IL: 45-vuotias Jonna sai hermovaurion ja loppuelämän kivut. Koronarokotteesta
Lapsi toivoo ettei äiti olisi ottanut sitä. Mutta THL ja Mika Rämet toivoivat, Kiuru suorastaan pakotti!
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Linkki?
IS, maksumuurin takana.-ei ap
Vierailija kirjoitti:
40 vuotias sukulainen sai sydänkohtauksen. Ei merkitty rokote kuolemaksi. Vaikka kaikki tietää totuuden.
Totta, ennen rokotuksia kukaan ei kuollut koskaan sydäriin. Mulla eräs 50-vuotias sukulainen jäi junan alle ja kuoli. Ei merkitty sitäkään rokotekuolemaksi, vaikka kaikki tietää totuuden.
Eli yksi useasta miljardista sai hermovaurion. Rokote on siis poikkeuksellisen turvallinen, yleensä lääkkeistä tulee useammalle sivuoireita.
Vierailija kirjoitti:
2 rokotetta otin, kaduttaa.. jonkinlaista vauriota jäi minullekin vasempaan olkavarteen, välillä tuntuu ihan kauheaa hermnosärkyä.
Höpö höpö rokotetrolli.
Jaxuhalit kaikille pakkorokotetuille. Minäkin pieraisin sivuvaikutuksen vuoksi. Kuka korvaa!?
Assessment of Myocardial 18F-FDG Uptake at PET/CT in Asymptomatic SARS-CoV-2vaccinated and Nonvaccinated Patients
Tutkimukseen osallistui 303 rokottamatonta potilasta (keski-ikä 52,9 vuotta 14,9 [SD]; 157 naista, 146 miestä) ja 700 rokotettua potilasta (keski-ikä, 56,8 vuotta 13,7; 344 naista, 356 miestä). Rokotettujen potilaiden sydänlihaksen 18F-FDG:n otto oli yleisesti korkeampi kuin rokottamattomilla potilailla (mediaani SUVmax, 4,8 g/ml [IQR, 3,08,5 g/ml] vs 3,3 g/ml [IQR, 2,56,2 g/ml]; P < .001). Sydänlihaksen SUVmax oli korkeampi rokotetuilla potilailla riippumatta potilaan sukupuolesta (mediaanialue, 4,74,9 g/ml [IQR, 2,98,6 g/ml]) tai iästä (mediaanialue, 4,75,6 g/ml [IQR, 2,98,6) g/mL]) verrattuna vastaaviin rokottamattomiin ryhmiin (sukupuoli: mediaanialue, 3,23,9 g/ml [IQR, 2,47,2 g/ml]; ikä: mediaanialue, 3,33,3 g/ml [IQR, 2,36,1 g/ml]; P < 0,001 - P = 0,015). Lisäksi lisääntynyttä sydänlihaksen 18F-FDG:n ottoa havaittiin potilailla, jotka kuvattiin 130, 3160, 61120 tai 121180 päivää toisen rokotuksen jälkeen (mediaani SUVmax, 4,65,1 g/ml [IQR, 2,9 8,6 g/ml]) (P < 0,001 - P = 0,001), ja lisääntynyt ipsilateraalinen kainaloiden otto havaittiin potilailla, jotka kuvattiin 130, 3160 ja 61120 päivää toisen rokotuksen jälkeen (mediaani SUVmax, 1,52,0 g/ml [IQR, 1,23,4 g/ml]) verrattuna rokottamattomiin potilaisiin (P < 0,001 - P < 0,001).
Vierailija kirjoitti:
Montakos tällä rokotuksella suojattiin? Tiedän vain rokotuksen ottaneita, jotka saivat koronan kuitenkin. Ja pahat oireet.
Ai, minä taas tiedän rokottamattomia, jotka olivat viikon sängynpohjalla ja kykenivät hätinä hengittämään ja rokotettuja, jotka sairasti taudin tosi mietona. Yksi näistä mietona sairastaneista oli ohitusleikattu 70- v, jonka korona oli sitä, että nenä vaan vuoti räkää. Sanoisin, että aika montaa suojattiin, olisi nimittäin tuo ohitusleikattu nyt hautausmaalla, jos olisi tuon pahan taudin saanut. Monella muulla samoja kokemuksia.
Totuus lienee meidän molempien anekdoottien välissä jossain.
Vierailija kirjoitti:
2 rokotetta otin, kaduttaa.. jonkinlaista vauriota jäi minullekin vasempaan olkavarteen, välillä tuntuu ihan kauheaa hermnosärkyä.
Oliko ongelma rokotteessa vai rokottajassa?
Vierailija kirjoitti:
Hahaa. Mistä johtuu ylikuolleisuus..
Siitä koronasta? Meillä on nyt yksi kulkutauti lisää niittämässä porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
40 vuotias sukulainen sai sydänkohtauksen. Ei merkitty rokote kuolemaksi. Vaikka kaikki tietää totuuden.
Sinun lääketieteellinen tietämyksesi siis kertoo, että sydänkohtauksen voi saada ainoastaan rokotuksen aiheuttamana. Tiedätkö montako rokotetta maailmassa annettiin ja tiedätkä montako sydäninfarktia tapahtuu oli sitten rkotuksia tahi ei? Osoitat vaan oman suunnattoman typeryytesi levittelemällä moisia älyttömyyksiä. Rokotusten jälkeen maailmassa on tapahtunut miljoonia kuolemia. Osa heistä oli rokotettuja ja osa rokottamattomia, mutta yllätys yll'ätys, sama tilanne oli jo ennen rokotuksia ja tilastoista on erinomaisen helppoa todeta, että sydänkohtaukset eivät mitenkään lisääntyneet rokotusten alettua (itse asiassa nähtiin pientä vähenemistä).
Vierailija kirjoitti:
Olen psoriaatikko mikä siis on krooninen tulehduksellinen autoimmuunisairaus ja pelkkä influenssa rokote laukaisee kuukausien tulehdus kierteen. Joudun käyttämään 6 kertaa enemmän kortisonia ihottuman hillitsemiseen kuin ilman rokotetta. Työn vuoksi on pakko ottaa. Silti lopputulos on sellainen, että ilman rokotetta olisin paljon paremmassa kunnossa minimaalisella määrällä kortisonia.
Sitähän sinä et millään voi luotettavasti tietää. Tutkimuksiin vaaditaan hiukan suurempia otoksia. Väitän että psoriaatikkojen joukossa oli myös täysin päinvastaisia tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole maailman ainoa psykosomaattisesti oireileva.
Olen tyytyväinen päätökseeni olla ottamatta rokotteita.En ole vielä tautia sairastanut.
Vierailija kirjoitti:
Hahaa. Mistä johtuu ylikuolleisuus..
Johtuisiko Covidin aiheuttamasta kuolleisuudesta? Tällä hetkellähän sitäkään ei juurikaan ole maailmalla näkyvissä.
Ja linkkiä meillä ei ole tähänkään ja eipä löydy googlellakaan, joten taas pääsemme tähän asiaan, joka pitäisi lisätä kouluaineeksi "lähdekriittisyys", jotta elämämkolulaiset olisivat edes vähänkään fiksuja. Ja jos joku mahdollinen hermovaurio tulee rokotteesta, niin se on siinä mihin itse piikki tökätään.
Somea kun lukee, niin ei edes nestemäine Cesium 137 suoraan suoneen ole yhtä vaarallinen, kuin yksi kämänen piikki. Hitto, että ihmiset on sitten tyhmiä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun lääketieteellinen tietämyksesi siis kertoo, että sydänkohtauksen voi saada ainoastaan rokotuksen aiheuttamana. Tiedätkö montako rokotetta maailmassa annettiin ja tiedätkä montako sydäninfarktia tapahtuu oli sitten rkotuksia tahi ei? Osoitat vaan oman suunnattoman typeryytesi levittelemällä moisia älyttömyyksiä. Rokotusten jälkeen maailmassa on tapahtunut miljoonia kuolemia. Osa heistä oli rokotettuja ja osa rokottamattomia, mutta yllätys yll'ätys, sama tilanne oli jo ennen rokotuksia ja tilastoista on erinomaisen helppoa todeta, että sydänkohtaukset eivät mitenkään lisääntyneet rokotusten alettua (itse asiassa nähtiin pientä vähenemistä).
Samahan se on kun nämä vöyhkäävät "ylikuoleisuudesta" unohtaen muutaman kohdan. Se korona tappo oikeesti ihmisiä. Katsotaan väestönrakennetta, niin minkä takia meillä on eläkepommi? No koska meillä on kuuluisat "suuret ikäluokat" meillä on enemmän 60-80 vuotiaita kuin 10-30 vuotiaita, luuleeko joku oikeesti, että tämä yläpää ei kuole koskaan? No mutta kun ne THL:n kuolintilastoiden numerot kasvoivat yhtäkkiä moninkertaiseksi. Kyllä pitää paikkaansa, koska yksityiset sairaalat, hoitolaitokset, kotihoitajat yms. siirtyivät pakolliseen THL:n Helmi-palveluun, joten yksityisten kuolintilastot tulivat julki. Tästäkin uutisoitiin, mutta ei sovi omaan salaliittoteoriaan ja uskotaan jotain tohtori Gerhardia ja hänen blogspot päätteistä kotisivuaan, kuin tyyliin Yalen yliopistoa, koska valtiot ja media haluaa salata asian. Juu varmasti, mutta kuitenkin Astra zenecan tapauksessa media mässäili aiheella viikkotolkulla samoin kuin Snowdenin NSA vuodoilla. Entäpä narkolepsia tapaus possurokotteesta? Kyllä media mässäili silloinkin aiheella. Kun saatiin todistettua, että makkara lisää riskiä saada suolistosyövän, niin lehdet jankuttavat aiheesta joka kuukausi. Tarviiko enää lisää esimerkkejä? Jos koronarokotteesta paljastuu joku oikea tutkimus mikä todistaa sen vaarallisuuden, niin olet varma, että iltalehti ja iltasanomat otsikoi aiheesta seuraavan kuukauden verran.
Vierailija kirjoitti:
Mun isä kuoli sydänkohtaukseen 48-vuotiaana. Tästä on 20 vuotta aikaa. Mikä on totuus?
Mun isoisä kuoli sydänkohtaukseen 45-vuotiaana 60 vuotta sitten. Mikä on totuus.
Voi se rokote olla vaarallinen, mutta ylivoimaisesti vaarallisempi on itse tauti.
Itse tiedän lähinnä rokottamattomia jotka saivat pahoja oireita. Rokotetut yleensä olivat päivän saikulla pienessä flunssassa.