Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaako kaikki naiset suihin parisuhteessa?

Vierailija
15.07.2024 |

Niin?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tavallista, että otetaan kumilla suuhun.

Vierailija
62/74 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää koko homma, kaikin puolin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40-vuotias nainen. En ole koskaan ottanut suihin enkä nuollut kalua tai peräreikää. Ajatuskin sellaisesta puistattaa.

Vierailija
64/74 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40-vuotias nainen. En ole koskaan ottanut suihin enkä nuollut kalua tai peräreikää. Ajatuskin sellaisesta puistattaa.

Oletko itse saanut tai halunnut vastaanottaa suuseksiä?

Vierailija
65/74 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi miehet, jotka ei anna suuseksiä edes ovat parisuhteessa naisen kanssa. Itse en sellaista miestä kelpuuta parisuhteeseen.

Vierailija
66/74 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi miehet, jotka ei anna suuseksiä edes ovat parisuhteessa naisen kanssa. Itse en sellaista miestä kelpuuta parisuhteeseen.

Nautinto nuolla pillua

T. Mies

Vierailija
67/74 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon yksi velvollisuuksista on ottaa suuhun. Ei ole mitään syytä olla naimisissa naisen kanssa, joka pihtaa palveluksiaan.

Ollaan menty metsään, jos pingotetaan jonkun tasa-arvon ja vastavuoroisuuden kanssa. Naisen pitää palvella miestään. Yllättyisitte, miten moni parisuhde olisi onnellisempi, jos näin meneteltäisiin. Toki, jos mies on ihan urpo, niin ei sitten.

Vierailija
68/74 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon yksi velvollisuuksista on ottaa suuhun. Ei ole mitään syytä olla naimisissa naisen kanssa, joka pihtaa palveluksiaan.

Ollaan menty metsään, jos pingotetaan jonkun tasa-arvon ja vastavuoroisuuden kanssa. Naisen pitää palvella miestään. Yllättyisitte, miten moni parisuhde olisi onnellisempi, jos näin meneteltäisiin. Toki, jos mies on ihan urpo, niin ei sitten.

Miehen yksi velvollisuuksista on antaa naiselleen suuseksiä. Ei ole mitään syytä olla parisuhteessa/naimisissa miehen kanssa joka pihtaa velvollisuuksiaan.

Miehen tulee tyydyttää naisensa. Jos näin toimittaisiin, ei olisi pihtaavia naisia vaan orkuttavia, himokkaita naisia ja parisuhteet olisivat onnellisempia. 

Vierailija
69/74 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä otan

Vierailija
70/74 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako kaikki miehet perseeseen

Vierailija
71/74 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei vaimoni ota suuhun. Joskus muinoin tätä on tapahtunut muutamia kertoja. Hän ei myöskään halua että nuolen. Nuorempana sivusuhteissa sain nauttia suihinotoista. 

Vierailija
72/74 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaako kaikki miehet perseeseen    Ei,koska eivät ole sikoja.

Vierailija
73/74 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi löysin tällaisen naisen, joka palvelee minua mielellään. Toki minä myös häntä. Tänäkin  aamuna hän sai spermat sisäänsä sen jälkeen kun olin nuollut ja sormettanut hänelle orgasmin.

Niin, lienee sanlmattakin selvää, ettei hän ole suomalainen. Kaukaasialaista rotua kumminkin.

Katrin, ma armastan sind!

Vierailija
74/74 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti kaikki, mutta todennäköisesti suurin osa ottaa suihin mieheltään. Luultavasti pienempi osa ottaa loppuun asti pois sylkemättä. Sitten on osa (henkisesti vammautuneita?) miehiä, jotka ei tykkää suihinotosta eikä suuseksin antamisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä