Oletteko soittaneet pettävän miehen puolisolle tai saaneet puhelun että miehenne pettää?
Pohdin tätä koska haluaisin kertoa vaimolle, sillä koen että hänen tulee saada tietää. Mies jonka kanssa olin suhteessa valehteli minulle että ovat eronneet. Meillä on ollut vuoden intensiivinen suhde ja mies todella uskotellut minulle että haluaa minun kanssa lapsen, naimisiin jne. Haluan myös kuulla naisen näkökulman.
Onko tämä huono idea?
Kommentit (102)
En soittelisi, jos olen ollut auttamassa pettämisessä tietoisesti pitäisin tiedon vain itselläni.
Ap nyt faktoja kehiin - mistä päin mies on ja minkä ikäinen? Ja miten olet voinut luulla että on sinkku, etkö käynyt hänen kotonaan vai asuuko hän eri kaupungissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli haluat vain kostaa ja pilata ihmisten elämiä. Mieshän ei sinua jokatapauksessakaan enää ota, joten raukkamainen kostopointti sinulla vain on mielessäsi. Kun sinä et saa, niin tuhotaan muidenkin elämät.
Minä nimenomaan haluan mahdollisesti pelastaa sen naisen elämän, en pilata. Ja mies haluaisi minun kanssa jakaa, on suunnitellut että laittaisi välit poikki tämän "nykyisen" kanssa joiden suhteen laadusta en vieläkään ole varma.
Itse en tietenkään miestä huoli kun valehtelu selvisi. Mua kiinnostaa myös että miten paljon on valehdellut, kun en ole ikinä törmännyt ihmiseen joka näin törkeästi huijaa muita.
-ap
Soittamalla pilaat. Loppu on vain selittelyä i5sellesi ja hyväksynnän hakua muilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lähes vuoden kestänyt seksisuhde varatun miehen enkä kyllä ole missään vaiheessa ajatellut kertoa miehen puolisolle yhtään mitään. Nautin hyvästä seksistä komean miehen kanssa niin kauan kuin juttua kestää. Etsinnässä on samalla parisuhde joten tuo varattu jää heti jos sopiva sinkkumies löytyy.
Täällä 9 vuoden seksisuhde. Molemmat tahoillaan varattuja.
Mä en itse petä eli olen sinkku. En todellakaan aio jäädä tähän suhteeseen yhdeksäksi vuodeksi. Vuosikin on jo pitkä aika ja olen välillä miettinyt suhteen lopettamista vaikka ei ketään ole löytynytkään. Hyvä seksi on kuitenkin saanut jatkamaan.
Hukkaat elämääsi. Et ole terve.
Älä viitsi olla typerä. En tiedä mikä teitä joitakin palstalaisia vaivaa kun luulette tuntevani tuntemattomia ihmisiä ja pystyvänne antamaan heille jopa diagnooseja.
En hukkaa elämääni vaan nautin hyvästä seksistä komean miehen kanssa. Tuo suhde on vain osa mun elämää ja mulla on paljon muutakin. En ole päästäni vialla eikä sulla ole mitään pätevyyttä ja oikeutta tulla tuollaista väittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lähes vuoden kestänyt seksisuhde varatun miehen enkä kyllä ole missään vaiheessa ajatellut kertoa miehen puolisolle yhtään mitään. Nautin hyvästä seksistä komean miehen kanssa niin kauan kuin juttua kestää. Etsinnässä on samalla parisuhde joten tuo varattu jää heti jos sopiva sinkkumies löytyy.
V..u että olet oksettava. Ole hyvä ja kerro vaimolle viimeistään kun uusi ku..ppak..rpä löytyy,ellei vaimo ole jo saanut tartuntaa. Kivat lapsille,jos niitä kuviossa on-miten sairaita äm..miä tässä maassa oikein on? Suomalaisia arvoja et ainakaan tue-ilmankos syntyvyys on laskussa. Häpeä,hu..ra! Toivottavasti saat moninkertaisesti tekosi takaisin.
Sulla ei kyllä omassa elämässä ole asiat hyvin. Mitähän tauteja mies musta saisi kun mulla ei mitään tauteja ole. Huo ra on maksullinen nainen ja sellainen mä en ole.
En todellakaan kerro miehen puolisolle mitään. Ei heillä ole yhteisiä lapsia vaan kummallakin omat aikuiset lapset.
Sä saisit itse hävetä tuota sun oksennustasi. Mun teot ei vaikuta sun elämän mitenkään joten rauhoitu.
Mä olin seurustellut puoli vuotta.. olin onnellinen. mies mukava, hauska ja seksikin hyvää, eikä ollut niin vaativa. Sain pitää itsenäisyyteni, kun tuo ei roikkunut joka päivä kiinni. Hänellä oli lapset viikko-viikko. Hän haluaa olla lasten kanssa pelkästään, sopii.
Sitten olin terassilla itekseni ja naapuripöydän naisporukka oli kovin äänekkäällä tuulella. Jossain vaiheessa miehen nimi mainittiin tyyliin "virtasen matti on pieni munainen säätäjä"
Nimi muutettu, kun sillä miehellä oli harvinainen nimi. Siksi oikein säpsähdin kuuntelemaan heidän juttujaan. Yksi näistä naisista oli vasta saanut tietää olevansa matin toinen nainen. Oli ottanut vaimoon yhteyttä ja tarkistanut tilanteen.
Öö.. Esittelin itseni näille naisille. Silläkin uhalla, että turpiin tulee.. pelotyi oikeesti, kun ei ihmisistä aina tiedä.
Näytin mun ihanan matin kuvaa ja kysyin, että puhutteko hänestä?
Naislauma röhähti nauruun, että kyllä!! Matti oli vajaa vuosi sitten mennyt naimisiin - ei lapsia. Vaimo ja kaksi tyttöystävää ainakin. Lapset joista puhui oli siskon muksuja.
Se oli meidät tyttikset jakanut viikko-viikko systeemillä.
Kyllä se hetken kirpas. Otin mäkin vaimoon yhteyttä ja kerroin kokemukseni. Vaimon mielestä me oltiin noloja, kun tuommoinen satu oli sepitetty. Katkeria ämmiä, kun Matti me ei mattia saatu. Heti häiden jälkeen, kun ilmestyttiin kuvioon. Matti on hänen ja muut varokoot näppejään.
Ok. Me ex-tyttöystävät ollaan nyt ystäviä. Toisinaan nuortaparia näkee kylillä. Näyttää vaimo olevan pieniinpäin ja Matilla uushoidokki tai kaks.
Minäkään en hukkaa elämääni, vaan nautin seksistä komean miehesi kanssa. Ja muutaman muun.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitin tyttöystävälle, kun sellaisen olemassaolosta kuulin sivukautta.
Mies murtautui asuntooni ja pakotti minut poistamaan yhteisen keskustelumme Telegramista. Sitten poisti itseltään Telegramin. Mies kiisti naisystävälleen edes tuntevansa minua, väitti minua hulluksi stalkkeriksi ja vannoi, ettei ole koskaan ollut Telegramissa.
Telegramiin jäi kuitenkin jälki miehen profiilista ja viimeinen paikallaoloaika, jonka näytin naiselle. Nainen uskoi minua ja penkoi sitten miehen puhelinta yms ja löysi tuntemattomien naisten lähettämiä alastonkuvia yms. He erosivat.
Kai sä teit rikosuimoituksen murtautumiisesta ja pakottamisesta sekä hankit lähestymiskiellon?
Vierailija kirjoitti:
Ap nyt faktoja kehiin - mistä päin mies on ja minkä ikäinen? Ja miten olet voinut luulla että on sinkku, etkö käynyt hänen kotonaan vai asuuko hän eri kaupungissa?
Mies on vähän vajaa 50v pääkaupunkiseudulta ja minä 10v nuorempi. Meillä on molemmilla lapsia ja etäsuhde, nähdään joka toinen viikonloppu. Eli siksi emme ole toistemme luona vierailleet.
Ei hänen ns nykyinen naissuhde ainakaan kovin läheinen ole kun yhdessä ollessamme ei ikinä soita tai viestittele hänen kanssaan.
Ystävänsäkin on minulle esitellyt ja puhunut vanhemmille näyttämisestä. Kumma juttu ja siksi juuri totuus mua kovasti kiinnostaa.
-ap
Jos saisitte moisen puhelun, löisittekö luurin korvaan vai kuuntelisitte?
En tiedä muutakuin ap on luuseri :D
Soitin puhelun ja yllätyin miten hyvin meni. Vielä enemmän että naisparka jatkoi samaa kuviota. Tuo ei muutu ikinä, hyvä ap kun pääsit eroon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on vähän vajaa 50v pääkaupunkiseudulta ja minä 10v nuorempi. Meillä on molemmilla lapsia ja etäsuhde, nähdään joka toinen viikonloppu. Eli siksi emme ole toistemme luona vierailleet.
Ei hänen ns nykyinen naissuhde ainakaan kovin läheinen ole kun yhdessä ollessamme ei ikinä soita tai viestittele hänen kanssaan.
Ystävänsäkin on minulle esitellyt ja puhunut vanhemmille näyttämisestä. Kumma juttu ja siksi juuri totuus mua kovasti kiinnostaa.
-ap
Missä te sitten näette ja kuinka pitkään kerrallaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Koko viikonloppu ollaan yhdessä, toisinaan arkenakin tai pitkä viikonloppu. Lomilla ollaan oltu viikkokin yhdessä. Käymme eri paikoissa, en nyt ala yksityiskohtia perkaamaan.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Koko viikonloppu ollaan yhdessä,
No miten kävi ilmi, että miehellä onkin "ykkönen"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Mies on kautta rantain hänestä maininnut, mutta nyt kävikin ilmi että minusta ei tälle naiselle voi kertoa ja asuvat ainakin osittain saman katon alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Mies kuitenkin antaisi sulle vaimon numeron vai miten ajattelit ottaa häneen yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
Jos saisitte moisen puhelun, löisittekö luurin korvaan vai kuuntelisitte?
Löisin luultavasti luurin korvaan. Ei mulla olisi mitään keskusteltavaa jokun ventovieraan naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Mies kuitenkin antaisi sulle vaimon numeron vai miten ajattelit ottaa häneen yhteyttä?
Kyllä asiat selville saa jos haluaa. Älkää olko epätoivoisia pettäjämiehet..
Minä nimenomaan haluan mahdollisesti pelastaa sen naisen elämän, en pilata. Ja mies haluaisi minun kanssa jakaa, on suunnitellut että laittaisi välit poikki tämän "nykyisen" kanssa joiden suhteen laadusta en vieläkään ole varma.
Itse en tietenkään miestä huoli kun valehtelu selvisi. Mua kiinnostaa myös että miten paljon on valehdellut, kun en ole ikinä törmännyt ihmiseen joka näin törkeästi huijaa muita.
-ap