Ottaako kaikki naiset suihin parisuhteessa?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan minä ota. Sitä varten minulla on kuparikierukka, että luotettavat aviomiehet saavat panna paljaalla ja laskea sisään sinne, minne luonto on tarkoittanut. Ruuansulatuskanavani alku- ja loppupäät eivät ole miehiä varten!
Oot 100-vuotias, kun tollasta rautaromua sulla sisälläs. Miten kehtaat edes kertoa. Muitakin tapoja ehkäistä on. Onko kierrätyskuparia, kun taidat olla WT.
Kyllä kuparikierukka taitaa olla edelleen yksi luotettavimmista ehkäisymenetelmistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan minä ota. Sitä varten minulla on kuparikierukka, että luotettavat aviomiehet saavat panna paljaalla ja laskea sisään sinne, minne luonto on tarkoittanut. Ruuansulatuskanavani alku- ja loppupäät eivät ole miehiä varten!
Oot 100-vuotias, kun tollasta rautaromua sulla sisälläs. Miten kehtaat edes kertoa. Muitakin tapoja ehkäistä on. Onko kierrätyskuparia, kun taidat olla WT.
Kuparikierukka on minulle sopivin. Kaikki hormonaaliset menetelmät olen testannut ja ne ovat tuoneet ongelmia. Sekä oma aviomieheni että esihenkilöni aviomies ovat tyytyväisiä, kun saa nussia ilman kumia ja laskea reilusti sisään.
Kaikki on ottaneet, mutta se ketä otti ekaa kertaa oli parasta. Se hämmennys jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaako kaikki miehet perseeseen
Tuskin, mutta kovimmat orkut olen saanut, kun naisystävä on suihinoton yhteydessä sormella stimuloinut g-pistettä.
Tuota olisi mukava kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on ottaneet, mutta se ketä otti ekaa kertaa oli parasta. Se hämmennys jne.
No ketä hän sitten otti? Ottiko myös sinulta?
Ei ole vaimo moneen vuoteen ottanut suihin. Prkl
Vierailija kirjoitti:
En ole 30 vuoden liiton aikana saanut suihinottoa, enkä itse asiassa koko elämäni aikana. Joskus alkuaikoina vaimo saattoi ehkä 10 sekuntia pitää kärkeä suussa, nykyään ehkä voi kerran kuussa kielenkärjellä lipaista, jos kullin oikein naaman eteen tuon vaappumaan. No, hänellä on operoidut, helposti rasittuvat leuat, ja tuntuuhan se WC-rullan hylsy omassakin suussa yllättävän suurelta, joten pätevä syy on
Eipä sillä, en silti usko että ilman fyysisiä rajoitteitakaan olisin saanut juuri sen enempää suuseksiä. Hänelle spermakin vaikuttaa olevan epämiellyttävää, joten mitään loppuun asti annettuja ei ainakaan olisi varmasti tullut.
Tässä kohtaahan joku tulee sitten kehoittamaan eron harkintaa. Ihan vaan valmiiksi vastauksena, että suuseksi on aika pieni osa koko pakettia kuitenkin. Seksitön ei ole koko suhde, ja jos pelkästään siitä puhutaan, niin mulle kyllä on merkinnyt aika paljon se, että seksiä on aina riittän
Ihan niinkuin minun suusta! 26v yhdessä. Minulta ei kukaan ole koskaan ottanut suihin ns. kunnolla. Mainittuja kielihipaisuja muutama. Itse nuolen tai nuolisin rouvan IHAN joka seksikerta jos sais. Nuoleminen on mun juttu saan hirveet kiksit siitä. Seksiä tasaisen tappavasti ollut ko. vuodet. Äijä76
Tuskin, mutta kovimmat orkut olen saanut, kun naisystävä on suihinoton yhteydessä sormella stimuloinut g-pistettä.