Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pystytte jonkun randomin kans intiimisti ekoilla treffeillä

Vierailija
16.07.2024 |

Itse hätäseen pystyn just ja just halaamaan kun tavataan. 

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 34v rouva..en ole vieraita miehiä päästänyt vuoteeseen. 

Sanoin miehelleni että olisko mahdollista että kokeilisin vierasta miestä.

Hetken sitä kypsyteltiin ja sitten mieheni sanoi että lähdetään parisuhde reissulle Leville. 

Olin sanonut että yksin en lähde ,vaikka tiesin että on vaikeaa löytää vieras mies naimaan kun oma mies mukana.

Olimme Levillä vuokra mökissä ,ja illalla menimme katsomaan mitä kapakasta löytyy.

Muutamat siiderit ja tanssimista. Melkein heti mua alkoi tanssittaa komea nuori mies.

Sanoin miehelleni että se on nyt tässä.

Pyysin miestä pöytäämme,ja saimme tietää että hän oli kaverinsa kans juhlimassa. 

Hetken siinä tanssimme,ja sehän oli esileikkiä kaiken aikaa,kavereilla oli kanji kovana ja sitä hinkattiin reiteeni että tiesin mitä siellä on.

Mieheni teki peli liikkeen,lähdetään mökille jatkoille.

Kaikkia vtun hor  ja sitä maa päällään kantaa.

Sanallakaan ei juttua oliko tähän joku syy vaan hyvässä suhteessa vaan mammalle tulee halu kokeilla vierasta?

Jospa mieskin sanoo, että oot ihan nätti, mutta on nuo muu naiset kyllä kauniimpia tai ainakin "erilaisia". Ja sitten lähdetään yhdessä katselemaan vaimolle kivempaa mekkoa kesäksi. Natsaako?

Vierailija
82/82 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä ainakaan pystyisi vielä pitkään aikaan. Paitsi jos kyseessä on entuudestaan tuttu mies, johon olisin jo tuntenut vetoa. Tosin en silloinkaan vielä eka tapaamisella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla