Ottaako kaikki naiset suihin parisuhteessa?
Kommentit (74)
Ällöttää koko homma, kaikin puolin.
Olen 40-vuotias nainen. En ole koskaan ottanut suihin enkä nuollut kalua tai peräreikää. Ajatuskin sellaisesta puistattaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 40-vuotias nainen. En ole koskaan ottanut suihin enkä nuollut kalua tai peräreikää. Ajatuskin sellaisesta puistattaa.
Oletko itse saanut tai halunnut vastaanottaa suuseksiä?
En ymmärrä miksi miehet, jotka ei anna suuseksiä edes ovat parisuhteessa naisen kanssa. Itse en sellaista miestä kelpuuta parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi miehet, jotka ei anna suuseksiä edes ovat parisuhteessa naisen kanssa. Itse en sellaista miestä kelpuuta parisuhteeseen.
Nautinto nuolla pillua
T. Mies
Vaimon yksi velvollisuuksista on ottaa suuhun. Ei ole mitään syytä olla naimisissa naisen kanssa, joka pihtaa palveluksiaan.
Ollaan menty metsään, jos pingotetaan jonkun tasa-arvon ja vastavuoroisuuden kanssa. Naisen pitää palvella miestään. Yllättyisitte, miten moni parisuhde olisi onnellisempi, jos näin meneteltäisiin. Toki, jos mies on ihan urpo, niin ei sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vaimon yksi velvollisuuksista on ottaa suuhun. Ei ole mitään syytä olla naimisissa naisen kanssa, joka pihtaa palveluksiaan.
Ollaan menty metsään, jos pingotetaan jonkun tasa-arvon ja vastavuoroisuuden kanssa. Naisen pitää palvella miestään. Yllättyisitte, miten moni parisuhde olisi onnellisempi, jos näin meneteltäisiin. Toki, jos mies on ihan urpo, niin ei sitten.
Miehen yksi velvollisuuksista on antaa naiselleen suuseksiä. Ei ole mitään syytä olla parisuhteessa/naimisissa miehen kanssa joka pihtaa velvollisuuksiaan.
Miehen tulee tyydyttää naisensa. Jos näin toimittaisiin, ei olisi pihtaavia naisia vaan orkuttavia, himokkaita naisia ja parisuhteet olisivat onnellisempia.
Meillä ei vaimoni ota suuhun. Joskus muinoin tätä on tapahtunut muutamia kertoja. Hän ei myöskään halua että nuolen. Nuorempana sivusuhteissa sain nauttia suihinotoista.
Vierailija kirjoitti:
Ottaako kaikki miehet perseeseen Ei,koska eivät ole sikoja.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi löysin tällaisen naisen, joka palvelee minua mielellään. Toki minä myös häntä. Tänäkin aamuna hän sai spermat sisäänsä sen jälkeen kun olin nuollut ja sormettanut hänelle orgasmin.
Niin, lienee sanlmattakin selvää, ettei hän ole suomalainen. Kaukaasialaista rotua kumminkin.
Katrin, ma armastan sind!
Ei varmasti kaikki, mutta todennäköisesti suurin osa ottaa suihin mieheltään. Luultavasti pienempi osa ottaa loppuun asti pois sylkemättä. Sitten on osa (henkisesti vammautuneita?) miehiä, jotka ei tykkää suihinotosta eikä suuseksin antamisesta.
Onko tavallista, että otetaan kumilla suuhun.