Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen mies mussutti lentokentällä ja perhe ei päässyt koneeseen

Vierailija
17.07.2024 |

Rasistinen lentokone ei ottanut kyytiin. Ei pahalla mutta on kyllä suomalaisen miehen perikuva tuo tyyppi, artikkelin perusteella. Ja vaimo matkusti ukkonsa lipulla joten hänkään ei päässyt. 

https://www.hs.fi/suomi/art-2000010541989.html

Kommentit (212)

Vierailija
141/212 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos paikalla silminnäkijä, kannattaa otttaa yhteys Hesariin ja antaa oma kuvaus tilanteesta. Luulisi onnistuvan nimettömänä myös.

Miksi? Mitä vi....... me sillä tiedolla tehdään?

Vierailija
142/212 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa jutussa missään sanota että vaimo olo miehen lipussa. Perhe ei päässyt mukaan miehen käytöksen takia. 

Kyllä sanottiin että yhteinen lippu tms!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/212 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ja kuulin kerran Helsinki-Vantaalla, kun lähtöselvitystiskillä joku aasialaismies alkoi virkailijalle korottamaan ääntään. Olin automaatilla, enkä sinne kuullut mikä oli hiiltymisen syynä, mutta tilanne vain paheni. Virkailija yritti selvästi puhua ihan nätisti, mutta ukkeli vain lisäsi kierroksia. Hetken kuluttua toinen virkailija tuli apuun selvittämään tilannetta, mutta kun se ei auttanut, niin paikalle tuli 3 vartijaa tms. Hetken keskusteltuaan ukkelin kanssa tilanne ei ainakaan parantunut, joten nämä vartijat pistivät ukon lattialle ja nippuun. Se kävi kyllä niin näppärästi, etten voinut kuin ihailla. Ukkeli kannettiin pois, arvatenkin pahnoille. Taisi matka hiukan viivästyä.

Se on pelkästään hyvä, ettei tällaisia öykkäreitä päästetä lennolle riehumaan. 

Vierailija
144/212 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti otti opikseen ja jonottaa jatkossa rauhassa kuten muutkin ihmiset.

Ahahahhahaha illalla saunan jälkeen kun tekis tussua vähän mieli...jonotappa nyt ihan rauhassa, tässä on näitä pieniä ensin, nukkumaan...

Vierailija
145/212 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin se pitää paikkansa että Lissabonin kentän lähtöselvitys on hidas Finnairin koneeseen.

No olkoon. Mitä se auttaa alkaa siinä hoputtamaan? Ei yhtään mitään. 

Vierailija
146/212 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuollaisesta järjen jättiläisestä hesari edes tekee jutun? Idiootti mikä idiootti. 

Varoittavana esimerkkinä muille. Nyt on se aika vuodesta, kun harvoin matkustavat ovat liikkeellä ja käytös sen mukaista. 

Muistatteko aikaa, kun suomi-janitteri huuteli että mullapa on pommi matkatavaroissa!

Sitten itki lehdissä kun joutui vastuuseen ja oikeuteen "hauskasta läpästä"

Vierailija
147/212 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa elämässään ukko joutuu ehkä opettelemaan käytöstapoja tai kiukuttelunhallintaa. Noloa!

Vierailija
148/212 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten käytös kotimaassa ja maailmalla on epäkohteliasta ja kehnoa siitä seuraa helposti ongelmia.

Voi kuule, kyllä sitä muutkin osaa öykkäröidä, ihan tiettyjen maiden ex-presidenttejä myöten... 

Vierailija
149/212 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veemäinen portugalilainen asiakaspalvelija naama norsunveellä taas asialla näyttämässä valtaansa. Korotti ääntään ja tiuski ettei saa koskea lipukkeeseen.  Varo sanojasi, minä olen sinua portilla vastassa ja huolehdin, että ette pääse koneeseen. Kostoksi pikku hoputtamisesta eväsi miehen pääsyn koneeseen. Ei kiitos Etelä-Euroopan hapannaamoille. 

Vierailija
150/212 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIkä kiire sillä ukolla oli, kun piti huudella hurry, hurry? Ei se kone mihinkään lähde, jos ihmiset jonottaa vielä lähtöselvityksessä. Typerä äijä.

ei fiksua joo. Mutta rangaistus aika kova. Olisko joku pienempi ollut.. Ja miksi HS uutisoi asiaa. Olisi isompiakin, mutta ne haudataan. KUTEN SE ET Suomi annettu vieraalle valtiolle. Keskustelu NOLLA ja kaikseta natoon ym ukrainaan koskevasta. Vain yksi totuus, muut todelliset asiantuntijat sensuroidaan. ihmiset wake up

Katso tuossa orava, sopertaa iiggor.

Kuvaavaa, että juuri iiggor puolustelee tätä öykkäriääliötå. Sillä venäläistä röyhkeämpää ja kierompaa euroopanomistsjaa saa turistikohteissa hakea. Nykyään Eurooppaan onneksi hankalammin pääsevät.

Vierailija
151/212 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakkaat on nykysin k-päitä, ite olin Stockalla töissä 30 v ja sitte vaan irtisanouduin 50-vuotiaana tyhjän päälle työttömäksi kun en vaan kestänyt enää. En ole katunut.

Ihan fiksu siirto kun ei asiakaspalveluhommiin sovellu.

Vierailija
152/212 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin jutun ja tuli voimakas fiilis, että virkailija halusi käyttää valtaansa. Inhoan nöitö ihmisiä jotka estävät toiminnan käyttäen virkaasemansa ja eskoloidessaan tilannetta.

Sama. Yritn talleettaa rahaa pankkiin. Myin auton ja piti käyttää siitä saatu käteinen 5000€ seuraavaan autoon. Kaupat muuttuivat ja en saanut käytettyä käteistä autoon.

Viedessäni pankkiin virkailija oli papukaija joka osasi ainoastaan sanoa että tarvitsee kauppakirjan. Tämä oli sähköinen ja minulla ei ollut enää siihen pääsyä. Virkailija ei kyennyt edistämään asiaa vaan vajaamielisesti toisti kauppakirjaa. Ei lähtenyt neuvottelemaan mistään vaihtoehdosta.

Jouduin finanssineuvonnan kanssa neuvottelemaan miten sitten voin todistaa käteisen alkuperän. Esitin trafiotettta, josta näkee auton vaihtaneen omistajaa ja myynti ilmoituksen josta näki hinta pyyntini 5500€. Finanssi valv

Todennäköisesti toimi ohjeistusten mukaisesti. Asiakaspalvelussa ei ole oikeuksia tehdä omia tulkintoja. 

Vierailija
153/212 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella lapsellista ja pikkumaista käytöstä henkilökunnalta. Mitäpä voikaan odottaa Etelä-Euroopan asukkailta.

Katsos, onko itse hurry hurry -mies Espoosta (pähkinä-Miikka?) tullut kommentoimaan palstslle?

Vierailija
154/212 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tuo typerys edes naamallansa tehnyt tuon jutun. Mutta tiivistettynä: äijä perseili ihan itse, ei päässyt lennolle, syy on Finnairissa. Narsisti? Jos olisin tuon vaimo, harkitsisin vakavasti eroa. Nolo äijä.

Vierailija
155/212 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veemäinen portugalilainen asiakaspalvelija naama norsunveellä taas asialla näyttämässä valtaansa. Korotti ääntään ja tiuski ettei saa koskea lipukkeeseen.  Varo sanojasi, minä olen sinua portilla vastassa ja huolehdin, että ette pääse koneeseen. Kostoksi pikku hoputtamisesta eväsi miehen pääsyn koneeseen. Ei kiitos Etelä-Euroopan hapannaamoille. 

Et tunnu löytävän tälle narsistiselle ruikutuksellesi kovin montaa ymmärtää tästä ketjusta.

Vierailija
156/212 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiakkaat on nykysin k-päitä, ite olin Stockalla töissä 30 v ja sitte vaan irtisanouduin 50-vuotiaana tyhjän päälle työttömäksi kun en vaan kestänyt enää. En ole katunut.

Ihan fiksu siirto kun ei asiakaspalveluhommiin sovellu.

Mulla sama. 28 vuotta hotellissa. Riitti. Asiakkaat nimenomaan suomalaiset oli tosi vi.....  . 

Vierailija
157/212 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelua tarvitsee lehmän hermot ja osata rauhoittelu, koska muutamat asiakkaat kiihtyy, jos sattuu huono päivä kerrallaan kohdalle.

Vierailija
158/212 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässähän ei kerrottu oliko kyseessä suomalainen vai "suomalainen"

Vierailija
159/212 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Hyvä ettei riehunut tollo päässyt koneeseen.

2. Miksi tällaisesta pitää ottaa yhteyttä lehteen? Itse mokasi, isosti. 

3. Miksi HS viitsi edes tehdä tästä juttua? 

Vierailija
160/212 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tässähän ei kerrottu oliko kyseessä suomalainen vai "suomalainen"

Saattaa olla ihan joku Jere, kun lähtömaa oli Portugali. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi