvassa kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Katsottuani keihään karsinnan, melkoisen ihmeen saa joku suomalainen tehdä, jos aikoo mitaleille päästä. Monia rentoja pitkiä heittoja suosikeista.
Jep, ei ole helppoa. Ja tässä sulle uutinen: se ei ole koskaan ollut helppoa, ei yksikään mitali, minkä suomalaiset on ko. lajista heittänyt, vaikka ovat olleet monta kertaa edellä aikaansa niin hyvässä kuin pahassakin, kaikkiin on joutunut kuitenkin ns. prseensä repimään.
Niin en ole yhtäkään juttua hänestä lukenut, ei ole kiinnostanut lasten urheilu.
En minäkään ole lukenut. Ei ole tarvinut lukea, kun toimittajat eivät muusta puhukaan kuin siitä, että Heili asuu Australiassa ja 13-vuotias. Siis silloin kun ylipäätään hänestä jotain puhuvat. Heili on myös Australian kansalainen.
Hauska, kun täällä on hirveä parku siitä, että naisilla on pienet vaatteet. Ja samalla toljoteaan munan pää kovana jotain Temppareita tms.
Miesten koriksen puolivälierä Brasilia-USA on pantu tänään viimeiseksi peliksi alkamaan klo 22.30. Tottakai, että on jenkeissä ja Brasilissa katsottavissa heille sopivampaan aikaan.
Lisää pyllyjä vaan ruutu täyteen.
tuollahan voi olla haita ja meduusoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska, kun täällä on hirveä parku siitä, että naisilla on pienet vaatteet. Ja samalla toljoteaan munan pää kovana jotain Temppareita tms.
Mä vähän luulen että samat tyypit parkuu naisten vähäpukeisuutta, jotka kuolaavat pikkutyttöjä. Päässä niillä on vikaa ja isosti.
Feministiakat ne täällä valittaa, kun seksikkäät naiset pukeutuu tiukkoihin vaatteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Lisää pyllyjä vaan ruutu täyteen.
Twerkkaus olympialajiksi niin saadaan kunnolla pyllyä ruutuun!
Ai ai, huomenna on käsipallossa luvassa tulta ja tappuraa, kun puolivälierässä kohtaavat Tanska-Ruotsi. Näiden kohtaamisessa on yleensä tunteet pinnassa. Kumpikaan ei halua hävitä varsinkaan toisilleen.
No siirrypä sitten katsomaan vaikka koripalloa. Siellä ei ole pyllybikinit käytössä naisillakaan.