Miehen järkyttävä syöminen!!! Syö kaiken ja meillä on kaapit tyhjät.
Eli jos teen ison uunivuoka ruuan niin se menee yhdellä kerralla kaikki, syöjiä minä pieniruokainen nainen ja 3v lapsi.
Viimeistään toisella syömiskerralla se on syöty, ja mies syö suurimman osan siitä. Tarkoituksena muka säästää, rahaa palaa kuitenkin ruokaa melkein 10€ ja yksi ateria 10€ on aika paljon.
Jos ostan esimerkiksi kaappiin hätävaraeineksen, esim sianlihasäilykekastikkeen, joka on tarkoitettu kaikille kolmelle, kylkeen makaronia niin mies saattaa syödä yksin koko purkin huomaamattani eikä tee sen kanssa muuta.
Jos huomautan tuosta sikailusta niin suuttuu ja tulee riitaa, mies ei osta ruokia, mutta huolehtii kyllä muista kuluista.
Kommentit (333)
Vierailija kirjoitti:
Sairasta, että olette niin köyhiä että ei saa syödä vatsaansa täyteen. Ostatte varmasti vielä kaikki halvimmat ruuat mitä kaupasta saa. Ihan pimeetä missä köyhyydessä täällä ihmiset elää. Onneksi en ole köyhä, eikä minulla ole köyhää puolisoa.
Yleensä nämä syöjät ovat niitä jotka hotkii ruoka tarvikkeet ennenkuin niistä kerkiää ruokaa tekemään. Esim keittoon ostetun nakki paketin tai koskenlaskijan leivän päällä, koko leipä tietysti kerralla. Ja tämä tapahtuu aina silloin kun toinen osapuoli maksaa ruokalaskun. Tietysti jos ruokana on vaikka kilon lohi ja siihen perunat, otetaan 700g lohta ja yksi peruna, koska proteiini. Sama jos kerkiät tehdä nakkikeitton, kaikki nakit kalastellaan lautaselle. Tämä köyhä jätti ukkonsa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten syöminen on sikailua :D
M43
Kyllä tuo on mielestäni melkoista sikailua jos yksi ihminen vetää yksin 400g säilykepurkin naamaan kylmänä.
Ei kukaan tarvitse tuollaista määrää kerralla.
Ap
Jonain päivänä kun sulla on teinipoika, niin näet, miten se syö. Mieti silloin sitä, kun se löytää kaltaisesi valittajanaisen, joka kieltää sitä syömästä tarpeeksi kunnon ruokaa. Minkä sille voi, että tarvitsee paljon ravitsevaa ruokaa.
Ei sikasäilyke ole kunnon ruokaa, teurasjätettä mitä AP tarjoaa perheelleen 150 grammaa per lärvi ja makaronia lisukkeena.
Anna mun kaikki kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta, että olette niin köyhiä että ei saa syödä vatsaansa täyteen. Ostatte varmasti vielä kaikki halvimmat ruuat mitä kaupasta saa. Ihan pimeetä missä köyhyydessä täällä ihmiset elää. Onneksi en ole köyhä, eikä minulla ole köyhää puolisoa.
Yleensä nämä syöjät ovat niitä jotka hotkii ruoka tarvikkeet ennenkuin niistä kerkiää ruokaa tekemään. Esim keittoon ostetun nakki paketin tai koskenlaskijan leivän päällä, koko leipä tietysti kerralla. Ja tämä tapahtuu aina silloin kun toinen osapuoli maksaa ruokalaskun. Tietysti jos ruokana on vaikka kilon lohi ja siihen perunat, otetaan 700g lohta ja yksi peruna, koska proteiini. Sama jos kerkiät tehdä nakkikeitton, kaikki nakit kalastellaan lautaselle. Tämä köyhä jätti ukkonsa!
Tuo lohi/perunakombo on muuten hyvä testi. Just esim uudelle miesystävälle. Paistat 700g lohta ja iso kattila perunaa. Seuraa mitä tapahtuu. Jos äijä ottaa ison lohenpalan ja 1 perunan (näön vuoksi ehkä sekin) niin tiedät mikä on homman nimi. Rohmu.
Tässä ilmainen neuvo, kas näin.
Paista yli kilo lohta niin saatat saada hurjemman näyn, mitä äijä lappoo lautaselle. Voi olla 400g lohta ja 1 pieni peruna.
Hemmetin vanukkaat varastava rahkaperuna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo lohi/perunakombo on muuten hyv
Ja nämä aineet voi vaihtaa toisiin, tilanteeseen ja makuun sopiviksi. Kuitenkin niin että se proteiini on se paljon tyyriimpi ja sivuun tulee peruna, pasta, riisi, muusi, ranut tms. Eli idea on että ottaako mies leijonanosan sitä kalliimpaa vai lautasmalli eli 1/4 kalaa, 1/4 perunaa ja 1/2 salaattia.
Ne jotka ei honaa noita suhdelukuja nii kysykää faijalta.
Kuulostaa syömishäiriötä. Todennäköisesti lihava, mutta voi olla myös laiha, kun ei kai osaa itseään ruokkia, syö vain ap:n tekemiä ja järjestämiä ruokia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miehet kuluttaa enemmän, joten ruokaakin menee enemmän. Ei se huvikseen syö noin paljon. Miehille pitäisi jakaa apurahoja, koska miesten ruokailukustannukset ovat naisia suuremmat.
Suurin osa miehistä on ylipainoisia eli syö liikaa.
Ehkä, mutta sekin on jokaisen oma asia ja sitä ei voi kumppani alkaa kontrolloida, tai (ainakin omalta osaltani) parisuhde on ohi, Parisuhteessakin jokaisen on saatava olla oma itsensä eikä toinen saa kontrolloida.
Tottakai ap saa kontrolloida, kun hän on se joka kokkaa. Saa määrätä että tästä syö koko perhe, yksi ei syö kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Hemmetin vanukkaat varastava rahkaperuna
En edes tiedä miksi mutta nauroin tälle:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein tästä vinkistä idean saaneena testin vaimon 25v pojalle. Lohta oli 1400gr, perunaa iso kattila. Syöjiä minä, vaimo ja sen poika. Itse otin noin 150g. Vaimo otti samanverran. Perunoita, leipää ja salaattia plus kermaviililisuketta myös. Poika otti juurikin 1 perunan ja ison määrän lohta. Ei salaattia, leipää eikä kastiketta. Söi kuin hevonen (että siis aikuinen mies kehtaa, oma isäukko olisi hävennyt silmät päästä jos olisin tuon tehnyt). Kehotin ottamaan lisää, seurasin ottaako todella.
Otti.
Punnitsin ruoan loppuja jääkaappiin laittaessa mitä lohesta jäi: 350 gr. Voitteko uskoa, no ette varmaan.
Tämän jälkeen jälkiruoka jota myös meni paljon, ei jäänyt yhtään kulhoon huomiselle mitään.
Vaimo on pullea mutta pieni ruokainen. Varmaan geenit koska äitinsä on samanlainen. Poikansa sitten perinyt läpi p a s k on geenit jostain ja tätä minä rahoitan. Ei hyvä pidemmän päälle. Ei ole edes töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummin vinkki: kuorikaa ne perunat. Tämä voi olla syy miksi nuori ei ota perunaa. Toimi ainakin meillä vävykokelaalle ja ideaa saa kopioida vinkkinä :) kyllä niin maistui useampi peruna vävykokelaalle, iso äijän köriläs jo.
Ei ole iso vaiva kuoria pottuset. Minulla on aikaa ja lasten suu on lähinnä.
Opetetaanko tämän päivän armeijassa perunoiden kuorinta? En tiedä.
Olen kerran seurustellut läs kin kanssa ja se oli kyllä iso erhe. Kaikki ruoka menee, hyvä että edes itse saa jotakin murusia. En suosittele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä tosiaan katoaa jääkaapista varsinkin lihat joista olisi tarkoitus tehdä seuraavan päivän ruoka 🤬 Ja vaikka olen aina maininnut, että tuo on sitten siihen ja siihen ruokaan, niin aamulla kyseistä tuotetta ei löydy mistään. Olen nyt viime aikoina ruvennut lihat laittamaan pakkaseen vaikka olisi tarkoitus käyttää se seuraavana päivänä.
Jätä se SIKA !!!