Millä voisin muuttua viehättävämmäksi minulle sopivien naisten silmissä?
Klassinen dilemma. Minusta kiinnostuvat naiset, joista minä en kiinnostu. Minä kiinnostun naisista, jotka eivät kiinnostu minusta.
Kiertelemättä ja osittain "raatorehellisesti" asiat joita naiselta toivoisin:
Naisihanteeni ei edusta klassista naisihannetta, mutta viehättyäkseni naisesta, hänessä on oltava joitain naisellisiksi miellettyjä piirteitä. Yksi tällainen piirre joka ei ole minulle tärkeä, on rinnat. Sen sijaan viehätyn esimerkiksi pepusta ja reisistä.
Toivoisin, ettei nainen olisi sairaalloisen ylipainoinen. Voi olla hoikka tai lievästi ylipainoinenkin, mutta jos ylipaino kasaantuu pääasiassa keskikroppaan, se on ikävä kyllä minulle epäviehättävää.
Toivoisin, ettei nainen inhoaisi kaikenlaista liikuntaa ja ulkoilua, eli voisimme esimerkiksi kävellä yhdessä luontopoluilla.
Toivoisin, ettei nainen näkisi minua pelastajana joka nostaa hänet heikosta sosioekonomisesta asemasta.
Toivoisin, että voisimme molemmat hauskuuttaa toisiamme. Ei niin, että minä olen naisen mielestä hauska ja oivaltava, mutta en pidä häntä hauskana ja oivaltavana.
Toivoisin, ettei minun tarvitse aina järjestää kaikkea ja olla se, joka vie tilannetta eteenpäin. En ole mikään superaktiivinen itsekään, joten rima ei mielestäni ole kohtuuttoman korkealla.
...
Tähän mennessä kaikki kiinnostuneet naiset ovat edustaneet listaamieni asioiden vastakohtia. Tapaan kiinnostavia naisia useinkin, ja he viettävät mielellään aikaa kanssani kaveripohjalta, mutta ei koskaan sen enempää.
Selkeästi puutteita on ulkonäössä, miehekkyydessä ja ylipäätään seksuaalis-romanttisessa vetovoimassa naisten silmissä, koska vetoan vain naisiin joilla on ollut vaikeuksia löytää miestä, eivätkä he ole tarkkoja yhteensopivuudesta jos mies on vain yleisesti kunnollinen.
Olen jo hoikka, ihan ok työssä, käyn suihkussa, pesen hampaani, pukeudun hyvin, minulla on kavereita ja asiani ovat muutenkin kunnossa. Mitään erityisen hohdokasta en itsestäni keksi, ehkä se on yksi pulma.
Onko vain niin, ettei genetiikka riitä tätä enempään, vai olisiko jotain tehtävissä?
Kommentit (86)
Voin miehenä sanoa että ei se miehekkyys ja ulkonäkö ja vetovoima paljoa merkkaa. Jos akti sujuu niin kyllä suhteessa paukkuu. Auttaa saamaan satunnaista seksiseuraa mutta harva sellaisen perään jatkuvasti on.
Vierailija kirjoitti:
Voin miehenä sanoa että ei se miehekkyys ja ulkonäkö ja vetovoima paljoa merkkaa. Jos akti sujuu niin kyllä suhteessa paukkuu. Auttaa saamaan satunnaista seksiseuraa mutta harva sellaisen perään jatkuvasti on.
Aktia ei pääse harrastamaan, jos nuo asiat puuttuvat.
Vierailija kirjoitti:
Mikset voi hyväksyä naista ketä ei ole niin tarkka kenet saa?
Parisuhde ihmisen kanssa jota en pidä romanttisessa mielessä kiinnostavana ja seksuaalisesti puoleensavetävänä, ei parantaisi elämänlaatuani. Enkä usko, että se parantaisi pitkässä juoksussa kummankaan elämänlaatua.
ap
Vierailija kirjoitti:
Käytkö salilla? Onko tukka päässä?
Käyn salilla. Olen enemmän hoikka ja jäntevä kuin lihaksikas.
Tukka on päässä, mutta kun vertaa vanhoihin kuviin, hiusraja on alkanut hieman vetäytyä.
ap
Oletko siis tavannut itseäsi kiinnostavia naisia ja saanut heiltä pakit?
Hanki hyvä ammatti, lääkäri tai DI ja rahaa pitää olla. Uudet autot vaikka velaksi ja purjevene. Kuvia instaan. Valkoiset hampaat pitää olla ja ne pitää kiiltää, ei saa olla rokotettu.
Niin siis haluat jonkun epämääräisen naisen sen sijaan että olisit jostain tietystä naisesta kiinnostunut. Onnea yritykseen.
Ulkonäkösi taitaa olla alle keskitason. Hoikkuus ja urheilullisuus nostaa miehen pisteitä vain hoikkien ja urheilullisten naisten silmissä, ja nämä katsovat ensisijaisesti A) geenikomeutta B) rahaa ja statusta
Olet tuikitavallinen, kuten enemmistö ihmisistä.
Et kuulosta kovin miehekkäältä.
Joten tasosi vastaa ei-naisellisella tavalla pyöreää ja tylsää naista, joka lisäksi vaatii kompensaationa sosioekonomista hyötyä.
Minä sanoisin, että sinun kannattaa:
- hankkia lihaksia
- opetella käyttäytymään miehekkäämmin (mies tekee mitä haluaa, mies liidaa, mies on itsevarma naisseurassa, mies on aloitteellinen)
- nostaa sosioekonomista asemaasi, jos mahdollista. Tämä olisi iso asia, mutta nousua pitää olla kunnolla, ei niin että pyydät satasen palkankorotusta tai säästät kymppitonnin pankkitilille
- miettiä joku erikoisominaisuus tai moniakin, jotain millä erotut muista ja pystyt kisaamaan geneettisesti onnekkaampien miesten kanssa kiinnostavammista naisista. Esimerkiksi jos tykkäät luonnosta, opettele eräoppaan taidot niin olet se mies joka johtaa ja opastaa muita
Siis minkälaista roolia pitäisi vetää?
Minkälaista naamiota käyttää?
Kysynpä nyt miten kauan arvelet jaksavasi vetää sitä roolia ja kantaa naamiota? Kuinka kauan jaksat ennenkuin esitys alkaa rakoilla ja todellinen minäsi alkaa pikkuhiljaa paljastua?
Taidatpa olla vielä täysi kakara tai sitten jotain on henkisessä kehityksessä pysähtynyt.....
Nämä ovat kumpikin tuhoon tuomittuja:
-yritys muuttaa toista oman mielen mukaiseksi
-yritys muuttaa itseä toisen mielen mukaiseksi
Ap ei ole vielä niellyt sitä totuutta, että sen saa, minkä ansaitseekin. Siis oman tasoisensa.
Ehkä se siitä sitten monien yksinäisten vuosien, pettymysten ja turhautumisten kautta lopulta valkenee ja totuuden hyväksyminen tuo siinä vaiheessa sen oikean elämääsi.
Parisuhteessa osapuolet täydentävät toisiaan, eivät ole toistensa klooneja. Yhdistäviäkin asioita tietenkin on, kuten jotkut kiinnostuksen kohteet, mutta pääasiassa suhteessa täydennetään toista. Toinen antaa minulle sen, mitä minulla ei ole - hän saa elämäni täydemmän tuntuiseksi.
Minä menin ujona ja sosiaalisesti estyneenä yhteen miehen kanssa, joka oli omasta mielstään myös epäsosiaalinen. Hän kauhisteli, että kun meille tulee vieraita, kuka heidän kanssaan sitten keskustelee, koska hänen exänsä oli aina hoitanut keskustelut vieraiden kanssa - hän itse kun ei osaa keskustella. Kävi niin, että hän kumminkin se sosiaalisempi meistä on ollut ja yleensä aina äänessä, kun joku tulee kylään. Ei ole ollut keskusteluongelmia vieraitten kanssa. Kummallakaan.
Ei saisi olla niin ennakkoluuloinen.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkösi taitaa olla alle keskitason. Hoikkuus ja urheilullisuus nostaa miehen pisteitä vain hoikkien ja urheilullisten naisten silmissä, ja nämä katsovat ensisijaisesti A) geenikomeutta B) rahaa ja statusta
Olet tuikitavallinen, kuten enemmistö ihmisistä.
Et kuulosta kovin miehekkäältä.
Joten tasosi vastaa ei-naisellisella tavalla pyöreää ja tylsää naista, joka lisäksi vaatii kompensaationa sosioekonomista hyötyä.
Minä sanoisin, että sinun kannattaa:
- hankkia lihaksia
- opetella käyttäytymään miehekkäämmin (mies tekee mitä haluaa, mies liidaa, mies on itsevarma naisseurassa, mies on aloitteellinen)
- nostaa sosioekonomista asemaasi, jos mahdollista. Tämä olisi iso asia, mutta nousua pitää olla kunnolla, ei niin että pyydät satasen palkankorotusta tai säästät kymppitonnin pankkitilille
- miettiä joku erikoisominaisuus tai moniakin, jotain millä erotut mui
En ymmärrä lainkaan tuota ainaista miesten itsevarmuuden merkityksen korostusta. Eivät naiset mitään valtionjohtajaa etsi, eivätkä kaipaa ketään johtamaan elämäänsä.
Ehdottaisin, että menisit tässä luonne edellä, koska haet varsin harvinaista naista. On hyvin epätodennäköistä, että liidaava, taloudellisesti hyvin toimeentuleva ja hauska nainen olisi vailla köyhää kivirekeä noin niin kuin kärjistetysti. Ulkomuoto alkaa myös usein miellyttää aivan uudella tavalla, kun ihastuu.
Kuulostat aika matalan draivin tavismieheltä.
Missä tapaat näitä naisia, joiden kanssa haluaisit enemmän mutta heitä ei kiinnosta hengata kuin kaveritasolla? Onko ne oikeesti kavereita esim. samasta kaveripiiristä? Silloinhan teillä on jo paljon yhteistä. Ootko varma, että et oo liian hätäinen? Monet naiset kattelee vähän pidempään, ennen kuin ihastuu. Eli täytyy tuntea ensin.
Naisille ei yleensä riitä että on vain "joku" vaan täytyy olla joku, joka tekee omasta elämästä parempaa. Sama kai on miehilläkin. Eli jos teet itse omasta elämästäsi parempaa (mitä se sulle onkin), niin houkuttelet sillä rinnallesi naisia, jotka tekee samalla tavalla elämästä parempaa. Status ei siis ole rahaa, vaan kiinnostavaa elämää.
Lyhyesti: nykyiselläsi olet liian tylsä, viehätät naisia, jotka kaipaa kunnollisuutta ja tylsyyttä ehkä muuten kaoottista elämäänsä vakauttamaan.
Mitä ne naiset elämäänsä kaipaa, joista sä olet kiinnostunut? Kaipaatko sä samoja asioita?
Mikset voi hyväksyä naista ketä ei ole niin tarkka kenet saa?