Sara Sieppi, Rosanna Kulju ja Sabina Särkkä suuntasivat ökylomalle luksushuvilaan Italiaan, kyllä käy katteeks
Ökyloma on maksanut varmasti maltaita kun luksushuvilassa ökyillään, tuntematon syväkurkku.paljastaa juorulehdelle. Ja av-mammat kadeina!
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on heidän salaisuutensa näyttää reissussa tyylikkäältä ja laitetulta? Itse olen aina hikinen, ohuet hiukset haituvina kasvoissa kiinni ja hikisenä :(
Näinpä. Minäkin tein (vähän) pihatöitä ja hiki tili, pisarat valuivat pitkin naamaa ja vaatteet liimautuivat kiinni. Eikä minulla olisi tuollaisia rajamääriäkään, mitä Italian luksusloma vaatisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on heidän salaisuutensa näyttää reissussa tyylikkäältä ja laitetulta? Itse olen aina hikinen, ohuet hiukset haituvina kasvoissa kiinni ja hikisenä :(
Näinpä. Minäkin tein (vähän) pihatöitä ja hiki tili, pisarat valuivat pitkin naamaa ja vaatteet liimautuivat kiinni. Eikä minulla olisi tuollaisia rajamääriäkään, mitä Italian luksusloma vaatisi.
Ratkaisu on helppo: Senkun alat kuvaamaan pihatöitä, pistät instagram-filtersit päälle niin se hoitaa sut hoikemmaksi, pidemmäksi, meikatuksi, silotelluksi ja hiettömäksi.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä upeet puitteet, kateeksi käy!
AP vastailee omaan aloitukseensa 😂
Joo. Kuka vaan voi kärytellä.
Täällä Suomessakin nyt.
Jokaisen pitäisi miettiä onko lentomatkailu ihan välttämätöntä.
Nämäkin leidit voisivat näyttää ekologista esimerkkiä ja matkata kohteeseen lentämättä. 
Olisi vähän raikkaampaa kontenttia someen.
Tuolla on kohtuuhintaisempaa matkustaa nyt, ja vasta elokuussa hinnat nousee kun keski- ja eteläeurooppalaisilla alkaa kesälomat.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa mun sanoneen, mutta se futarirakas ei ole tosissaan Siepin kanssa ja Siepillä on paha tapa jäädä roikkumaan miehiin. Ehkä heikko itsetunto?
Siis mies tekee saman tempun kahdesti: vaihtaa maata kertomatta Siepille asiasta edes. Talvella otti hatkat ja jäi yhteinen lehdissäkin hehkutettu rakkauden joulu kesken ja lemmenloma Seychelleille. Sieppi meni sitten Rosannan kanssa laskettelemaan ja yksin jonnekin lomalle. Ja nyt kun Sieppi lähti yllätysvisiitille Romaniaan, kävi paikan päällä ilmi, että kakkoskoti olikin pakattu ja tyhjennetty ja mies muuttamassa sieltä Kreikkaan Siepille kertomatta.
Olen käynyt Romaniassa ja siellä on upeita parikymppisiä pitkäsäärisiä, hoikkia, mallimittaisia naisia pilvin pimein! Näyttävät italiattarien, espanjattarien ja slaavilaisten sekoitukselta tummine luonnollisine pitkine hiuksineen joita ei tarvetta ostaa kehitysmaiden naisten päästä, ja smaragdinvihreine säihkysilmineen. Täyteaineettomia, silikonittomia. Tyylikkäästi pukeutuneita eikä yhtään tyrkkymäisesti ruumiinosia esillä. Hehän kyttäävät siellä ulkomaisia pallopelaajia kuin haukat, joten tarjontaa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa ettei noilla horoilla ole muuta elämässään kuin juhliminen ja matkustelu. Elämä pelkkää selviytymistä reissusta toiseen koska tavallinen normaali työ- ja perhe-elämä eivät tulisi kuuloonkaan.
Näin videon jossa esittelevät kilpaa kolmestaan logomeikkejä, logoaurinkolaseja, logolaukkuja ja toisella videolla on logobikinejä.
Kulutusjuhlaa ja biletystä, eikö nuo ole kohta nelikymppisiä?
Vierailija kirjoitti:
Siis, ymmärsinkö oikein?
Tää kävi sisustelemassa miesystävän Romanian kotia mieleisekseen ja kutsui kakkoskodikseen, mies keräsi kamppeet kaikessa hiljaisuudessa ja lähti Kreikkaan, tämä sai kuulla ja lähti yllätysvierailulle Romaniaan ja seurasi perässä Ateenaan?!?!!? Nyt lomailee naisystävien kanssa eikä vietä miesystävän kanssa kesälomaa, koska miesystävää ei enää ole?????
Sai siis tietää asiasta paikanpäällä vasta somensa perusteella, kun kuvasi tyhjättyä kakkoskotia ja postasi, ettei tiennytkään että on vika reissu Romaniaan.
Mies kaikessa hiljaisuudessa tyhjännyt kämpän ja ollut muuttamassa toiseen maahan.
Miten niin mistä rahat ökylomaan? Sara Siepillä ainakin todella hyvät tulot, somettamisella ole tienannut todella hyvin. Ihan on ollut lehdissäkin tietoa hänen tuloistaan. Noista kahdesta muusta en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis, ymmärsinkö oikein?
Tää kävi sisustelemassa miesystävän Romanian kotia mieleisekseen ja kutsui kakkoskodikseen, mies keräsi kamppeet kaikessa hiljaisuudessa ja lähti Kreikkaan, tämä sai kuulla ja lähti yllätysvierailulle Romaniaan ja seurasi perässä Ateenaan?!?!!? Nyt lomailee naisystävien kanssa eikä vietä miesystävän kanssa kesälomaa, koska miesystävää ei enää ole?????
Sai siis tietää asiasta paikanpäällä vasta somensa perusteella, kun kuvasi tyhjättyä kakkoskotia ja postasi, ettei tiennytkään että on vika reissu Romaniaan.
Mies kaikessa hiljaisuudessa tyhjännyt kämpän ja ollut muuttamassa toiseen maahan.
ilmeisesti sai äkkilähdön otettua Romaniaan mutta joutu mennä Italian kautta ja viettää siellä tuntikausia syömässä pastoja.
Senkö takia äiti tuli Helsinkiin siivoamaan sille, laittaan ruokaa ja pitämään seuraa, koska mies vaihtoi maata kertomatta?!?!
Ai me nuorina otettiin lainaa ja matkustettiin siellä täällä pitkin maapalloa eikä se nyt niin kallista edes ollut lopulta.Matkoilla on niin paljon koettavaa ettei edes muista syödä ja se kuuluu elämään että ottaa riskejä ja menee.Nytkin on Kreetan matkat 300-400€ viikko hotellissa lentoineen et kai te nyt tohon pystytte.Pelkät lennot johonkin turkkiin tai Kroatiaan tai Albanian vaan satasen 100€.
Bulgarian lennot ja siellä motelli.Tai lomamatka viikko 300€.
Muistanko oikein että sillä on joskus mennyt välit Kuljuun ja Särkkään? Nytkö ne on taas niin kaveria, vai onko tuo pelkkää instagram-esitystä?
Vierailija kirjoitti:
Tuulitunnelien bimboiluloma, hyi.
Olikse Särkkä ja Sieppi jotka oli joskus menossa Espanjaan, olisko Ibizan saarelle tai johonkin mutta olivat vahingossa varanneet hotellin jostain toisesta Välimeren maasta ja selittivät lehteen "mutku se oli saman niminen hotelli"?
Vierailija kirjoitti:
35 v Vanhat leikkii nuoria, bilekuvat kuin 18 v tyttöjen. Jotenkin jopa säälittävää... Ja itse kun kuvia instaan laittavat, mitä ihmettä on Saran alavartalolle on tapahtunut ? Näyttää edestäpäinkin tod.leveältä.
Meinaavatkohan lapsia tehdä ollenkaan,? Kohta alkaa olla myöhäistä alkaa leikkiä kotia.
fdfrrretrevittu jjhghtgtissithgfhgfhfdfgpyllygvcvfghfhuoratvchgfhfhfh.
Onko tuo Särkkä ainoa noista joka ei ole täyttänyt itseään millään?