Ottaako kaikki naiset suihin parisuhteessa?
Kommentit (104)
Riiippuu miten on vaimonsa kouluttanut. Auttaa kummasti, jos on tyydyttänyt vaimoaan antaumuksella pillua noulemalla ja sormettamalla. Silloin saa herkemmin vastavuoroisuutta vaimolta ihan omatoimisesti. Täytyy antaa vaimolle niin hyvää seksiä, että haluaa pitää miehestään ja aarteestaan huolta. Hyvät miehet kun on tunnetusti harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Riiippuu miten on vaimonsa kouluttanut. Auttaa kummasti, jos on tyydyttänyt vaimoaan antaumuksella pillua noulemalla ja sormettamalla. Silloin saa herkemmin vastavuoroisuutta vaimolta ihan omatoimisesti. Täytyy antaa vaimolle niin hyvää seksiä, että haluaa pitää miehestään ja aarteestaan huolta. Hyvät miehet kun on tunnetusti harvassa.
Mutta joskus se vain on niin, että vaikka kuinka paljon antaisi vaimolle orgasmeja ja onnea, niin juuri joku suihinotto tai vastaava on liian korkea kynnys ylitettäväksi. Sen kanssa on sitten vain elettävä, koska jos yhteiselo on hyvää ja seksikin muuten sujuu, niin joku suikkari ei tosiaan ole mikään kynnyskysymys. Vaikka palstaviisas mitä sanoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta joskus se vain on niin, että vaikka kuinka paljon antaisi vaimolle orgasmeja ja onnea, niin juuri joku suihinotto tai vastaava on liian korkea kynnys ylitettäväksi. Sen kanssa on sitten vain elettävä, koska jos yhteiselo on hyvää ja seksikin muuten sujuu, niin joku suikkari ei tosiaan ole mikään kynnyskysymys. Vaikka palstaviisas mitä sanoisi.
Asia suikkariin suhtautumiseen on helppo jo testata seurusteluvaiheessa, niin ei tarvitse sitten myöhemmin kärvistellä. Minulle oli itsestään selvää, että molemmat himoitsee toistensa sukupuolielimiä ja haluaa pitää niitä hyvänä myös nuolemalla ja ottamalla suihin. Jos vaimoni olisi karttanut kulliani seurusteluaikana niin tokkopa olisi lähtenyt vakituiseen parisuhteeseen ihan siksikin, että ahdamielisyys olisi rajoittanut ja ollut riski seksin vähenemiselle jatkossa. Mutta suostuin nuorena naimisiin tytön kanssa, joka himoitsi minua ja kulliani ja oli sen osoittanut myös käytännössä. Eikä ole tarvinnut pettyä.
En ole ottanut mieheltä suihin kertaakaan, en anna myös miehen nuolla. Myös rintoihin koskeminen on kiellettyä..
Vierailija kirjoitti:
En ole ottanut mieheltä suihin kertaakaan, en anna myös miehen nuolla. Myös rintoihin koskeminen on kiellettyä..
Elämässä on hyvä ottaa riskejä, se ei pelaa joka pelkää. Jos mies lipsahtaa vieraisiin ja saa nauttia noista kaikesta ja siitä, että nainen oikeasti haluaa hänen kulliaan, niin olet heikoilla jäillä.
Vierailija kirjoitti:
Asia suikkariin suhtautumiseen on helppo jo testata seurusteluvaiheessa, niin ei tarvitse sitten myöhemmin kärvistellä. Minulle oli itsestään selvää, että molemmat himoitsee toistensa sukupuolielimiä ja haluaa pitää niitä hyvänä myös nuolemalla ja ottamalla suihin. Jos vaimoni olisi karttanut kulliani seurusteluaikana niin tokkopa olisi lähtenyt vakituiseen parisuhteeseen ihan siksikin, että ahdamielisyys olisi rajoittanut ja ollut riski seksin vähenemiselle jatkossa. Mutta suostuin nuorena naimisiin tytön kanssa, joka himoitsi minua ja kulliani ja oli sen osoittanut myös käytännössä. Eikä ole tarvinnut pettyä.
Minua taas ei kaduta lainkaan. Kuvitteletko että emme harrastaneet seksiä seurusteluvaiheessa? No kyllä harrastettiin minkä ehdittiin. Taisi olla pari-kolme viikkoa seurustelun aloittamisesta kun muutettiin käytännössä yhteen, ja kuukauden kuluttua ostettiin ensimmäinen yhteinen huonekalu, parisänky tietenkin.
Ei voi kyllä sanoa, että seksin vuoksi olisi käynyt mielessä ajatuksia, että kannattaako tähän nyt ryhtyä. Ja kiitollinen olen siitä, etten silloin nuorena miehenä lukenut mitään nettineuvoja, että mietipä antaako suikkaria. Nyt kun katsoo taaksepäin kuluneita 30 vuotta, niin olisinpa aika paljon elämästäni menettänyt sellaiseen hulluuteen, jos olisin seurannut sydämen sijaan paskoja neuvoja.
Ei. 35 vuotta naimisissa mutta nolla kertaa suuseksiä naiselta.
En ryhdy parisuhteeseen sellaisen naisen kanssa, joka ei ota.
En ainakaan minä ota. Sitä varten minulla on kuparikierukka, että luotettavat aviomiehet saavat panna paljaalla ja laskea sisään sinne, minne luonto on tarkoittanut. Ruuansulatuskanavani alku- ja loppupäät eivät ole miehiä varten!
Kyllä, aina kun miehensä niin käskee tehdä.
Kolme pidempää parisuhdetta takana. Ensimmäisestä niin kauan että ei muista enää hyvin, suuseksiä oli, mutta yleensä ei loppuun asti. Toisessa satunnaisesti, sai loppuun asti, mutta sperma ei hänelle kovin maistunut, yökki niinä kertoina kun nieli, kai miellyttääkseen.
Kolmas ja pisin suhde, yli 10v kesto, suuseksiä on hyvin edelleen, usein ihan ilman vastapalveluksia naiselle. Aina loppuun asti, ja nielee lastit, vaikka ei kuulemma parasta herkkua olekaan, varsinkin jos on taukoa ja ns. pussit täynnä. En voisi kuvitella suhdetta jossa nainen ei ottaisi suihin.
Tällä hetkellä olen "sinkkuna" mutta edellisessä suhteessa otin kyllä suihin ja loppuun asti. Ihan ilman pyytämistä ja toki myös pyydettäessä. Tykkään siitä! Etenkin menkkojen aikaan oli vakio puuhaa.
Nykyisen tapailukumppanin ( En tiedä miksi kutsua kun ei olla päästy puusta pitkälle tässä) joo otan esileikkinä suihin mutta hän ilmeisestikin ajattelee sen verran erilailla ettei loppuun asti suihin ottaminen ole vaihtoehto.
Suihinotto on aina johtanut seksiin. En toki sitäkään laita pahakseni, hän on hyvä panemaan.
Ottaa, melko moni mieskin ottaa suihin ja ahnaasti pärsseesseen.
Ei ota.Kerran olen saanut kusta suuhun.
Osa ei ota lainkaan suihin.
Osa vain miehen mieleksi, mutta ei tykkää siitä.
Sitten on niitä mahtavuuksia, jotka tekee sitä innoissaan ja loppuun asti.
Exä nieli koko lastin. Maiskutti. Nuoli ja pusutteli kullin puhtaaksi. Kerran jäi roikkuun silmäripsiin. Nauroi. Voiteli kasvoilleen. 😊
Ex-vaimo otti suihin enkä kerran vuodessa. Nyt on naisystävä, joka tykkää suihinotosta. On hyvä, innokas ja aina loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan minä ota. Sitä varten minulla on kuparikierukka, että luotettavat aviomiehet saavat panna paljaalla ja laskea sisään sinne, minne luonto on tarkoittanut. Ruuansulatuskanavani alku- ja loppupäät eivät ole miehiä varten!
Oot 100-vuotias, kun tollasta rautaromua sulla sisälläs. Miten kehtaat edes kertoa. Muitakin tapoja ehkäistä on. Onko kierrätyskuparia, kun taidat olla WT.
Ei ole ottanut suihin moneen vuoteen. En ole kyllä pyytänytkään joten ei voi valittaakaan.