Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olympialaiset 2024 OFFICIAL

Vierailija
17.07.2024 |

Virallinen ketju vuoden 2024 olympialaisille. M28

Kommentit (10479)

Vierailija
3121/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittava seiväshyppy kannettavalta pyörimään jotta näen jokaisen hypyn.

Vierailija
3122/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jotenkin ollut tajunnutkaan että miesten seipään finaali on tänä iltana! Mahtavaa!!! Hieno ilta varmastikin tulossa, on yksi lempilajeistani.

Vai keihään?

Seipään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3123/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja niin se tämäkin päivä on hurahtanut. Aamulla klo 9 aloitin ja nyt klo 20 :) No, kyllä välillä pari työpuhelua ja pari spostia on hoidettu. Onneksi tänään on satanut (nytkin sataa), niin ei ole niin huono omatunto, kun sisällä värjöttää...

Niin, joo ja aamulla mietin, kun triathlonia aloin katsomaan, että on lohdullista tietää, etten ole ainoa, joka ei paljoa muuta tee kuin vahtaan kisoja. Meitähän on monia! Se jotenkin helpottaa omaa "syyllisyyttä", kun tietää, että kyseessä on "jaettu syyllisyys" :D

Mä olen lihonut neljä kiloa kisojen aikana... Aktiivisuuden puute ja herkut. Paino noussut 65 kg 69:ään. Ens viikolla ryhtiliike. 

Vierailija
3124/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kannustetaan Karalista ja Lita Baehrea. 

Karalis on ihana <3 

t. puumanainen

Vierailija
3125/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko osallistuneet Kisapähkinään?

Pari kertaa. Ihan jäätävän vaikeita kysymyksiä, ainakin itselle.

Niin oli. Ei edes arvaamalla mennyt yhtään oikein. :D

Vierailija
3126/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jotenkin ollut tajunnutkaan että miesten seipään finaali on tänä iltana! Mahtavaa!!! Hieno ilta varmastikin tulossa, on yksi lempilajeistani.

Vai keihään?

Seipään.

Ok. Minulla on mennyt taas jotain aivoissa ristiin rastiin, että milloin mikäkin laji kisataan. 

Vierailija
3127/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jean Galfione on edelleen yhtä komea kuin voittaessaan olympiakultaa 1996.

Miten siitäkin voi olla jo niin kauan?!

Mä en muista Galfionea, mutta monta muuta juttua Atlantasta. Olin silloin n. 17 v. ja mm. heräsin aamuyöllä katsomaan uinteja tv:stä. Jani Sievisen pudonneet uimalasit, Heli Rantasen keihäskulta... Celine Dion esiintyi silloinkin avajaisissa. Ja yhtäkkiä kaikesta tuosta on jo melkein 30 v. aikaa!

Vierailija
3128/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika karua "mainostaa" tulevan illan tapahtumia tuollaisella surumusiikilla. Upeasti nostaa tunnelmaa :D

joo, Albinonin Adagio on hautajaisklassikko.

Bachin Air tuossa soi. Albinoni on ihan eri biisi, vaikka molemmat ovatkin surumielisiä ja erittäin vähän sopivia tunnelmannostattajiksi ennen illan esityksiä. Parempi ajankohta tuollaiselle musiikille olisi se, kun suomalaiset tulevat kotiin 0 mitalia mukanaan :D

Siihen tilanteeseen sopisi Narvan marssi.

Vierailija
3129/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Topi Raitanen ole mukana? Eikö sen pitänyt olla? Vai oliko se ja keskeytti?

Vierailija
3130/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja niin se tämäkin päivä on hurahtanut. Aamulla klo 9 aloitin ja nyt klo 20 :) No, kyllä välillä pari työpuhelua ja pari spostia on hoidettu. Onneksi tänään on satanut (nytkin sataa), niin ei ole niin huono omatunto, kun sisällä värjöttää...

Niin, joo ja aamulla mietin, kun triathlonia aloin katsomaan, että on lohdullista tietää, etten ole ainoa, joka ei paljoa muuta tee kuin vahtaan kisoja. Meitähän on monia! Se jotenkin helpottaa omaa "syyllisyyttä", kun tietää, että kyseessä on "jaettu syyllisyys" :D

Mä olen lihonut neljä kiloa kisojen aikana... Aktiivisuuden puute ja herkut. Paino noussut 65 kg 69:ään. Ens viikolla ryhtiliike. 

Aika hitosti saa vetää herkkuja, että lihoo parissa viikossa 4 kiloa....

Vierailija
3131/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeita ylittyksiä toisensa perään. Kuten aloituskorkeudessa tietty pitääkin. Viimeksi Karalis ylittää.

Vierailija
3132/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä Duplantis voittaisi.

Vierailija
3133/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun piti katsoa aamun suomalaiset ja sen jälkeen mennä pihatöihin ja imuroida ennen illan suomalaisia. Kummasti ei ole kroppa koko päivänä sohvalta noussut moisiin hommiin. :D

Vierailija
3134/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei Topi Raitanen ole mukana? Eikö sen pitänyt olla? Vai oliko se ja keskeytti?

Oisko vasta seuraavassa erässä?

Vierailija
3135/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai keihään?

Seipään.

Ok. Minulla on mennyt taas jotain aivoissa ristiin rastiin, että milloin mikäkin laji kisataan. 

Keihäs on se noin metrin mittainen keppi jota heitetään. Seipään heittäminen olisi huomattavasti vaikeampaa.

Vierailija
3136/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hitosti saa vetää herkkuja, että lihoo parissa viikossa 4 kiloa....

Ehkä siitä on pari kiloa vain nesteturvotusta. Painostava ilma saa hikoilemaan ja himoitsemaan suolaa. 

Vierailija
3137/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4 kg viikossa on jo saavutus 🤔

Vierailija
3138/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun piti katsoa aamun suomalaiset ja sen jälkeen mennä pihatöihin ja imuroida ennen illan suomalaisia. Kummasti ei ole kroppa koko päivänä sohvalta n

Minä kävin äsken aamulenkillä. Ehdin sopivasti takaisin 5 min ennen seiväsfinaalin alkua. 

Vierailija
3139/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai keihään?

Seipään.

Keihäs on se noin metrin mittainen keppi jota heitetään. Seipään heittäminen olisi huomattavasti vaikeampaa.

Kyllä minä tiedän. Luulin että keihästä heitetään tänään. 

Vierailija
3140/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta viimeisessa alkuerässä juoksee

Ketju on lukittu.