Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tarkoittaa "I want to hook up with you" treffeillä?

Vierailija
17.07.2024 |

Tapailen ulkomaalaista (eurooppalaista) miestä joka sanoi mulle noin. Ollaan nähty n 5 kertaa ja olin hänen luonaan. Olen sanonut että haluan edetä hitaasti ja hän sanoi tuon suutelun jälkeen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluan vetää sinua yläkoukulla leukaan". On siis laiton uhkaus.

Vierailija
2/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänkyyn vonkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Haluan vetää sinua yläkoukulla leukaan". On siis laiton uhkaus.

Oliko vielä verkkopaita päällä?

Vierailija
4/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiseuraa.

Vierailija
5/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Termi hookup on moniselitteinen määritelmä, koska se voi tarkoittaa suutelua tai mitä tahansa fyysistä seksuaalista toimintaa seksikumppaneiden välillä.

Vierailija
6/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hookup-kulttuuri on kulttuuri, joka hyväksyy ja rohkaisee satunnaisia seksitapaamisia, mukaan lukien yhden illan juttuja ja muuta niihin liittyvää toimintaa, ilman että siihen välttämättä sisältyy emotionaalista läheisyyttä, sitoutumista tai sitoutunutta suhdetta.

Vierailija
7/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa koukuttua sinustakin. Narkki mikä narkki.

Vierailija
8/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitin tuon kyllä jonkinlaisena vihjauksena seksiin, mutta minkäsävyinen? Yritin etsiä netistä ja siellä sanottiin että tarkoittaa lyhytaikaista seksisuhdetta.

En missään nimessä sellaista halua kun jo Tinder-profiilissa sanoin että vain pitkäaikaista kumppania etsimässä.

-ap

Vierailija
9/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hook up = seksiä ilman sitoumuksia. Mies ei siis halua sinusta muuta kuin pillua

Vierailija
10/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa ripustaa koukut ylös sinuun.

Vierailija
11/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyttä seksisuhdetta. Sinunkin pitäisi haluta nyt tuommoista sitten.

Vierailija
12/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sen kielinen mies että ymmärrät.

Vierailija
13/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nusnus

Vierailija
14/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain koukuilla kiinnitetään kattoon. Olen väijynyt tuommoista netistä, mutta ainakin itse olen turhan kankea.

Vierailija
15/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hook up = seksiä ilman sitoumuksia. Mies ei siis halua sinusta muuta kuin pillua

Ok no hienoa. Hyvä kun sanoi sitten suoraan.:D En tiedä miten asia pitäisi nyt selventää, näytänkö Wikipediasta määritelmän ja kysyn että mikä juttu tämä on kun molemmilla oli Tinderissä pitkäaikaista suhdetta ja olen nimenomaan sanonut että en harrasta yhdenillan juttuja.

-ap

Vierailija
16/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo sanottu niin mies on kiinnostunut vain kolmesta reiästäsi.

Vierailija
17/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsitin tuon kyllä jonkinlaisena vihjauksena seksiin, mutta minkäsävyinen? Yritin etsiä netistä ja siellä sanottiin että tarkoittaa lyhytaikaista seksisuhdetta.

En missään nimessä sellaista halua kun jo Tinder-profiilissa sanoin että vain pitkäaikaista kumppania etsimässä.

-ap

No se on sitten bye bye baby!

Vierailija
18/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hooking up means sexual activity. Kissing (or making-out) is not hooking up. Any type of oral, vaginal or anal sex is considered hooking up."

Vierailija
19/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yleinen slangisanonta jolla monia eri merkityksiä, ei liity älttämättä millään tavalla seksiin tms. Mulla on hyvä frendi New Yorkissa, ja hän sanoi että seuravan kerran ku tulen käymään Nykissä, "I will hook you up". Tarkoitti että yleisellä tasolla hoitaa hommat kuntoon, kämpän yms. mitä satun tarviimaan. Viittasi varmasti myös omiin frendeihinsä, että kavereita ja tekemistä riittää. Käytti siis samaa sanontaa viittaamatta mihinkään romanttiseen. Uskoisin, että sinun tapauksessa tarkoitti kuitenkin seurustelua tms. hieman satunnaista tapailua vakavampaa, mutta mikään suora seksivihjailu tuo ei mielestäni ollut.

Vierailija
20/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

H*ora!