Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pystytte jonkun randomin kans intiimisti ekoilla treffeillä

Vierailija
16.07.2024 |

Itse hätäseen pystyn just ja just halaamaan kun tavataan. 

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi. Mutta pelkään koko ajan että vaikka alapäähän on jäänyt wc-paperin pala tai jotain kun se random sitten nuolee.

Sukupuolitauteja olisi syytä pelätä, todellakin. Voi tarttua suustakin! 

Ei voi. Mutta voi tarttua suuhun. 

Sukupuolitauteja voi tarttua myös sukupuolielimeen, suun kautta. Voi tarttua molempiin suuntiin.

Ihme tietämättömyys!

Vierailija
42/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pystyin nuorena siksi kun alkoholia nauttineena estot lähtivät. Enää minusta ei olisi sänkyyn tunnin parin tuntemisen jälkeen uuden baarituttavuuden, mutta toista se oli villissä nuoruudessa. 

Nautit elämästä silloin.

Ei vaan join liikaa. Juominen on typerysten juttu 

Ilman juomista olisit jäänyt ilman villiä nuoruutta. Nyt on mitä kertoa ja mitä muistella. Enkä usko, että oikeasti kadut noita asioita.

Nuoruus oli kiva ilman viinaakin, vanha juoppo. 

En juonut nuorena. Ei ollut kivaa ei...

Mulla oli kivaa. Kai tajuat, miksei itelläsi ole ikinä kivaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti. Yleensä ekoilla treffeillä otan treffinaisen kainaloon. Pian jo suudellaan, ja pian olenkin jo hänen sisällään. Ei menee kauaa eikä yleensä ole alkoholia mukana. 

Miksi sain alapeukkuja? Ap kysyi miten, ja minä ystävällisesti vastasin ja valaisin juuri miten. 

Vierailija
44/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt löyty mä ll irä nneille ketju

No tahdotteko miehet sitä seksiä vai ette? Ai niin, miehethän eivät mene seksistä pilalle, eli poikarakkautta teille rännittäjille vaan tuutin täydeltä.

Se on kaunista.

Vierailija
45/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedetään nyt vielä rautalangasta: 

Jotkut sukupuolitaudit voivat tarttua sekä alapäästä suuhun, että suusta alapäähän.

Vierailija
46/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on ollut riittävän kauan, itsestä riippumattomista syistä, ilman minkäänlaista kosketusta ja on alkanut tuntemaan itsensä rumaksi ja epähaluttavaksi, niin kun tilanne sitten muuttuu ja on vapaa taas tekemään mitä vaan, riittää pelkkä katse ja hipaisu oikeanlaiselta tyypiltä saamaan minut tekemään ihan mitä tahansa jo parin tunnin tuttavuuden jälkeen 

Vierailija
47/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi. Mutta pelkään koko ajan että vaikka alapäähän on jäänyt wc-paperin pala tai jotain kun se random sitten nuolee.

Sukupuolitauteja voi tarttua myös sukupuolielimeen, suun kautta. Voi tarttua molempiin suuntiin.

Ihme tietämättömyys!

Vain jos on haavaumia ja rakkuloita, ja kuka sellaista lähelleen päästää.

Suu harvemmin aiheuttaa haavoja, joiden kautta tulee verikontakti.

Ja sullehan tämäkin on vain teoriaa.

Vierailija
48/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut sukupuolitaudit voivat tarttua sekä alapäästä suuhun, että suusta alapäähän.

Sinä olet niiltä täysin turvassa: kukaan ei halua suuseksiä kanssasi. Eikä muutakaan.

Vierailija
49/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme tietämättömyys!

Vain jos on haavaumia ja rakkuloita, ja kuka sellaista lähelleen päästää.

Suu harvemmin aiheuttaa haavoja, joiden kautta tulee verikontakti.

Ja sullehan tämäkin on vain teoriaa.

Hah, miten voi tietää jos toisella on rakkuloita ja haavoja suussa? Tekeekö panokaveri suun tarkistuksen? Voi sitäpaitsi tarttua ilman rakkuloita ja haavoja myös. Miten tiedän? Olen esim. terv huollon ammattilainen.

Vierailija
50/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pystyin nuorena siksi kun alkoholia nauttineena estot lähtivät. Enää minusta ei olisi sänkyyn tunnin parin tuntemisen jälkeen uuden baarituttavuuden, mutta toista se oli villissä nuoruudessa. 

Nautit elämästä silloin.

Ilman juomista olisit jäänyt ilman villiä nuoruutta. Nyt on mitä kertoa ja mitä muistella. Enkä usko, että oikeasti kadut noita asioita.

Pelkää että nyk ukko saa tietää millane k y l@ püö rä tää on ollu.

Pysy pois täältä ja tästä aiheesta kun pääsi ei sitä kestä. 

Vierailija
51/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet niiltä täysin turvassa: kukaan ei halua suuseksiä kanssasi. Eikä muutakaan.

Joo kiitos. En harrasta muutenkaan irtoseksiä. Olen naimisissa oleva nainen, ja toki miehen kanssa.

Vierailija
52/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes pitäisi? Yök. Ei miehille tartte kahveja perceellä maksaa.

N

Seksi ja kahvi ja lisäksi jopa patonki, ovat eri asioita. Kumpaakaan ei maksateta kummallakaan. Seksillä ei kiristetä, uhkailla eikä makseta. Seksillä ei pelata parisuhdepelejä. 

Herrasmies tarjoaa. Eikä se tarkoita, että nainen jäisi jotain "velkaa".

Upseeri & herrasmies

Vierailija
53/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, miten voi tietää jos toisella on rakkuloita ja haavoja suussa? Tekeekö panokaveri suun tarkistuksen? Voi sitäpaitsi tarttua ilman rakkuloita ja haavoja myös. Miten tiedän? Olen esim. terv huollon ammattilainen.

On tiedossa, että on teitä "terveydenhoidon ammattilaisia", jotka ette usko rokotuksiin ettekä koululääketieteeseen. Siltä pohjalta voit varmaan myös luulla, että tippuri/ klamydia/ kuppa  tarttuu suutelemalla. 

Jos jotain tarttuisi suusta sukuelimiin, sitten se tarttuu myös suutelemalla. Tällaista sukupuolitautia ei lääketiede kuitenkaan tunne.

Herpes voi akuutissa märkärakkulavaiheessa tarttuakin. Sen todellakin huomaa.

Vierailija
54/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on ollut riittävän kauan, itsestä riippumattomista syistä, ilman minkäänlaista kosketusta ja on alkanut tuntemaan itsensä rumaksi ja epähaluttavaksi, niin kun tilanne sitten muuttuu ja on vapaa taas tekemään mitä vaan, riittää pelkkä katse ja hipaisu oikeanlaiselta tyypiltä saamaan minut tekemään ihan mitä tahansa jo parin tunnin tuttavuuden jälkeen 

Kyllä. Been there, done that. Ex-vaimolle seksi oli vallankäytön väline ja hän raunioitti itsetuntoni käytöksellään. Mä en oo helppo, mä oon varma jos viehettävä nainen ehdottaa seksiä.

Vierailija
55/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautit elämästä silloin.

Nuoruus oli kiva ilman viinaakin, vanha juoppo. 

En juonut nuorena. Ei ollut kivaa ei...

Mulla oli kivaa. Kai tajuat, miksei itelläsi ole ikinä kivaa?

Niin sulla oli kivaa kun joit viinaa ja paneskelit ympäriinsä.

Vierailija
56/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko ns. biletyttö?

Siis ilmaish u o r a? 🍌heti suussa.                                             🍒

Voi kuule, sullehan näitä ei tapahdu koskaan. Sen estää paitsi psykoosisairautesi, myös sen hoito, joka aiheuttaa kemiallisen kastraation.

Luuletko tosiaan että olen vailla kaltaistasi visvalinkoa? En koskisi muuten kuin 🗡🔨🛢

Vierailija
57/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääs näitä alustan raukkoja, jotka ei ikinä saa seksiä ja joilta pukkaa nimittely päälle jos muut aiheesta keskustelee.

On oikeasti olemassa raukkoja, jotka ei koe sitä psykofyysistä nautintoa koskaan. 

Vierailija
58/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin niin kauan kylmässä ja kuolleessa suhteessa ennen eroa, että ekojen treffien jälkeen itkin ilosta kun sain halauksen treffikumppanilta treffien jälkeen. Ja vielä pusun suulle.

Herkkis mikä herkkis.

Vierailija
59/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä harrastanut yhden yön suhteita. En mä pääsisi oikeaan moodiin tuntemattoman kanssa. 

Mulla on takana neljä pitkää suhdetta, joista yhdessä seksi oli niin hyvää että halusin joka päivä ja laukesinkin lähes joka kerta.

Mutta paras suhde on nyt kun olen 59 ja vaihdevuosi-iässä. Rakastelen päivittäin ja saan varmaan (kuulemma) minuutin mittaisia orgasmeja, joiden aikana hukkaan ajan, paikan ja itseni. En olisi ikinä uskonut, jos mulle olisi tämä nuorempana kerrottu. Seksi paranee vanhemmiten ja kumppania todellakin kannattaa vaihtaa, jos ei seksi sen kanssa toimi. Ja seksin lisäksi on kyettävä puhumaan siitä kumppanin kanssa, että osaa ohjata ja opastaa.

Tältä pohjalta tuo pojanpenikan mekanistinen käsitys seksistä munan survomisena lähinnä säälittää.

Vierailija
60/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kyläpahasessa tai suuremman kaupungin huonoimmilla alueilla on aina muutama n****u jotka kaikki baarisankarit tuntee, ja joita ne vuoroon kampee, tai kimpassa. Nää s-sangot on sitten vanhana näitä katkeria palstanaisia.

Minä olen ajatellut että katkerat palstanaiset ovat juuri niitä jotka eivät ole saaneet seksiä tarpeeksi.