Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko soittaneet pettävän miehen puolisolle tai saaneet puhelun että miehenne pettää?

Vierailija
16.07.2024 |

Pohdin tätä koska haluaisin kertoa vaimolle, sillä koen että hänen tulee saada tietää. Mies jonka kanssa olin suhteessa valehteli minulle että ovat eronneet. Meillä on ollut vuoden intensiivinen suhde ja mies todella uskotellut minulle että haluaa minun kanssa lapsen, naimisiin jne. Haluan myös kuulla naisen näkökulman.

Onko tämä huono idea?

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Mutta kaverini näki mieheni pettävän ja kertoi minulle. Olen kiitollinen hänelle. Olisin kiitollinen myös, jos se pettäjätoveri kertoisi.

Olen kerran kertonut ystävälleni, että hänen miehensä oli baarissa läheisissä tunnelmissa jonkun blondin kanssa ja poistui yhdessä. Kertominen tuntui älyttömän pahalta, mutta halusin ystäväni tietävän. Häntäheikki se mies sitten olikin.

Monesti petetyllä kumppanilla on ollut epäilyksensä jo pitkään ja hän vain kiikkuu löysässä hirressä, kun asiasta ei ole todisteita, tunne vain. Tällaisessa tapauksessa kertominen on kullanarvoista.

Vierailija
42/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n motiivit on itsekkäät. Miksi ihmeessä kuvittelet, että joku haluaa huonot uutiset nimenomaan siltä toiselta naiselta? 

Tai että kukaan uskoisi opportunistia.

Nainen tietää kun mies pettää. Se ei kiinnosta häntä. Sua kiinnostaa kun haluat epätoivoissasi sen pettäjän itsellesi kuvitellen, että hän muka muuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä hoitoa vailla lääkityksensä unohtavat miehet päästetään heinäkuussa pöpilöistä lomille?

Vierailija
44/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain tuollaisen soiton ja se teki minut hyvin surulliseksi. Puolisoni tyttöystävänsä soitti, että olivat edellisenä viikonloppuna olleet yhdessä hotellissa ja että minun tulisi ymmärtää, millaisen miehen kanssa elän.

Puolisoni oli kuollut 2 vuotta aikaisemmin, joten on epätodennäköistä, että hän vietti hotelliöitä. Soittajan ainoa tarkoitus oli aiheuttaa pahaa mieltä, joten en todellakaan ymmärrä, mitä hän soitollaan halusi.

Jos joku esiintyy kuolleena miehenäsi niin sinuna ottaisin yhteyttä poliisiin.

Vierailija
45/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En soittaisi enkä kertoisi koska siitä voisi olla enemmän haittaa kuin hyötyä ja minun mielestäni on parempi jos ulkopuoliset eivät sotkeudu kenenkään parisuhdeasioihin. Tiedän monia avio- tai avoliitossa olevia ihmisiä, joilla on ollut syrjähyppyjä, mutta ne eivät ole kaataneet heidän liittojaan ja joillakin on syrjähyppy tainnut jopa vahvistaa liittoa. 

Tässä on asiallinen ihminen, juuri noin pitäisi muidenkin toimia ja ajatella.

Vierailija
46/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut vaimolle noin vuoden salasuhteesta. Kerroin koska haluaisin itse ehdottomasti tietää hänen sijassaan ja samalla tiesin, että näin tekemällä myös irrottaudun miehestä lopullisesti. Ikinä en saanut tietää pysyivätkö yhdessä vai erosivatko, mutta itse näen edelleen painajaisia aiheesta. Kuvottaa oma osani kaikessa mitä tapahtui, vaikka mieshän siinä manipuloi sekä minua että vaimoaan. Itse kertominen sujui "hyvin" ja kävimme pitkän keskustelun missä me kumpikin selvitimme tapahtuneita asioita.

Vierailija
47/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kertoa? Kaikki pettävät, ei siitä mitään kertomalla voita.

Oon todella surullinen että elät tuollaisessa maailmassa ja sellaisten ihmisten keskellä. Minun piireissäni normi on rakastavat, onnelliset parisuhteet.

Eroja on mutta ne hoidetaan siististi. En usko että edes ymmärrät mitä oikea rakkaus on ja se on todella sääli sinun kannaltasi.

Ehkä eri juttu wt-porukoissa?

Ihan sama missä piireissä liikut, tiedät täysin varmasti ainoastaan omat tekemisesi. 

Vierailija
48/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse soittanut tai laittanut viestiä ,mutta tiedän naisen joka laittoi facesssa viestiä  erään kaverin vaimolle hänen pettäneen. Eikä edes ollut pettänyt vaan antoi pakit viestin lähettäjälle ja kertoi olevansa naimisissa. Ilmeisesti kolahti ne pakit, kun päätti alkaa pilaamaan rehellisen miehen elämää ja avioliittoa. Siinä oli sitten selvitettävää, kun eihän se vaimo uskonut ja ihmetteli, että miksi joku laittaisi viestiä huvikseen ja valehtilisi. Vaimo uskoi ja ei uskonut. Sen fiilikset meni vuoristorataa. Sen tilanteen pelasti loppujen lopuksi se, että sen vaimon täti oli siinä baarissa duunissa jne. Kaverin vaimo oli kysynyt, että onko mahdollisesti nähnyt tai ollut työvuorossa, kun kuuli missä baarissa oli tämä juttu ollut. Täti sanoi, että joo miehesi sanoi, että outo nainen ja jotenkin häiriintynyt on nyt kiintynyt ja sanoi että on naimisissa siirry seuraavaan.

Vierailija
49/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tietää kun luin viestit. Puhelin jäi auki keittiön pöydälle. Siivosin pöytää ja olin siirtämässä puhelinta pois tieltä. Siinä oli whats up auki ja viesti missä sydämmiä.

Exäni esiintyi sinkkuna j n e. Luulen että olivat tavanneet Tinderillä.

Nostin heti kissan pöydälle.

Annoin mahdollisuuden. Olimmehan olleet 33 vee yhdessä, yhteinen elämä, talo, aikuiset lapset.

Sano että katkasee yhteyden.

Tosta meni joku kuukausi. Käytiin yhdessä ulkomailla, oli kesäloma.

Lomamatkalla exä viestitteli kaverinsa kanssa tiuhaan. 

Kotiuduttiin niin oli taas jättänyt luurinsa auki, päätin että tarkastan nopeesti että onko lopettanut viestittelyn.

Ei ollut. 

Oli mm meidän lomamatkalta lähettänyt kuvia ja viestejä missä kertoi mm kuinka oli tilannut matkan viikkoa aikasemmin ja spontaanisesti vaan lähtenyt reissuun.

Onneksi pystyin pitämään itseni kylmänä ja lukea kaikki heidän välillään kirjotetut viestit.

Ja myös lukea viestittelyn toisen naisen kanssa jossa exäni meni paljastamaan että käytti Tinderiä joku kolme kertaa viikossa.

Tunnen itseni, jos vaikka joku näistä naisista olisi laittanut viestiä tai soittanut niin exäni olisi pystynyt selittämään ja valehtelemaan omaksi edukseen.

Mutta nyt luin viestit, näitä hän ei pysty valehtelemaan tai selittämään omaka edulseen.

Mustaa valkosella.

Olen kiitollinen tälle naiselle mikä tietämättään anto mulle varmuuden että exäni petti.

Toivon tälle naiselle pelkkää hyvää.

Vierailija
50/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain tietää kun luin viestit. Puhelin jäi auki keittiön pöydälle. Siivosin pöytää ja olin siirtämässä puhelinta pois tieltä. Siinä oli whats up auki ja viesti missä sydämmiä.

Exäni esiintyi sinkkuna j n e. Luulen että olivat tavanneet Tinderillä.

Nostin heti kissan pöydälle.

Annoin mahdollisuuden. Olimmehan olleet 33 vee yhdessä, yhteinen elämä, talo, aikuiset lapset.

Sano että katkasee yhteyden.

Tosta meni joku kuukausi. Käytiin yhdessä ulkomailla, oli kesäloma.

Lomamatkalla exä viestitteli kaverinsa kanssa tiuhaan. 

Kotiuduttiin niin oli taas jättänyt luurinsa auki, päätin että tarkastan nopeesti että onko lopettanut viestittelyn.

Ei ollut. 

Oli mm meidän lomamatkalta lähettänyt kuvia ja viestejä missä kertoi mm kuinka oli tilannut matkan viikkoa aikasemmin ja spontaanisesti vaan lähtenyt reissuun.

Onneksi pystyin pitämään itsen

Toi hyvä kaveri, lapsuudenystävä, jolle lähetti viestiä kun oltiin matkalla olikin tämä ihastuksen kohde.

Vierailija
51/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain aikoinaan tietää ex-miehen pettämisestä ja soitin tälle tuikituntemattomalle naiselle. Halusin tietää, tiesikö hän mieheni olleen parisuhteessa. Tämän jälkeen koitettiin jatkaa suhdetta vielä jonkin aikaa, mutta eihän siitä enää mitään tullut, luottamus oli lopullisesti mennyt. Enää en edes yrittäisi antaa pettämistä anteeksi. Se vaan olisi mulle liian kova pala purtavaksi.

Kerran kerroin läheiselle hänen puolisonsa pettäneen useampaan kertaan. Sain kunnolla paskaa niskaan ja välit meni vuosiksi. Ne eivät oo koskaan kunnolla korjautuneet. Otinpahan opiksi, en enää koskaan sekaannu tällasiin asioihin ja yritä auttaa toista. 

En tiedä mitä kysymykseesi vastaisin. Toisaalta haluaisin tietää pettämisestä, mutta toisaalta taas olisi helpompaa kun en tietäisi. Kyllä se väistämättä rikkoo parisuhteen aina jollain tapaa, en usko, että se voi enää olla entisensä. Ajattelisin kyllä myös, että ei se ole sun asia kertoa miehen pettämisestä. Vaikuttaisin vaan katkeroituneelta, pahantahtoiselta ja mustasukkaiselta ihmiseltä.

Vierailija
52/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*vaikuttaisit

Vierailija
53/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaikille hyvä jos pettäjät käräytetään

Vierailija
54/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain tuollaisen soiton ja se teki minut hyvin surulliseksi. Puolisoni tyttöystävänsä soitti, että olivat edellisenä viikonloppuna olleet yhdessä hotellissa ja että minun tulisi ymmärtää, millaisen miehen kanssa elän.

Puolisoni oli kuollut 2 vuotta aikaisemmin, joten on epätodennäköistä, että hän vietti hotelliöitä. Soittajan ainoa tarkoitus oli aiheuttaa pahaa mieltä, joten en todellakaan ymmärrä, mitä hän soitollaan halusi.

Ei tullut mieleen, että edesmennyt puolisosi oli jonkun samannimisen kaima, etunimisukunimikaima? Soittaja on soittanut tietämättään väärään numeroon, väärälle ihmiselle.

Vierailija
55/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni miespuolinen kaveri kävi kylässä luonani ja vahvisti sen mitä olin epäillyt jo muutaman kuukauden. Että exälläni on toinen. Meni kuitenkin muutama seikkailurikas vuosi ennen kuin lopulta erosimme.

Vierailija
56/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kertoisin

Vierailija
57/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin yhteyttä naiseen, jota mies myös petti. Olimme molemmat yhtä aikaa miehen naisystäviä, mies ei ollut naimisissa.

Sain siis selville, että on toinenkin nainen ja otin yhteyttä. Nainen kuitenkin katsoi olevansa "parisuhteessa" miehen kanssa ja syytti minua siitä, että yritän saada miehen itselleni. Kuulemma niin moni kadehti heidän "ainutlaatuista" suhdettaan ja niin tietysti minäkin. Melkoinen ajattelutapa :-) Nainen jatkoi suhdetta miehen kanssa, minä pistin poikki.

Mies tietysti soitteli ja ehdotteli mulle tapaamista vielä sen jälkeenkin, kun olin pistänyt poikki, kuten kunnon häntäheikki ainakin.

Ihminen valitsee millaisen elämän haluaa. Jos todella haluaa että rinnalla on mies joka pettää aina tilaisuuden tullen, niin kaikin mokomin. Mulle ei sovi, eikä useimmille muillekaan. Itseään ei kannata sairastuttaa ehdoin tahdoin.

Vierailija
58/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
59/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitin. Ja puhuttuamme nauroimme yhdessä mieheni surkean pientä penistä ja sitä kun se.ei pysy erektiossa edes viittä minuuttia.

Naiset tykkäävät nauraa sairauksille. 

Vierailija
60/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin tyttöystävälle, kun sellaisen olemassaolosta kuulin sivukautta.

Mies murtautui asuntooni ja pakotti minut poistamaan yhteisen keskustelumme Telegramista. Sitten poisti itseltään Telegramin. Mies kiisti naisystävälleen edes tuntevansa minua, väitti minua hulluksi stalkkeriksi ja vannoi, ettei ole koskaan ollut Telegramissa.

Telegramiin jäi kuitenkin jälki miehen profiilista ja viimeinen paikallaoloaika, jonka näytin naiselle. Nainen uskoi minua ja penkoi sitten miehen puhelinta yms ja löysi tuntemattomien naisten lähettämiä alastonkuvia yms. He erosivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän