Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pystytte jonkun randomin kans intiimisti ekoilla treffeillä

Vierailija
16.07.2024 |

Itse hätäseen pystyn just ja just halaamaan kun tavataan. 

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä harrastanut yhden yön suhteita. En mä pääsisi oikeaan moodiin tuntemattoman kanssa. 

Mulla on takana neljä pitkää suhdetta, joista yhdessä seksi oli niin hyvää että halusin joka päivä ja laukesinkin lähes joka kerta.

Mutta paras suhde on nyt kun olen 59 ja vaihdevuosi-iässä. Rakastelen päivittäin ja saan varmaan (kuulemma) minuutin mittaisia orgasmeja, joiden aikana hukkaan ajan, paikan ja itseni. En olisi ikinä uskonut, jos mulle olisi tämä nuorempana kerrottu. Seksi paranee vanhemmiten ja kumppania todellakin kannattaa vaihtaa, jos ei seksi sen kanssa toimi. Ja seksin lisäksi on kyettävä puhumaan siitä kumppanin kanssa, että osaa ohjata ja opastaa.

Tältä pohjalta tuo pojanpenikan mekanistinen käsitys seksistä munan survomisena lähinnä säälittää.

Mistä tiedät jos et ole kokeillut?

Vierailija
62/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä harrastanut yhden yön suhteita. En mä pääsisi oikeaan moodiin tuntemattoman kanssa. 

Mulla on takana neljä pitkää suhdetta, joista yhdessä seksi oli niin hyvää että halusin joka päivä ja laukesinkin lähes joka kerta.

Mutta paras suhde on nyt kun olen 59 ja vaihdevuosi-iässä. Rakastelen päivittäin ja saan varmaan (kuulemma) minuutin mittaisia orgasmeja, joiden aikana hukkaan ajan, paikan ja itseni. En olisi ikinä uskonut, jos mulle olisi tämä nuorempana kerrottu. Seksi paranee vanhemmiten ja kumppania todellakin kannattaa vaihtaa, jos ei seksi sen kanssa toimi. Ja seksin lisäksi on kyettävä puhumaan siitä kumppanin kanssa, että osaa ohjata ja opastaa.

Tältä pohjalta tuo pojanpenikan mekanistinen käsitys seksistä munan survomisena lähinnä säälittää.

Mitä sauvaa sä käytät, Piggy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikääs näitä alustan raukkoja, jotka ei ikinä saa seksiä ja joilta pukkaa nimittely päälle jos muut aiheesta keskustelee.

On oikeasti olemassa raukkoja, jotka ei koe sitä psykofyysistä nautintoa koskaan.

Eiköhän se ole jo sultakin ohi mummeli.

Vierailija
64/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nyt et oikein ymmärrä. Irtosuhteiden ideahan on juurikin, että toisesta ei tiedä edes oikeaa nimeä. Kun tietää, että toista ei koskaan enää (toivottavasti!) näe, voi irrotella ihan miten paljon tahansa.

Vierailija
65/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko seksin aikana jossain aineessa/aineissa jos olet noin tiedottomassa tilassa?

Vierailija
66/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, nyt et oikein ymmärrä. Irtosuhteiden ideahan on juurikin, että toisesta ei tiedä edes oikeaa nimeä. Kun tietää, että toista ei koskaan enää (toivottavasti!) näe, voi irrotella ihan miten paljon tahansa.

Nimenomaan ei tiedä toisesta mitään, mukaanlukien mitä tauteja toisella on. On se niin kivaa irrotella vapaasti joo.. 

Vierailija
67/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sauvaa sä käytät, Piggy.

Tarviiko se sauvan nykyisin? Eikö sitä enää poljeta vihreiden puoluetilaisuuksissa?

Vierailija
68/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoitus tekee mestarin. Ammattilaiset pystyy lauman miehiä päivässä, niin ettei palvelun laatu kärsi.

Vierailija
69/82 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Randomi ja kondomi toimii.

Niin totta

Vierailija
70/82 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sauvaa sä käytät

Mikä teillä on hätänä

Vierailija
71/82 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin palsta mennyt pilalle kun tämä yksi porukka siirtynyt siltä toiselta kanavalta tänne. Tosi sääli.

Vierailija
72/82 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa tai huvipaikassa lähdin mukavan tuntuisen miehen kanssa ja yleensä päädymme nussimaan.

Vierailija
73/82 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmaa, koska haen juurkin vain sitä seksiä miehiltä. N46

Vierailija
74/82 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parin tunnin tuntemisen jälkeen hyvin pystyi nuorena,  kun tarpeeksi himotti, ei siihen treffejä tarvinnut. 

Vierailija
75/82 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34v rouva..en ole vieraita miehiä päästänyt vuoteeseen. 

Sanoin miehelleni että olisko mahdollista että kokeilisin vierasta miestä.

Hetken sitä kypsyteltiin ja sitten mieheni sanoi että lähdetään parisuhde reissulle Leville. 

Olin sanonut että yksin en lähde ,vaikka tiesin että on vaikeaa löytää vieras mies naimaan kun oma mies mukana.

Olimme Levillä vuokra mökissä ,ja illalla menimme katsomaan mitä kapakasta löytyy.

Muutamat siiderit ja tanssimista. Melkein heti mua alkoi tanssittaa komea nuori mies.

Sanoin miehelleni että se on nyt tässä.

Pyysin miestä pöytäämme,ja saimme tietää että hän oli kaverinsa kans juhlimassa. 

Hetken siinä tanssimme,ja sehän oli esileikkiä kaiken aikaa,kavereilla oli kanji kovana ja sitä hinkattiin reiteeni että tiesin mitä siellä on.

Mieheni teki peli liikkeen,lähdetään mökille jatkoille.

Päästiin hädin tuskin mökkiin kun molemmilla pojilla oli housut pois. Kullit uljaasti pystyssä. Tiedettiin miksi kaverit oli kutsuttu.  Multa revittiin vaatteet pois ja pöydälle jalat levälleen . Että nopeasti se  eteni enkä voinut enää mitää,mut nussittiin ja hyvältä tuntui.

Pikkasen helpotti morkkista kun mieheni oli mukana..ei tarvinnut miettiä miten kertoo.

Vierailija
76/82 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osaa sanoa miten onnistuisi ensitreffeillä, joihin usein liittyy odotuksia, jännitystä yms. Nuorempana spontaaniin seksiin johtaneita tapaamisia vain tuli ja meni. Olen aina ollut hyvin intensiivinen keskustelija ja tottunut ylläpitämään hyvin tiivistä mutta lempeää katsekontaktia. Tämän pohjalta mitä moninaisimmissa yhteyksissä sitten päässyt kehittymään mielenkiintoisia tilanteita. 

Vierailija
77/82 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen baariin tai johonkin tilaisuuteen ihan sitä varten, että tapaan miehiä. Yleensä lähden pois miesseurassa. On ihan tavallista päädymme jomman kumman asuntoon ja nussimme. Jos seksi maistuu ja tulemme hyvin eoimeen, niin tapaamme uudelleen.

Vierailija
78/82 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vetovoimaa ja halua! Niin loppu on historiaa! Sanoisin miehille, että kysykää saako naista pitää kädestä? Jos se siitä lähtee hiplaamiseksi ja  aika pian suuteluun, niin kemiaa on. Jos ei mitään, unohda koko juttu. Mitään ei saa tehdä väkisten. 

Vierailija
79/82 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parasta on, kun saa saattaa naisen kotiin ja pääsee sisälle. Yleensä kaikki päätyy panemiseen.

Vierailija
80/82 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 34v rouva..en ole vieraita miehiä päästänyt vuoteeseen. 

Sanoin miehelleni että olisko mahdollista että kokeilisin vierasta miestä.

Hetken sitä kypsyteltiin ja sitten mieheni sanoi että lähdetään parisuhde reissulle Leville. 

Olin sanonut että yksin en lähde ,vaikka tiesin että on vaikeaa löytää vieras mies naimaan kun oma mies mukana.

Olimme Levillä vuokra mökissä ,ja illalla menimme katsomaan mitä kapakasta löytyy.

Muutamat siiderit ja tanssimista. Melkein heti mua alkoi tanssittaa komea nuori mies.

Sanoin miehelleni että se on nyt tässä.

Pyysin miestä pöytäämme,ja saimme tietää että hän oli kaverinsa kans juhlimassa. 

Hetken siinä tanssimme,ja sehän oli esileikkiä kaiken aikaa,kavereilla oli kanji kovana ja sitä hinkattiin reiteeni että tiesin mitä siellä on.

Mieheni teki peli liikkeen,lähdetään mökille jatkoille.

Vai oletkohan sittenkin esimerkiksi Kalervo73 kysyn vaan?