Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen järkyttävä syöminen!!! Syö kaiken ja meillä on kaapit tyhjät.

Vierailija
16.07.2024 |

Eli jos teen ison uunivuoka ruuan niin se menee yhdellä kerralla kaikki, syöjiä minä pieniruokainen nainen ja 3v lapsi.

Viimeistään toisella syömiskerralla se on syöty, ja mies syö suurimman osan siitä. Tarkoituksena muka säästää, rahaa palaa kuitenkin ruokaa melkein 10€ ja yksi ateria 10€ on aika paljon.

Jos ostan esimerkiksi kaappiin hätävaraeineksen, esim sianlihasäilykekastikkeen, joka on tarkoitettu kaikille kolmelle, kylkeen makaronia niin mies saattaa syödä yksin koko purkin huomaamattani eikä tee sen kanssa muuta.

Jos huomautan tuosta sikailusta niin suuttuu ja tulee riitaa, mies ei osta ruokia, mutta huolehtii kyllä muista kuluista.

Kommentit (285)

Vierailija
281/285 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän on huijannut itselleen huippudiilin. Ruoka on todella kallista. Käytännössä maksat nyt kaikesta. Lusikat jakoon.

Vierailija
282/285 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni on hyvä ruokahalu, mutta ei hän koko aikaa ole suuria annoksia syömässä. Meillä on päivittäiset ruoka-ajat, jotka ovat aika vakiintuneet vuosikymmenten aikana. Jos mies kaipaa välipalaa, niin hän osaa ottaa itse. Tekee voileivän, syö hedelmiä, jugurttia jne., mutta ei syö todellakaan kerralla jääkaappia tyhjäksi. Hän maksaa kaiken ruoan mitä talouteen ostetaan ja ymmärtää mitä kulutetaan, eikä osta turhaa jääkaapin täytettä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/285 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nämä ole vitsejä jos on itse elänyt suursyömärin kanssa. Olen eronnut avioliitosta herkkusyömärin kanssa. Se ei ollut yhtään sen mukavampaa.

Ex-mies oli todella itsekäs eikä joustanut missään, ei myöskään ruuissaan. Työlounaaksi kävi vain ravintolalounas, noin 15 eur/ työpäivä. Yritin ehdottaa eväitä, mutta se oli kuulemma henkistä väkivaltaa.

kotona exän ruokavalio oli sisäfilettä tai broilerin rintafilettä pannulla paistettuna (ei mitään lisukkeita koska kuulemma fileestäkin tulee maha täyteen). Lisäksi kelpuutti kotona wingsejä, chilipähkinöitä, keittokinkkua sellaisenaan rasiasta (eli ei leivän kanssa), kahvia. Siinä se. Ja yritin puhua ruokakuluista nätisti, mutta siitä seurasi exän huutoraivo ja olin kuulemma saita ja sairas vaimo.

Nyt ei tietysti kiinnosta herran ruuat. Ainoastaan omat.

Omat eväät/ruuat töihin henkistä väkivaltaa!?! Nyt olen kuullut kaiken. 

Vierailija
284/285 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, raavas satakiloinen mies tarvitsee ruokaa työn jäkeen. Sellaista se on. 

Mitä määritelmä raavas mies pitää sisällään? 

Vierailija
285/285 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö myös vanukkaat? Jos ei, niin ongelmaa ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme