Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko soittaneet pettävän miehen puolisolle tai saaneet puhelun että miehenne pettää?

Vierailija
16.07.2024 |

Pohdin tätä koska haluaisin kertoa vaimolle, sillä koen että hänen tulee saada tietää. Mies jonka kanssa olin suhteessa valehteli minulle että ovat eronneet. Meillä on ollut vuoden intensiivinen suhde ja mies todella uskotellut minulle että haluaa minun kanssa lapsen, naimisiin jne. Haluan myös kuulla naisen näkökulman.

Onko tämä huono idea?

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lähes vuoden kestänyt seksisuhde varatun miehen enkä kyllä ole missään vaiheessa ajatellut kertoa miehen puolisolle yhtään mitään. Nautin hyvästä seksistä komean miehen kanssa niin kauan kuin juttua kestää. Etsinnässä on samalla parisuhde joten tuo varattu jää heti jos sopiva sinkkumies löytyy.

Täällä 9 vuoden seksisuhde. Molemmat tahoillaan varattuja.

Vierailija
22/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysyn, millaisen lopputuleman uskot kertomisesta tulevan? Ajatteletko, että mies jättää vaimonsa ja lopulta ryhtyy todelliseen suhteeseen kanssasi? Vai haluatko lopettaa suhteen mieheen? Kolmas vaihtoehto on, että ero tulee kummankin kanssa. 

Minulle on tyttöystävä laittanut viestin, että hänellä on suhde mieheni kanssa. Oli aika järkytys lähinnä siksi, että hän oli myös uskottu ystäväni. Siinä meni niin kaveruus kuin mies samalla heitolla. Hän sai kultansa - tosin jäi muutaman vuoden kanssa katraansa kanssa ylsinhuoltajaksi, koska mies teki saman tempun hänelle. Käsittääkseni jälleen naisen kaverin kanssa. 

Oli hyvä, että sain tietää. Mutta suosittelen myös miettimään sitä, haluatko tuollaisen miehen itsellesi. Se vaatii aika kaksinaamaista tyyppiä, joka pystyy kahta pesää pelaamaan. 

Mun motiivi olisi yleinen moraali, haluan että tämä nykyinen nainen ei ripustaudu mieheen joka on pettäjä. Lisäksi mies on sanonut että on naisen kanssa vain rahan takia jne.. kyllä minä haluaisin tietää jos mulla olisi tällainen ns. mies.

Lisäksi haluaisin ihan mielenkiinnosta tietää mikä miehen puheessa on ollut totta ja mikä tarua? Että ovatko eronneet vai eivät ja jos eivät, mikä tarina on naiselle kerrottu. 

En ole itse ikinä tehnyt ihmisille pahaa ja myönnän että olen sinisilmäinen ja uskoin miehen valheet ja rakkaudentunnustukset. Haluaisin tietää totuuden.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain fb:n kautta viestin mieheni sivusuhteelta. Hän tosin ei esitellyt itseään, oli valenimellä, mutta kertoi mieheni seksuaalisista mieltymyksistä ja tavoista sängyssä vakuttaakseen, että hänellä on todellakin suhde mieheeni. En uskonut millään sitä todeksi ja ajattelin se olevan ex-mieheni, joka katkeroissaan yrittää meitä erottaa, mutta epäilyksen siemenen tuo viesti laittoi itämään ja ratsasin mieheni puhelimen kun hän sen vahingossa jätti hetkeksi vartioimatta. Muutenhan hän ei jätä sitä sekunniksikaan silmistään (mikä on omiaan herättämään epäilyksiä).

Puhelimesta paljastui viestejä tälle "kullalle" jota oli jatkuvasti "ikävä" ja jonka pillu maistui yhä kielellä. Tämä kulta oli piilotettu miespuolisen nimen alle, mutta ei jäänyt mitään epäselväksi. Yksi elämäni hirveimmistä hetkistä lukea sitä tekstiä. Toivotin mieheni alimpaan helvettiin ja lähdin myös siltä seisomalta tämän naisen luo (sain numeron kautta selville hänen osoitteensa) ja kävi ilmi, että talossa oli akan lisäksi mies ja lapsi. Tämä nainen halusi mieheni itselleen, mutta mieheni piti naista vain seksisuhteen takia. Ero tuli siinäkin talossa eikä minun tietojeni mukaan seksisuhdekaan jatkunut. Aivan sama! Silti luottamus miehiin katosi vuosiksi :-(. Onneksi olen nykyään onnellisessa, terveessä parisuhteessa kuitenkin, missä puhelintakaan ei piilotella taskussa.

Vierailija
24/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sellainen soppa että en nyt jaksaisi kirjoittaa... vuosia myöhemmin olen soittanut kolmannelle pyörälle josta tuli puoliso ja minä jäin 'pilveen roikkumaan'... aloin voida niin pahoin että oli pakko kaataa sontaa paskaparin päälle 10 vuotta myöhemmin... mutta ei sen kolmannen pyörän kanssa mitään voinut puhua... heitti luurin korvaan... Tästä kokonaisuudesta tuli vaan lisää paskaa ja niin paljon että sitä mentiin ihan oikeuteen purkamaan ja sinne valehtelemaan kotirauhan häirtisemisenä ja muka herjauksena. Minä halusin selvittää itseeni kohdistuvan väkivallanteon kun olin raskaana... noina aikoina väkivaltarikos oli vielä asianomistajarikos ja kun tunsin tarpeelliseksi selvittää niin pahoinpitely oli jo vanhentunut... Tämä pahoinpitely lopetti suhteeni tähän mieheen joka sitten päätyi yhteen tämän kolmannen pyörän kanssa ja ihan naimisiin yms... ehkä kotileikki... en tiedä heidän versiotaan jutusta...

Voi olla että minun olisi pitänyt kertoa kotona että mies jolle olen raskaana on pahoinpidellyt minua... siitä olisi tullut ihan hirveä juttu koska isäni on ollut yksi aikansa huippuasianajajista... jolla maan karmeimpia rikoksia... kuollut jo vuosikymmeniä sitten joten en mitään voinut kysyä... Jos olisin kertonut kotona niin se olisi voinut päättyä siihen että suhteemme olisi saanut mahdollisuuden korjaantua - VAI OLISKO??? tai... minkähänlaisen tuomion pahoinpitelijäni olisi voinut saada?   

Vierailija
25/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Se oli oikein hyvä keskustelu. Miehelle toki tuli taloudellinen katastrofi 😄

Vierailija
26/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sellainen soppa että en nyt jaksaisi kirjoittaa... vuosia myöhemmin olen soittanut kolmannelle pyörälle josta tuli puoliso ja minä jäin 'pilveen roikkumaan'... aloin voida niin pahoin että oli pakko kaataa sontaa paskaparin päälle 10 vuotta myöhemmin... mutta ei sen kolmannen pyörän kanssa mitään voinut puhua... iski luurin korvaani... Tästä kokonaisuudesta tuli vaan lisää paskaa ja niin paljon että sitä mentiin ihan oikeuteen purkamaan ja sinne valehtelemaan kotirauhan häirtisemisenä ja muka herjauksena. Minä halusin selvittää itseeni kohdistuvan väkivallanteon kun olin raskaana... noina aikoina väkivaltarikos oli vielä asianomistajarikos ja kun tunsin tarpeelliseksi selvittää niin pahoinpitely oli jo vanhentunut... Tämä pahoinpitely lopetti ymmärtääkseni suhteeni tähän mieheen joka sitten päätyi yhteen tämän kolmannen pyörän kanssa ja ihan naimisiin yms... ehkä kotileikki... en tiedä heidän versiotaan jutusta...

Voi olla että minun olisi pitänyt kertoa kotona että mies jolle olen raskaana on pahoinpidellyt minua... siitä olisi tullut ihan hirveä juttu koska isäni on ollut yksi aikansa huippuasianajajista... jolla maan karmeimpia rikoksia... kuollut jo vuosikymmeniä vuosia sitten joten en mitään voinut enää kysyä... Jos olisin kertonut kotona niin se olisi voinut päättyä siihen että suhteemme olisi saanut mahdollisuuden korjaantua - VAI OLISKO??? tai... minkähänlaisen tuomion pahoinpitelijäni olisi voinut saada?   

Vierailija
27/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lähes vuoden kestänyt seksisuhde varatun miehen enkä kyllä ole missään vaiheessa ajatellut kertoa miehen puolisolle yhtään mitään. Nautin hyvästä seksistä komean miehen kanssa niin kauan kuin juttua kestää. Etsinnässä on samalla parisuhde joten tuo varattu jää heti jos sopiva sinkkumies löytyy.

Täällä 9 vuoden seksisuhde. Molemmat tahoillaan varattuja.

Mä en itse petä eli olen sinkku. En todellakaan aio jäädä tähän suhteeseen yhdeksäksi vuodeksi. Vuosikin on jo pitkä aika ja olen välillä miettinyt suhteen lopettamista vaikka ei ketään ole löytynytkään. Hyvä seksi on kuitenkin saanut jatkamaan.

Vierailija
28/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En soittaisi enkä kertoisi koska siitä voisi olla enemmän haittaa kuin hyötyä ja minun mielestäni on parempi jos ulkopuoliset eivät sotkeudu kenenkään parisuhdeasioihin. Tiedän monia avio- tai avoliitossa olevia ihmisiä, joilla on ollut syrjähyppyjä, mutta ne eivät ole kaataneet heidän liittojaan ja joillakin on syrjähyppy tainnut jopa vahvistaa liittoa. 

Eikö se ole jo sotkeutumista toisen parisuhdeasioihin, jos harrastaa seksiä sellaisen ihmisen kanssa, joka on parisuhteessa toisen kanssa?

Vierailija
29/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia ne kokoomuksen äänestäjät on. Reptiliaaneja. 

Vierailija
30/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin, jos mies olisi valehdellut olevansa sinkku.

Olen ollut varatun kanssa suhteessa ja silloin en tietenkään kertonut vaimolle, koska vikahan oli myös minun. Toivoin, että mies jättäisi vaimonsa mutta näin ei käynyt. En myöskään haluaisi ottaa sitä riskiä, että vaimo kertoilisi ympäriinsä että olin tietoisesti varatun miehen kanssa. Koska tunnetusti näistä edelleen syytetään naista perheenrikkojaksi, miesparka vain menee munansa mukana.

Vierailija
31/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia ne kokoomuksen äänestäjät on. Reptiliaaneja. 

En ole koskaan äänestänyt kokoomusta. Sä et taida käydä ihan täysillä.

Vierailija
32/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mene varmaan pitkään kun saat vastauksen minäminäminäminä haluan/haluaisin eli minä-ihmiset riensivät vastaamaan

Miten sitten itse vastaat kysymyksiin? Usein sitä peilataan omaan itseensä ja omiin haluihin ja tarpeisiin.

Itse haluaisin tietää. Enhän voi vastata tämän ap:n miehen vaimon puolesta? Vai voitko sinä?

Vierailija
33/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soitin. Ja puhuttuamme nauroimme yhdessä mieheni surkean pientä penistä ja sitä kun se.ei pysy erektiossa edes viittä minuuttia.

Ja silti onnistui pitämään sekä vaimoa että rakastajatarta? Mitä se teistä kertoo?

Vähään tyytyviä?

Vierailija
34/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisin, jos mies olisi valehdellut olevansa sinkku.

Olen ollut varatun kanssa suhteessa ja silloin en tietenkään kertonut vaimolle, koska vikahan oli myös minun. Toivoin, että mies jättäisi vaimonsa mutta näin ei käynyt. En myöskään haluaisi ottaa sitä riskiä, että vaimo kertoilisi ympäriinsä että olin tietoisesti varatun miehen kanssa. Koska tunnetusti näistä edelleen syytetään naista perheenrikkojaksi, miesparka vain menee munansa mukana.

Mäkään en kerro, koska mitäs itse läksin. Toivoisin kyllä että joku muu kertoisi, koska kukaan ei mun mielestä ansaitse sellaista selän takana kusettamista. Omasta maineesta en niin välitä, kyllä mä voisin tekojeni takana seisoa ja seuraukset kantaa, mutta ns. rikoskumppania en vasikoi. Ehkä väärin kohdistettua lojaliteettia ihmiseen, jolle olin lopulta pelkkä puhkileikitty lelu, mutta silti.

Vierailija
35/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen soittanut monelle, jonka uusi seurustelukumppani on ollut kuin sinä, hu o r a a m a s s a kaiken aikaa varattujen kanssa. Seurustelu on päättynyt aina soittooni. Kuka haluaa halvan moraalittoman H u o r a n tai häntäheikin puolisokseen? Ei kukaan. 

Mä en henkilökohtaisesti edes haluaisi seurustella ihmisen kanssa, joka dumppaa kumppaninsa heti kun ensimmäinen katkera pahanilmanlintu alkaa soittaa suutaan. Mitä kukaan sellaisella miehellä/naisella tekee? Lojaliteetti nolla, samaa kastia kuin pettäjätkin.

Tosin itse en kyllä kuseta menneisyydestänikään. Ei mun kumppaniehdokkaat mitään siveysintoilijaa etsi, niille on ihan toiset markkinat.

Vierailija
36/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut puhelun vaimolta, joka oli saanut selville että kaimani oli salasuhteessa hänen miehensä kanssa. Puhelu oli hirveä, eikä hän millään ollut uskoa, että nyt tuli väärään numeroon. Kaikki sympatiani hänelle. Suhteen molemmat osapuolet olivat naimisissa ja perheellisiä. 

Vierailija
37/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain tuollaisen soiton ja se teki minut hyvin surulliseksi. Puolisoni tyttöystävänsä soitti, että olivat edellisenä viikonloppuna olleet yhdessä hotellissa ja että minun tulisi ymmärtää, millaisen miehen kanssa elän.

Puolisoni oli kuollut 2 vuotta aikaisemmin, joten on epätodennäköistä, että hän vietti hotelliöitä. Soittajan ainoa tarkoitus oli aiheuttaa pahaa mieltä, joten en todellakaan ymmärrä, mitä hän soitollaan halusi.

Ennen kuin soittaa, kannattaa siis varmistua, että soittaa oikealle henkilölle, ettei vahingossa riko jotain sivullista perhettä syytöksillään.

Vierailija
38/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä soittaisi, en ole vaimon terapeutti tai tunnetamponi. Viesti ja tarvittaessa lisätietoja tai todisteita

Vierailija
39/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sellainen soppa että en nyt jaksaisi kirjoittaa... vuosia myöhemmin olen soittanut kolmannelle pyörälle josta tuli puoliso ja minä jäin 'pilveen roikkumaan'... aloin voida niin pahoin että oli pakko kaataa sontaa paskaparin päälle 10 vuotta myöhemmin... mutta ei sen kolmannen pyörän kanssa mitään voinut puhua... iski luurin korvaani... Tästä kokonaisuudesta tuli vaan lisää paskaa ja niin paljon että sitä mentiin ihan oikeuteen purkamaan ja sinne valehtelemaan kotirauhan häirtisemisenä ja muka herjauksena. Minä halusin selvittää itseeni kohdistuvan väkivallanteon kun olin raskaana... noina aikoina väkivaltarikos oli vielä asianomistajarikos ja kun tunsin tarpeelliseksi selvittää niin pahoinpitely oli jo vanhentunut... Tämä pahoinpitely lopetti ymmärtääkseni suhteeni tähän mieheen joka sitten päätyi yhteen tämän kolmannen pyörän kanssa ja ihan naimisiin yms... ehkä kotileikki... en tiedä heidän versiotaan jutusta...

Voi o

Taidat olla aika sekaisin? Isäsi tuskin on asianajaja.

Vierailija
40/102 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta kaverini näki mieheni pettävän ja kertoi minulle. Olen kiitollinen hänelle. Olisin kiitollinen myös, jos se pettäjätoveri kertoisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan