Sara Sieppi, Rosanna Kulju ja Sabina Särkkä suuntasivat ökylomalle luksushuvilaan Italiaan, kyllä käy katteeks
Ökyloma on maksanut varmasti maltaita kun luksushuvilassa ökyillään, tuntematon syväkurkku.paljastaa juorulehdelle. Ja av-mammat kadeina!
Kommentit (98)
Miksi haluat avata keskustelun kateudesta? Itse ajattelen niin että kiva juttu, varmaan naisilla on hieno reissu, puitteet ainakin näyttävät ihanilta. Ollaan iloisia heidän puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisin itsekin ansainnut helpon luksuselämän tekemättä mitään. Sen sijaan voin todella huonosti ja joudun olemaan vanhempani kotiorja. Näiltä jutun naikkosilta pitäisi ottaa luksuselämävasu pois ja laittaa naiset rankkoihin raskaisiin huonosti palkattuihin töihin ja tiskaamaan käsin tai elämään työttömänä Kelan tuilla.
Nyt oli kyllä päivän paras. Miten niin olisit ansainnut? Mistä tiedät mitä he tekevät? Miksi voit huonosti ja miksi joudut olemaan vanhempasi kotiorja?
Mikä on heidän salaisuutensa näyttää reissussa tyylikkäältä ja laitetulta? Itse olen aina hikinen, ohuet hiukset haituvina kasvoissa kiinni ja hikisenä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin itsekin ansainnut helpon luksuselämän tekemättä mitään. Sen sijaan voin todella huonosti ja joudun olemaan vanhempani kotiorja. Näiltä jutun naikkosilta pitäisi ottaa luksuselämävasu pois ja laittaa naiset rankkoihin raskaisiin huonosti palkattuihin töihin ja tiskaamaan käsin tai elämään työttömänä Kelan tuilla.
Nyt oli kyllä päivän paras. Miten niin olisit ansainnut? Mistä tiedät mitä he tekevät? Miksi voit huonosti ja miksi joudut olemaan vanhempasi kotiorja?
Olen työtön ja tuloni ovat pelkkä työmarkkinatuki. Olen autismikirjolla ja kärsin mm. mielenterveysongelmista. Vanhempani on vanha, sairas ja vihainen. Vanhempani ei itse pysty oikein mihinkään ja kaikki jää vastuulleni. Sossu ei auta, vaikka olen hakenut apua. Itselläni ei ole rahaa omillani asumiseen, eikä vanhempani pärjää yksin ja koska mitään apua ei saa mistään joudun sitten asumaan vanhempani kanssa ja olemaan se kotiorja, vaikka kärsin todella paljon ja voin koko ajan huonommin.
Tilaisuus tekee varkaan ja "someammattilaiset" elävät elämää, jossa vähempään ei tyydytä.
En voi silti olla ajattelematta miten paljon hyvää tuollakin puitteisiin poltetulla rahasummalla olisi saanut aikaiseksi vaikka lahjoittamalla se hyväntekeväisyysjärjestölle, esim. jollekin pienelle eläinsuojeluyhdistykselle tms. Tuskin on käynyt kyseisten vaikuttajien mielessäkään.
Vierailija kirjoitti:
Mistä nämä naikkoset oikein rahat luksuselämäänsä saavat kun eivät tee töitä, eivätkä mitään oikein osaakaan? Koulutustakaan näillä ei taida mihinkään olla.
No mitäs luulisit?
Vierailija kirjoitti:
Tilaisuus tekee varkaan ja "someammattilaiset" elävät elämää, jossa vähempään ei tyydytä.
En voi silti olla ajattelematta miten paljon hyvää tuollakin puitteisiin poltetulla rahasummalla olisi saanut aikaiseksi vaikka lahjoittamalla se hyväntekeväisyysjärjestölle, esim. jollekin pienelle eläinsuojeluyhdistykselle tms. Tuskin on käynyt kyseisten vaikuttajien mielessäkään.
KVG, ovat lahjoittaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä nämä naikkoset oikein rahat luksuselämäänsä saavat kun eivät tee töitä, eivätkä mitään oikein osaakaan? Koulutustakaan näillä ei taida mihinkään olla.
Mietipä sitä.
Kaikki työ mistä maksetaan on työtä. Voit itsekin ryhtyä someinfluensseriksi ja kokeilla pystytkö elättämään sillä itsesi niin hyvin että voit vuokrata huvilan Toscanasta.
He ovat kauneuden ammattilaisia, ja Sara Siepillä ja Sabina Särkällä on kosmetologin koulutus. Turha ammatti sinänsä, mutta miksi he eivät hyödyntäisi pääomaansa, ulkonäköään?
Noh, olen itse työtön liiketalouden tradenomi ja tuloni ovat pelkkä työmarkkinatuki Kelasta 595 euroa 4 viikon välein. Haluaisin kyllä perustaa yhteiskuntakriittinen Suomen sosiaalipolitiikkaa käsittelevän blogin, koska itselläni on tuosta asiasta paljon sanottavaa, mutta eihän tuollainen kaupallinen ollenkaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäs luulisit?
Suosituimmat somettajat ja parhaat räiskintäpelien pelaajat ansaitsevat yli 200 000 euroa vuodessa. Mainostuloista ja sponsorisopimuksista saadut rahat eivät ole ihan pikkusummia.
En ole heille kateellinen. On kovaa työtä olla nuori ja kaunis, pärjätä taloudellisesti ja välttää hyväksikäyttäjiä.
Rosanna vaikuttaa nätiltä, ystävälliseltä, naapurintyttömäiseltä hyvässä mielessä. Jotenkin vaikea yhdistää siihen mielikuvaa festareista (onko ollut niissä), juomista ja tyttöporukoista. Jotenkin Sara tuntuu viileältä? Muuten ulkomaat kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön ja tuloni ovat pelkkä työmarkkinatuki. Olen autismikirjolla ja kärsin mm. mielenterveysongelmista. Vanhempani on vanha, sairas ja vihainen. Vanhempani ei itse pysty oikein mihinkään ja kaikki jää vastuulleni. Sossu ei auta, vaikka olen hakenut apua. Itselläni ei ole rahaa omillani asumiseen, eikä vanhempani pärjää y
Et ainakaan voi paremmin kadehtimalla heitä ja olemalla katkera. Maailma ei ole oikeudenmukainen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KVG, ovat lahjoittaneet.
HV, Kulju ei näytä lahjoittaneen ainakaan mitään merkittävää Googlen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
He tekee mainosalan töitä. Se ei vaadi välttämättä koulutusta ja on aina tarjonnut hyvät tulot, jos osaa hommansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat avata keskustelun kateudesta? Itse ajattelen niin että kiva juttu, varmaan naisilla on hieno reissu, puitteet ainakin näyttävät ihanilta. Ollaan iloisia heidän puolestaan.
Miks helvetissä olisin köyhänä sairaana yksinäisenä iloinen jonkun rikkaan nuoren kaunottaren puolesta??? En ole sentään niiiiiin alemmuudentuntoinen nöyristelijä.
Oletko sitten kateellinen? Typerys. Voit jättää kokonaan lukematta julkkisten lomailu-uutisia ja keskittyä omaan pahoinvointiisi.
En minä nytkään lukenut heidän lomailu-uutisiaan, vaan palstailin täällä ja otsikko osui silmääni. Ja vaikken lukisi sitäkään vähää, tiedän kyllä miten hyvin muilla on asiat ja se vituttaa.
On kyllä upeet puitteet, kateeksi käy!