Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pittbull hyökkäys Espoossa - kaksi pientä lasta sairaalakuntoon

Vierailija
16.07.2024 |

Kommentit (347)

Vierailija
81/347 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrään huomisesta alkaen mäyräkoiran ainoaksi lailliseksi roduksi. Piste

Etkö yhtään terveempää rotua keksinyt? 

Vierailija
82/347 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole jalostettu tappotarkoituksiin, vaan koiratappeluihin. Ymmärrän pointtisi, mutta oiot mutkin nyt varsin vahvasti.

Mieti nyt hetki kommenttiasi. Oletko koskaan nähnyt oikeita järjestettyjä koiratappeluita? Minä valitettavasti olen. Koirat tappelevat keskenään kuolemaan, tai siihen että toinen vahingoittuu niin pahasti ettei pysty jatkaa - ja omistaja lopettaa. Yleisö karjuu vieressä kiihkoissaan ja lyö rahasta vetoa. Eli koiratappelujen tarkoitus listiä se vastustajakoira. Eivät ne sielä nyrkkeile! Nuo koirat pystyvät repimään raajoja irti. Ja niiltä on jalostettu kiputuntemus minimiin.

Jooo. Olen nähnyt, ja vieläpä euroopassa ihan livenä, monta kertaa. Kyseessä on silti eri asia kuin tappaminen suoraan. Eivätkä nuo sentään

Herra tuomari, ei minulla ollut tarkoitus tappaa suoraan. Revin vain kurkun auki. Mutta ei missään nimessä ollut tappotarkoitusta! Miten siinä niin kävikin hups.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/347 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihanlietsominen on aina hyvä juttu. Olen nyt kaksi kertaa viikon aikana kuullut uhkauksia minua ja rauhallista 11v staffiani kohtaan. Toisella kertaa kerrottiin, että minut ja p@skarakkini pitäisi tappaa. Toisella kertaa tyydyttiin vaan uhkailemaan tappajakoiraa myrkkypullilla. 

Yhtään näitä tapauksia väheksymättä. Miettikää nyt vähän näitä listim*sfantasioitanne netissä.

Vierailija
84/347 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pitbull hyvästä perheestä?

Vierailija
85/347 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se yks iso V**ttu ettei noita sekopäitä saada pois koko maasta, riviin vaan kuopan reunalle ja ampumaan. Nähtävästi pitää lapset jo aseistaa että voivat puolustaa itseään

Vierailija
86/347 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava geissi. Onko mustasukkaisuus motiivi jo suljettu pois?

Vierailija
87/347 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole väliä. On itse asiassa vaarallista ajatella, että niin kauan kuin taistelurotuinen koira on ns hyvästä perheestä, se ei muka voisi irti päästessään käydä minkään tai kenenkään kimppuun.

Vierailija
88/347 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihanlietsominen on aina hyvä juttu. Olen nyt kaksi kertaa viikon aikana kuullut uhkauksia minua ja rauhallista 11v staffiani kohtaan. Toisella kertaa kerrottiin, että minut ja p@skarakkini pitäisi tappaa. Toisella kertaa tyydyttiin vaan uhkailemaan tappajakoiraa myrkkypullilla. 

Yhtään näitä tapauksia väheksymättä. Miettikää nyt vähän näitä listim*sfantasioitanne netissä.

Saattaa herättää hieman tunteita, että koirat hyökkäävät pienten lasten kimppuun. 

Vierailija
89/347 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole väliä. On itse asiassa vaarallista ajatella, että niin kauan kuin taistelurotuinen koira on ns hyvästä perheestä, se ei muka voisi irti päästessään käydä minkään tai kenenkään kimppuun.

Taisi olla vitsi. Eikö sitä viikko sitten tapahtunutta siloiteltu juuri tuolla argumentilla. 

Vierailija
90/347 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ullattunut miten koko espoo muuttuu vähitellen monikulttuuriseksi slummiksi

Vierailija
91/347 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä rodun julkituomisessa on myös huonoja puolia. Nyt katse kääntyy vain pitbulleihin, vaikka suurin ongelma on nykyään surkea koirankoulutus. Ennen ei vaan katseltu noita miten sattuu riehuvia koiria, rodusta riippumatta. Ongelmallisia on monenrotuiset koirat, varsinkin isot ja täysin ilman kuria olevat.

Kyse ei ole siitå ettå bullit tappavat eniten ym. Vaan siitä, että koirakulttuuri ja niiden hoito on karmeassa kuosissa. Koira ei ole ihminen, vaan sille pitää näyttää koiran paikka ja tavat. Muuten se ei edes koskaan tule olemaan onnellinen.

Millään koulutuksella ei poisteta koiran alkukantaisia vaistoja. Ne saattaa pulpahtaa pinnalle missä tilanteessa tahansa. Esim karkaava koira villiintyy nopeasti. 

Siinä tilanteessa kun koirannvaistot ottaa vallan, niin kohtaan mielummin pienen terrierin kuin ison pitbullterrierin. Vaikk

Mikä on jalostuksella saatu aikaiseksi, se saadaan kyllä jalostuksella poistetuksi. Pitin tapauksessa se voi tosin vaatia, että rotuun otetaan uutta verta jostakin pehmeästä rodusta ja muutenkin teetetään suunnitelmallisesti pentuja vain lempeillä yksilöillä. Mutta onko rotu fci rotu, valvooko kukaan sen jalostusta, millaisia yksilöitä jalostukseen nykyisin käytetään, vai onko se ihan villi markkina? 

Itse suosittelisin haastaville roduille koirakorttia, ainakin niille yksilöille, jotka elävät kaupungissa ja taajamissa. 

Vierailija
92/347 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on lapsivihamielinen maa. Koiratkaan ei tykkää.

Vierailija
93/347 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjoitetaan PIBTULL koirasta, kun kuitenkin artikkelissa selkeästi lukee, että SEKAROTUOINEN? 

Älä jaksa

Vierailija
94/347 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa herättää hieman tunteita, että koirat hyökkäävät pienten lasten kimppuun. 

ÖÖÖ, tiedätkö millainen staffi on? Pieni, isosuinen koira. Saako tuon takia uhkailua asiaan liittymättömiå ihmisiä?

-eri

Vierailija
95/347 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään ja ennustan että tästä alkaa myrkytysbuumi kun ihmiset kyllästyvät näihin eikä poliitikot kykene tekemään mitään. Ainakin oma, kiltti ja ei-taistelurotuinen iso koira käyttää tästä lähtien kuonokoppaa lenkillä ettei tule syöneeksi rotanmyrkkyä tai partateriä.

Vierailija
96/347 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättyneet ovat;

...........

...................

.......

....ja

..........

Täytyy sanoa että jos oman lapseni kimppuun käy niin lähtee koiralta henki.

Vierailija
97/347 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä rodun julkituomisessa on myös huonoja puolia. Nyt katse kääntyy vain pitbulleihin, vaikka suurin ongelma on nykyään surkea koirankoulutus. Ennen ei vaan katseltu noita miten sattuu riehuvia koiria, rodusta riippumatta. Ongelmallisia on monenrotuiset koirat, varsinkin isot ja täysin ilman kuria olevat.

Kyse ei ole siitå ettå bullit tappavat eniten ym. Vaan siitä, että koirakulttuuri ja niiden hoito on karmeassa kuosissa. Koira ei ole ihminen, vaan sille pitää näyttää koiran paikka ja tavat. Muuten se ei edes koskaan tule olemaan onnellinen.

Millään koulutuksella ei poisteta koiran alkukantaisia vaistoja. Ne saattaa pulpahtaa pinnalle missä tilanteessa tahansa. Esim karkaava koira villiintyy nopeasti. 

Siinä tilanteessa kun koirannvaistot ottaa vallan, niin kohtaan mielummi

Olisi jo saatu, jos olisi haluttu. Bullterriereissä ja staffeissa tuota on saatu kyllä karsittua enemmän. Niissäkin olisi pystytty parempaan.

Vierailija
98/347 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättyneet ovat;

...........

...................

.......

....ja

..........

Täytyy sanoa että jos oman lapseni kimppuun käy niin lähtee koiralta henki.

Uhota aina saa, mutta tapa 50kg pittimixi tuosta vaan. Ota ihan rauhassa, lapsellista uhoa. Kyllä kuka vaan lastaan suojelee.

Vierailija
99/347 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään ja ennustan että tästä alkaa myrkytysbuumi kun ihmiset kyllästyvät näihin eikä poliitikot kykene tekemään mitään. Ainakin oma, kiltti ja ei-taistelurotuinen iso koira käyttää tästä lähtien kuonokoppaa lenkillä ettei tule syöneeksi rotanmyrkkyä tai partateriä.

en usko, että alkaa. Ei kannata lietsota hulluja, laittaa ideoita näiden päähän

Vierailija
100/347 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kuristanut sen paskarakin hengiltä. Vaikka muuten eläinrakas olenkin, ja säästän jopa eläinkunnan riiviöt, ampiaiset, niin tuota taistelukoirapaskiaista en olisi armahtanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi