Ottaako kaikki naiset suihin parisuhteessa?
Kommentit (164)
En kyllä pidemmän päälle huolisi naista, jolle ei imeminen maistu. Tai sitten pitäisi olla ainakin jotain korvaavia taitoja, en kyllä keksi heti mitä.
Otan vain sinkkuna, en koskaan parisuhteessa.
Samat naiset, jotka eivät ota rakkailta aviomiehiltään suihin koskaan, ottavat kyllä minulta Levillä ja laivalla hanakasti poskeen loppuun asti. Kotona itsellänikin varmasti sama tilanne.
Ihmeellistä
Meillä vaimo ei ota suuhun ollenkaan. Joskus suhteen alkuvuosina niin kävi harvakseltaan. Siinä välissä on ollut pari pidempää sivusuhdetta joissa molemmissa sain suuhoitoa. Nyt ne ajat ovat takanapäin.
Muistan lukeneeni että varhaiskeskiajalla oli Roomassa yksi nainen joka ei ottanut suukkiin mieheltään.
Olen tykännyt ottaa suihin aiemmassa avoliitossa. Mutta nykyinen kumppani ei erityisemmin halua suihinottoa niin tehdään sitten muita juttuja. Mutta vähän harmi kyllä, minun ei pitäisi olla surkea siinä hommassa, päinvastoin. En nyt tällaisen takia lähde muuten hyvää suhdetta purkamaan, mutta ...... :(
Luulisin että monet ottaa alkuvuosina mutta sittenpä se tahti siitä hidastuu.. Leuat väsyy minuutin jälkeen jne.
Jos suihinottokin on ihan kauheaa, niin on seksi kyllä aika tylsää pidemmän päälle. Mitään ei näille siitäkin kieltäytyjille kannata ehdottaa. Se on ihan mahdotonta. Toivottavasti tämmöiset asiat selvitetään ennen kuin aletaan suhdetta viemään pidemmälle.
Joskus seukkasin yhtäaikaa vakituisesti 4 naisen kanssa plus irtonumerot
Jossakin vaiheessa odotin ringissä naiset jotka ei imeneet ja jotka ei antanut anusta
Minä ja muna kun tykkäsimme noista
Vierailija kirjoitti:
Jos suihinottokin on ihan kauheaa, niin on seksi kyllä aika tylsää pidemmän päälle. Mitään ei näille siitäkin kieltäytyjille kannata ehdottaa. Se on ihan mahdotonta. Toivottavasti tämmöiset asiat selvitetään ennen kuin aletaan suhdetta viemään pidemmälle.
Minun vaimolle maistui suihinotto, peppuseksi yms. viikotrain. Jossain 6-7 v kohdalla tehtiin lapsi. Siinä vaiheessa väheni dramaattisesti. 3 vuoden päästä toinen lapsi ja siihen loppui oikeastaan kokonaan. Eli enpä olisi alkuvuosina arvannut että vielä tämä loppuu
Eksä ei ottanut. Nykyinen ottaa joka kerta, nieleekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimolle maistui suihinotto, peppuseksi yms. viikotrain. Jossain 6-7 v kohdalla tehtiin lapsi. Siinä vaiheessa väheni dramaattisesti. 3 vuoden päästä toinen lapsi ja siihen loppui oikeastaan kokonaan. Eli enpä olisi alkuvuosina arvannut että vielä tämä loppuu
Valitettavasti lapsi saattaa tuoda kiihkeän rakastajan tilalle konservatiivisen nunnan.
Mun naisystävä ottaa loppuun jos sattuu tulemaan ja minä nuolen hänet tyytyväiseksi. Oraaliseksi on ihan normaali osa seksiämme.
Itse kun puhkoin veetinä Impiö niin vklp ajoin sisään tyttökin eri asennoissa ja sitten kerroin että ensi vklp harjoitellaan suihinottoa sitten.
Yks tyttö sit kun tuli oli innoissaan jo harjoitellut banaanilla. Kyllä niistä varmaan myöhemmin kehkeytyi munan imijöitä.itse en jaksanut niin kauan olla imettävän siihen aikaan kun en kyennyt laukeamaan kuin nussiessa.
Se on kuin puolet puuttuisi aktista jos nainen ei ota suihin.
Vierailija kirjoitti:
Eksä ei ottanut. Nykyinen ottaa joka kerta, nieleekin.
Mulla sama tilanne. Ei se ollut syy eroon, mutta kirsikkana kakun päällä. Nykyinen oikein haluaa, saattaa kesken nuolemisen sanoa että käänny että minäkin saan.
Minulla on ollut kolme vaimoa ja kaksi pidempää suhdetta. Kaikki ovat imeneet kaluani, mutta kaksi viimeistä joista toinen on nykyinen ovat ottaneet spermat suuhunsa.