Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollut viikko lomaa, nyt jo tylsistyttää

Vierailija
11.07.2025 |

Tuulista ja pilvistä, perjantai, eka lomaviikko ohi. Mitä ihmettä tässä keksisi ? Mies aloittaa loman nyt, mutta hänen ajatuksensa lomasta on kotona olo. Mua tylsistyttää nyt jo.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin?

Vierailija
2/35 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENE TÖIHIN!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MENE TÖIHIN!

Ei ne ota kun ne on laittaneet mut lomalle AP

Vierailija
4/35 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita liikuntaharrastus. Itsellä eka lomaviikko takana ja aamusta alkuiltaan jotain puuhaa. Uintia, punttia, maastofillarointia, melomassa... ei kaikkea samana päivänä, mutta parikin treeniä per päivä. 

Alkuillasta sitten grilli päälle, safkat napaan, leffaa ja aikaisin nukkumaan. 

Ja uusiksi. 

Aivan parasta. 

Vierailija
5/35 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on onneksi lomat loppu ja pääsee maanantaina takaisin sorvin ääreen. Ahhh.. Oi onnea!

Vierailija
6/35 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ottanut lomaa vain viikon pätkän tähän kohtaan, jos noin työintoinen olet.

Vierailija
7/35 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meinaat selvitä eläkepäivistä??

Vierailija
8/35 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut jo kuukauden lomalla ja jos jengissä selviän tästä töihin paluuseen asti, niin on ihme. En ole koko aikana puhunut muuta kuin kaupan kassalle ja omille lapsille. Kotoa en ole poistunut kuin sinne kauppaan ja yhden viikonloppureissun verran. Lomat on aina ihan p*skaa. 

Vierailija
9/35 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut jo kuukauden lomalla ja jos jengissä selviän tästä töihin paluuseen asti, niin on ihme. En ole koko aikana puhunut muuta kuin kaupan kassalle ja omille lapsille. Kotoa en ole poistunut kuin sinne kauppaan ja yhden viikonloppureissun verran. Lomat on aina ihan p*skaa. 

Pitäiskö ihan kokeilla laajentaa elämänpiiriä? Jos arjen parhautta on töissäkäynti, niin huh-heijaa. 

Jo edellä mainitut harrastukset on ihmisille tärkeitä juuri siksi, että on jotain muutakin kuin työ-perhe-koira -akseli...

Vierailija
10/35 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloita liikuntaharrastus. Itsellä eka lomaviikko takana ja aamusta alkuiltaan jotain puuhaa. Uintia, punttia, maastofillarointia, melomassa... ei kaikkea samana päivänä, mutta parikin treeniä per päivä. 

Alkuillasta sitten grilli päälle, safkat napaan, leffaa ja aikaisin nukkumaan. 

Ja uusiksi. 

Aivan parasta. 

Mä liikun arkisinkin ihan riittävästi ja sitä oon jatkanut lomallakin. Siis juoksua, salitreeniä ja ohjattuja tunteja viitenä pvän viikossa. Mun mielestä lomalla olis jotain mikä poikkeaa arjesta

Ap

Vierailija
11/35 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten meinaat selvitä eläkepäivistä??

Meinasin muuttaa ja aloittaa aurinkoiset päivät ja liittyä kaiken maailman kissanristiäisklubeihin

Vierailija
12/35 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut eläkkeellä kohta kaksi vuotta ja aika on rientänyt kuin siivillä. Ei ole tylsistyttänyt yhtään.

Vierailija
13/35 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te kitisijät ette matkusta ulkomaille? Onko pakko istua kotona sadetta pitelemässä?

Vierailija
14/35 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sulla on noin ankea elämä? Et mitään tekemistä keksi jos joku ei ole ohjaamassa?

Eikö mikään asia edes kiinnosta?

Vierailija
15/35 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi mitä haluat. On varmaan enemmän vaihtoehtoja kuin vanhaan aikaan tuvassa illalla istuskellessa ja mietiskellessä. Ajattelukin on tekemistä.

Vierailija
16/35 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kotona riitä hommaa? Ikkunoiden pesu, saunan siivous, mattojen pesu, turhan krääsän karsiminen, kaappien järjestely, puutarhatyöt? Siinä kuluu aika mukavasti. 

Vierailija
17/35 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas. No reissua, festareita, vaellusta, päiväretkiä, mökkeilyä, tapahtumia, toreja, ym. ym. ym. Tekemistä on vaikka kuinka. En yhtään ymmärrä kuinka lomalla voi tylsistyä. 

Vierailija
18/35 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette tee jotain arjesta poikkeavaa? Käy maauimalassa, metsässä, museossa, konsertissa (myös ilmaiskonsertteja on), lue kirjaa riippumatossa, kokkaa herkkuja, vie lapset johonkin hauskaan paikkaan, pelatkaa lautapelejä tai mölkkyä tai frisbeegolfia, käykää mattopyykillä jne.jne. loma on tylsää jos vaan möllöttää kotona. 

Vierailija
19/35 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lomasi minulle. Et selvästi tarvitse sitä.

Vierailija
20/35 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viikon jälkeen sama olo. Nyt 2vkon jälkeen en haluaisi töihin. Jätä ukko kotiin ja mene vaikka turkuun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi