Sara Sieppi, Rosanna Kulju ja Sabina Särkkä suuntasivat ökylomalle luksushuvilaan Italiaan, kyllä käy katteeks
Ökyloma on maksanut varmasti maltaita kun luksushuvilassa ökyillään, tuntematon syväkurkku.paljastaa juorulehdelle. Ja av-mammat kadeina!
Kommentit (98)
Kulju ainakin puhunut avoimesti lapsihaaveistaan, mutta ei ole löytänyt sopivaa miestä.
Sanna Marin on myös nyt Italiassa. Onkohan samalla matkalla? Seura olisi ainakin samantasoista.
Vierailija kirjoitti:
Seiskan jutun mukaan kaksi yötä "luksusvillassa" 300 euroa. Ihan perus hotellihinta siis.
Olen matkustanut lähes 60 maassa enkä ole koskaan maksanut hotelliyöstä 150 €. Enkä majoitu missään murjuissa.
Mielestäni Toscana kertoo siitä, että pelkkä rantaloma ei enää riitä ja olisi lisäksi tällä hetkellä tukala helteiden vuoksi. Ihan hyvä valinta jos ehdottomasti pitää Etelä-Eurooppaan mennä heinäkuussa. Itse pysyisin heinäkuussa Suomessa ja menisin vasta elokuun loppupuolella Toscanaan ja Firenzeen.
Siepin Sara on kyllä herkku. Mukavan pyöriä nykyään. Harmittavasti olen 15 vuotta vanhempi, joten nuoremmat hoitakoot.
No minulle pitäisi maksaa ja aika paljon, että lähtisin johonkin 40 asteen helteisiin "lomalle". Vaikka olisikin ilmastoinnit ja muut mukavuudet hotellissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä nämä naikkoset oikein rahat luksuselämäänsä saavat kun eivät tee töitä, eivätkä mitään oikein osaakaan? Koulutustakaan näillä ei taida mihinkään olla.
Mietipä sitä.
Kaikki työ mistä maksetaan on työtä. Voit itsekin ryhtyä someinfluensseriksi ja kokeilla pystytkö elättämään sillä itsesi niin hyvin että voit vuokrata huvilan Toscanasta.
He ovat kauneuden ammattilaisia, ja Sara Siepillä ja Sabina Särkällä on kosmetologin koulutus. Turha ammatti sinänsä, mutta miksi he eivät hyödyntäisi pääomaansa, ulkonäköään?
Noh, olen itse työtön liiketalouden tradenomi ja tuloni ovat pelkkä työmarkkinatuki Kelasta 595 euroa 4 viikon välein. Haluaisin kyllä perustaa yhteiskuntakriittinen Suomen sosiaalipolitiikkaa käsittelevän blogin, koska itselläni on tuosta asiasta
Tradenomi ja ammattikorkeakoulutus ovat pelleilyä. Toki aikoinaan Suomen "korkeakouluttujen" määrää kasvatettiin tilastoissa. Hankenilla on ankkalampi. Eri ammattikorkeakoulun käyneillä ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Siis, kävikö Siepon eläkevuosia viettävä äiti todellakin Lapista asti Helsingissä siivoamassa ja pesemässä aikuisen tyttärensä asunnon, tyttären toimiston, vaihtamassa kaikki kukkien mullat, tekemässä sille ruokaa ja palkaksi sai Tallinnan päivämatkan, kylpylän, smoothien, lounaan ja nuokin taisi olla Siepon yhteistyönä ilmaiseksi saatuja mainoksia ?
Miksi Sieppo ei mene Lappiin auttamaan vanhaa äitiään kotiaskareissa ?
Sen vanhemmat hyysäs sitä Kaakamon mökilläkin! Isä ja äiti oli palvelijoina kun tämä vietti ihanaa somemökkielämää.
Vierailija kirjoitti:
miltähän sarasta tuntuu kun nuo kaks muuta on kuvissa sitä hoikempia ja kiinteämpiä, eikä täyteaineilla pumpattuja?
Sarasta tuntuu luultavasti paremmalta. Onhan Sara upeannäköinen nainen, varsinkin nyt kun vähän saanut lihaa luiden ympärille. Ehdottomasti kaunein nainen porukassa.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Toscana kertoo siitä, että pelkkä rantaloma ei enää riitä ja olisi lisäksi tällä hetkellä tukala helteiden vuoksi. Ihan hyvä valinta jos ehdottomasti pitää Etelä-Eurooppaan mennä heinäkuussa. Itse pysyisin heinäkuussa Suomessa ja menisin vasta elokuun loppupuolella Toscanaan ja Firenzeen.
Toscana (ja vaikka Firenze) on normiheinäkuussakin täysin sietämätön paikka ja aivan väärä aika mennä sinne. Mm. moskiittoja tunkee joka paikasta. Firenzessä ei voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä nämä naikkoset oikein rahat luksuselämäänsä saavat kun eivät tee töitä, eivätkä mitään oikein osaakaan? Koulutustakaan näillä ei taida mihinkään olla.
He tekee mainosalan töitä. Se ei vaadi välttämättä koulutusta ja on aina tarjonnut hyvät tulot, jos osaa hommansa.
Se ei ole mainosalan työtä, vaan PR-työtä. Ennen puhuttiin promoamisesta. Ja se loppuu tasan sillä sekunnilla, kun lopetatte näiden seuraamisen ja turhan kadehtimisen. Ei seuraajia = ei sponsoreita = ei tuloja.
Ja noita ns. huviloita voi vuokrata hotellin hinnoilla ihan kuka tahansa, ja niin tekeekin, etenkin porukalla, vaikka Airbnb:stä. Itsekin olen tehnyt Italian lisäksi niin vaikka Ranskan Rivieralta.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ex-Miss Helsinki Sieppi vielä kaveria sen katiskahuumevyyhti Seiskajulkkiksen ja ex-Miss Helsingin Sofia Ruusila-Berlöfin kanssa? Ainakin Sofia asui Pyryn kämpässä viime vuoden puolella, oli jodelin juorujen mukaan ottanut sieltä kuvia ja kertoi että on "mun koti".
Sara oli Sofian synttäreillä viime vuoden huhtikuussa ja Sofia oli Saran synttäreillä viime vuoden kesäkuussa jossa Sofia istui Pyryn toisella puolella.
Voisiko joku kopioida sen äidistään kirjoittaman vitsin tänne? Minulla ei ole insta gramia.
IG:
Toka lomaviikko meni äitin kaa Hesoissa, niinku se sanois. 1.Oltiin spassa. Äiti mietiskeli, et pitäiskö ottaa omat appelsiinimehut mukaan molemmille, mut sanoin, et eiköhän siellä juomaa oo 2.Käytiin Espoossa lounaalla. Kuulemma vois itsekin tehdä joskus hollandaisekastiketta uppomunalla, toastilla ja lohella. Iltapalaksi ois hyvä. 3.Siivottiin toimisto, häkkivarasto ja vaihdettiin mullat kukkiin. Oli kuulemma just kivaa ja mieleistä tekemistä lomalla. 4.Käytiin Hakaniemen Kauppahallissa. Ostettiin kesäruokaa ja hän ihasteli tarjontaa. Ei ihan joka viikonloppu raaskisi käydä. 5.Lauantain leffana Anyone But You. Oli kuulemma helppoa ja mukavaa katsottavaa, vaikka tiesikin aina, et mitä tapahtuu seuraavaksi. Päänäyttelijä jostain tuttu - kerroin, et siit Euphoriasta, mut tarkoitti Bradleyn näköistä miestä ja ei tiennyt mikä on Euphoria. 6.Tallinnassa päivä. Telliskivin kautta smoothielle ja sit olikin kiire jo Länsiterminaaliin, kun lähteehän se laiva jo kahden ja puolen tunnin päästä. 7.Vein sen juna-asemalle ja huomasin kotiin tullessa uuden ison keramiikkasitruunan drinkkihyllyssä. Kysyin, mikä tää on ja ihmetteli, miten huomasin sen jo nyt. Oli ostanut sen meidän lomamatkalta Kreetalta mun tulevia nimppareita varten, jotka on kuulemma 19.7. Mie nyt vaan mietin pikkulahjoja muille tärkeille ihmisille ku liikun.
https://www.is.fi/viihde/art-2000005075231.html
Sara Siepin ja Sofia Belórfin Dubain-loma oli kunnon sähellystä: En ole ikinä saanut tuhlattua niin paljon rahaa 45 päivässä
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000005075231.html
Sara Siepin ja Sofia Belórfin Dubain-loma oli kunnon sähellystä: En ole ikinä saanut tuhlattua niin paljon rahaa 45 päivässä
Hyvä tytöt. Kun amexissa on katetta, antaa mennä vain. Sitä ehtii hidastua sitten myöhemmin.
minä kiersin kaikki mantereet, astuin kaiken värisiä ja lopulta palasin synnyinkotiini.
Kauheaa naisten kateus naista kohtaan. Vastaavassa tilanteessa miestä ihailtaisiin yli kaiken. Ei lapsia, rahaa, matkustelua, äiti hoivaa, isä tukee ym. Näitä juttuja miehistä lehdet täynnä. Ei ihme, ettei tasa-arvo toteudu, kun naiset ensimmäisenä arvostelemassa toisiaan.