Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tarkoittaa "I want to hook up with you" treffeillä?

Vierailija
17.07.2024 |

Tapailen ulkomaalaista (eurooppalaista) miestä joka sanoi mulle noin. Ollaan nähty n 5 kertaa ja olin hänen luonaan. Olen sanonut että haluan edetä hitaasti ja hän sanoi tuon suutelun jälkeen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei estä noita etsimästä "vakavaa" ja koettamasta kuitenkin saada vain nopeaa seksiseuraa. Testaavat. Jokuhan voi tuumata että no olkoon, parempi kuin ei mitään

Kyllä tuo aika laskelmoivalta silti kuulostaa. Jos olisit seksipositiivinen olisitte jo tutkimassa mieltymyksiänne ja fantasioitanne.

Vierailija
22/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika yleinen slangisanonta jolla monia eri merkityksiä, ei liity älttämättä millään tavalla seksiin tms. Mulla on hyvä frendi New Yorkissa, ja hän sanoi että seuravan kerran ku tulen käymään Nykissä, "I will hook you up". Tarkoitti että yleisellä tasolla hoitaa hommat kuntoon, kämpän yms. mitä satun tarviimaan. Viittasi varmasti myös omiin frendeihinsä, että kavereita ja tekemistä riittää. Käytti siis samaa sanontaa viittaamatta mihinkään romanttiseen. Uskoisin, että sinun tapauksessa tarkoitti kuitenkin seurustelua tms. hieman satunnaista tapailua vakavampaa, mutta mikään suora seksivihjailu tuo ei mielestäni ollut.

Kyllä se tuossa tilanteessa tarkottaa just sitä. Toki sillä on muitakin merkityksiä, kuten tuo, että laittaa jotkut jutut kuntoon, esim. internetyhteyden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapteeni koukku hakee läheisyyttä.

Vierailija
24/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä selvästi trollataan nyt ihan tosissaan. Ei tuota termiä pelkästään suorana seksiviittauksena käytetä, on hieman laajempi käsite. Seksin vonkaamiseen on ihan eri termit. Tarkoitti varmasti sanoa että on kiinnostunut, ja haluaa siirtää suhteen "nextille levelille". Mitä se pitää sisällään on tietysti aika paljon, eiköhän siinä seksikin ole mukana, mutta pelkästään sitä tuo ei tarkoita. Suomijunttilandia on vähän väärä paikka näiden kyselemiseen, saat pelkkiä googlevastauksia, ja sieltä googlesta on tottakai revitty ainoastaan seksiviittaukset. Sanonta on kyllä puhekielessä paljon laajempi käsite.