Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pystytte jonkun randomin kans intiimisti ekoilla treffeillä

Vierailija
16.07.2024 |

Itse hätäseen pystyn just ja just halaamaan kun tavataan. 

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole tarkoitettu kertakäyttöjutuksi. Tarvin aikaa ja luotettavan suhteen.

Vierailija
22/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti, minäpä selitän. Miehellä on penis ja naisella on pillu. Se penis työnnetään sinne pilluun ja rynkytetään edes takaisin. Niin yksinkertaista se on.

Niin sinä kokematon luulet. Surkea rakastaja olisit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No helposti jos tuntuu siltä. Jos ei tunnu niin siihen ei auta edes 10 treffit. 

Vierailija
24/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi. Mutta pelkään koko ajan että vaikka alapäähän on jäänyt wc-paperin pala tai jotain kun se random sitten nuolee.

Sukupuolitauteja olisi syytä pelätä, todellakin. Voi tarttua suustakin! 

Ei voi. Mutta voi tarttua suuhun. 

Vierailija
25/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se alkaa silleen, että tyttö polvilleen, juhlakalu suuhun, tyttö räppää itseään märäksi samalla. Sitten pöksyt pois, sykkivä miehuus upotetaan tytön dallaspullaan ja rytmikästä lanneliikettä.

Loput temput saat keksiä itse.

Rakaa-Arska

Jestas, olisit surkea vuodekumppani.

Vierailija
26/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan ihmisen kanssa miksei. Mutta ei jonkun random kännisen ääliön kanssa, joka sössöttää jotain tyttö polvilleen-juttuja.  Ei ikinä.

Vierailija
27/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Randomi ja kondomi toimii.

Vierailija
28/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pystyin nuorena siksi kun alkoholia nauttineena estot lähtivät. Enää minusta ei olisi sänkyyn tunnin parin tuntemisen jälkeen uuden baarituttavuuden, mutta toista se oli villissä nuoruudessa. 

Nautit elämästä silloin.

Ei vaan join liikaa. Juominen on typerysten juttu 

Ilman juomista olisit jäänyt ilman villiä nuoruutta. Nyt on mitä kertoa ja mitä muistella. Enkä usko, että oikeasti kadut noita asioita.

Vierailija
29/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se alkaa silleen, että tyttö polvilleen, juhlakalu suuhun, tyttö räppää itseään märäksi samalla. Sitten pöksyt pois, sykkivä miehuus upotetaan tytön dallaspullaan ja rytmikästä lanneliikettä.

Loput temput saat keksiä itse.

Rakaa-Arska

Jestas, olisit surkea vuodekumppani.

Niin? Ne on ekat treffit. Seuraavat sitten jonkun muun kanssa.

Vierailija
30/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pystyin nuorena siksi kun alkoholia nauttineena estot lähtivät. Enää minusta ei olisi sänkyyn tunnin parin tuntemisen jälkeen uuden baarituttavuuden, mutta toista se oli villissä nuoruudessa. 

Nautit elämästä silloin.

Ilman juomista olisit jäänyt ilman villiä nuoruutta. Nyt on mitä kertoa ja mitä muistella. Enkä usko, että oikeasti kadut noita asioita.

Nuoruus oli kiva ilman viinaakin, vanha juoppo. 

Vierailija
31/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes pitäisi? Yök. Ei miehille tartte kahveja perceellä maksaa.

N

Seksi ja kahvi ja lisäksi jopa patonki, ovat eri asioita. Kumpaakaan ei maksateta kummallakaan. Seksillä ei kiristetä, uhkailla eikä makseta. Seksillä ei pelata parisuhdepelejä. 

Vierailija
32/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautit elämästä silloin.

Nuoruus oli kiva ilman viinaakin, vanha juoppo. 

En juonut nuorena. Ei ollut kivaa ei...

Vierailija
33/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari sidukkaa alle, niin pystyy. T: Petra (ennen Pertti)

Vierailija
34/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä, ap? Mä hädin tuskin kättelen. En edes halaa.

Kättely muuten kertoo miehestä yllättävän paljon: Kuiva vai hikinen? Tärisevä vai varma? Lämmin ja ryhdikäs vai kylmännihkeä, kuollut kala...

Vierailija
35/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Yleensä ekoilla treffeillä otan treffinaisen kainaloon. Pian jo suudellaan, ja pian olenkin jo hänen sisällään. Ei menee kauaa eikä yleensä ole alkoholia mukana. 

Vierailija
36/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä välttämättä pystykään. - Ja kun täällä joku mies kertoi kuinka hän ei olluyt ollut valmis harrastamaan seksiä vielä neljänsienkään treffien yhteydessä naisen selkeästä vihjeestä ja ilm. halusta huolimatta niin tätä miestä kohtaan osoitettiin avointa halveksintaa, ja kehoiutettiin näin estyneenä ja rajoittuneena hakeutumaan hoitoon. Tai sittenvain tunnustamaan, että on joko impotentti tai homo Ja tai vähntään ymmärtämään, ettei hänellä ja naisella tulisi olemaan mitään lähesempää tuttavuutta kuin ehkä asumine samalla hyvinvointialueella.

Luettuani näitä kommentteja niin mieleeni hiipi, että tulevaisuudessa minunkin varmaan tulisi kyetä ja pystyä olemaan halukkaampi ja valmiimpi harrastamaan seksiä naisen kanssa, jos haluan hänestä muutakin kuin mukavan muiston,  mahd. niistä hetksitä mitä tapahtui sitä ennen.   

Mutta kun on ollut tarpeeksi kauan ns. ilman niinse on jättänyt varmasti jälkensä, vaikka tiedostam että pitäsi kyetä heittäytymään ja olemaan avoin ja mitä kaikkea  muuta sitten ikinä.

Vierailija
37/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan itse kahvini ja sitten pannaan, jos on hauska ja riittävän hyvännäköinen puhdas mies. Vaihtoehtoisesti maksan itse kahvini ja jos mies ei ole kiinnostava, lähdemme eri teille. Niinkin voi käydä, että hän maksaa ja sitten panemme, jos (lue alusta) tai (lue keskeltä).

Vierailija
38/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautit elämästä silloin.

Pelkää että nyk ukko saa tietää millane k y l@ püö rä tää on ollu.

Tietää että on ollut kokenut ja oppinut asioita joita ei lehdisyä opi.

Vierailija
39/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko ns. biletyttö?

Siis ilmaish u o r a? 🍌heti suussa.                                             🍒

Voi kuule, sullehan näitä ei tapahdu koskaan. Sen estää paitsi psykoosisairautesi, myös sen hoito, joka aiheuttaa kemiallisen kastraation. 

Vierailija
40/82 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystykään.