Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko soittaneet pettävän miehen puolisolle tai saaneet puhelun että miehenne pettää?

Vierailija
16.07.2024 |

Pohdin tätä koska haluaisin kertoa vaimolle, sillä koen että hänen tulee saada tietää. Mies jonka kanssa olin suhteessa valehteli minulle että ovat eronneet. Meillä on ollut vuoden intensiivinen suhde ja mies todella uskotellut minulle että haluaa minun kanssa lapsen, naimisiin jne. Haluan myös kuulla naisen näkökulman.

Onko tämä huono idea?

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole miestä.

M46

Vierailija
2/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi törkeältä miehen puolesta. Kyllä minä vaimona haluaisin tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene varmaan pitkään kun saat vastauksen minäminäminäminä haluan/haluaisin eli minä-ihmiset riensivät vastaamaan

Vierailija
4/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta toivon vielä näin vuosienkin päästä, että joku naisista olisi ollut riittävän rohkea kertomaan minulle. Joten kannustan ehdottomasti! 

Vierailija
5/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin. Ja puhuttuamme nauroimme yhdessä mieheni surkean pientä penistä ja sitä kun se.ei pysy erektiossa edes viittä minuuttia.

Vierailija
6/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tuollaisen soiton ja se teki minut hyvin surulliseksi. Puolisoni tyttöystävänsä soitti, että olivat edellisenä viikonloppuna olleet yhdessä hotellissa ja että minun tulisi ymmärtää, millaisen miehen kanssa elän.

Puolisoni oli kuollut 2 vuotta aikaisemmin, joten on epätodennäköistä, että hän vietti hotelliöitä. Soittajan ainoa tarkoitus oli aiheuttaa pahaa mieltä, joten en todellakaan ymmärrä, mitä hän soitollaan halusi.

Vierailija
7/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisessa soitossa on kaiketi tarkoituksena saada mies jättämään soittaja? Eikö se silloin pitäisi soittaa miehelle eikä vaimolleen, joka on aika lailla osaton miehensä tekemisiin?

Vierailija
8/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kertoa? Kaikki pettävät, ei siitä mitään kertomalla voita.

Vierailija
9/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain tuollaisen soiton ja se teki minut hyvin surulliseksi. Puolisoni tyttöystävänsä soitti, että olivat edellisenä viikonloppuna olleet yhdessä hotellissa ja että minun tulisi ymmärtää, millaisen miehen kanssa elän.

Puolisoni oli kuollut 2 vuotta aikaisemmin, joten on epätodennäköistä, että hän vietti hotelliöitä. Soittajan ainoa tarkoitus oli aiheuttaa pahaa mieltä, joten en todellakaan ymmärrä, mitä hän soitollaan halusi.

Tai etsi finderista numeron ja sulla on sama nimi kuin hänen poikaystävänsä vaimolla ja meni ihmiset sekaisin?

Vierailija
10/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D

"Puolisoni oli kuollut 2 vuotta aikaisemmin, joten on epätodennäköistä, että hän vietti hotelliöitä."

:D No shit, Sherlock

Vierailija
11/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut ystäväni miehelle viestiä siitä että ystävänsä pettää. Minusta se kuuluu kertoa, varsinkin jos pettämiseen liittyy seksiä. Se on loppujaan terveysriski myös sille petettävälle. 

Vierailija
12/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Vahingossa. Avovaimo kertoikin sitten miehestä. Kauhisteltiin.

Vierailija
13/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitin. Ja puhuttuamme nauroimme yhdessä mieheni surkean pientä penistä ja sitä kun se.ei pysy erektiossa edes viittä minuuttia.

Ja silti onnistui pitämään sekä vaimoa että rakastajatarta? Mitä se teistä kertoo?

Vierailija
14/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En soittaisi enkä kertoisi koska siitä voisi olla enemmän haittaa kuin hyötyä ja minun mielestäni on parempi jos ulkopuoliset eivät sotkeudu kenenkään parisuhdeasioihin. Tiedän monia avio- tai avoliitossa olevia ihmisiä, joilla on ollut syrjähyppyjä, mutta ne eivät ole kaataneet heidän liittojaan ja joillakin on syrjähyppy tainnut jopa vahvistaa liittoa. 

Vierailija
15/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin. Vaimo sitten tekee tiedolla mitä tekee. Toki voi tulla sinulle hirveät haukkumiset kummaltakin osapuolelta, mutta se on sitten niin. Ainakin kaikki tieto on annettu ja aviopuolisot selvittävät sitten asiat keskenään.

Vierailija
16/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kertoa? Kaikki pettävät, ei siitä mitään kertomalla voita.

Oon todella surullinen että elät tuollaisessa maailmassa ja sellaisten ihmisten keskellä. Minun piireissäni normi on rakastavat, onnelliset parisuhteet.

Eroja on mutta ne hoidetaan siististi. En usko että edes ymmärrät mitä oikea rakkaus on ja se on todella sääli sinun kannaltasi.

Ehkä eri juttu wt-porukoissa?

Vierailija
17/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En soittaisi enkä kertoisi koska siitä voisi olla enemmän haittaa kuin hyötyä ja minun mielestäni on parempi jos ulkopuoliset eivät sotkeudu kenenkään parisuhdeasioihin. Tiedän monia avio- tai avoliitossa olevia ihmisiä, joilla on ollut syrjähyppyjä, mutta ne eivät ole kaataneet heidän liittojaan ja joillakin on syrjähyppy tainnut jopa vahvistaa liittoa. 

Näin ajattelee moraalisesti selkärangaton ihminen, jota kukaan ei haluaisi ystäväkseen jos hetken miettisi. 

Vierailija
18/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähes vuoden kestänyt seksisuhde varatun miehen enkä kyllä ole missään vaiheessa ajatellut kertoa miehen puolisolle yhtään mitään. Nautin hyvästä seksistä komean miehen kanssa niin kauan kuin juttua kestää. Etsinnässä on samalla parisuhde joten tuo varattu jää heti jos sopiva sinkkumies löytyy.

Vierailija
19/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole soittanut, katkaisin vain yhteyden mieheen kun minulle paljastui mikä valehtelija se oli. Taki kyllä mieli ottaa vaimoon yhteyttä mutta estin itse miestä ottamasta yhteyttä minuun. Näitä ukkoja kyllä riittää. Päätin että ei ole minun ongelmani.

Vierailija
20/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyn, millaisen lopputuleman uskot kertomisesta tulevan? Ajatteletko, että mies jättää vaimonsa ja lopulta ryhtyy todelliseen suhteeseen kanssasi? Vai haluatko lopettaa suhteen mieheen? Kolmas vaihtoehto on, että ero tulee kummankin kanssa. 

Minulle on tyttöystävä laittanut viestin, että hänellä on suhde mieheni kanssa. Oli aika järkytys lähinnä siksi, että hän oli myös uskottu ystäväni. Siinä meni niin kaveruus kuin mies samalla heitolla. Hän sai kultansa - tosin jäi muutaman vuoden kanssa katraansa kanssa ylsinhuoltajaksi, koska mies teki saman tempun hänelle. Käsittääkseni jälleen naisen kaverin kanssa. 

Oli hyvä, että sain tietää. Mutta suosittelen myös miettimään sitä, haluatko tuollaisen miehen itsellesi. Se vaatii aika kaksinaamaista tyyppiä, joka pystyy kahta pesää pelaamaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän