Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon ilmeisesti liian ujo ja hiljainen parisuhteeseen

Vierailija
15.07.2024 |

Näin oon kuullut nyt kahdelta mieheltä. En siis puhu ja pälpätä tarpeeksi tai kysele tai soittele ym kiva tietää että luonne on paska, mitä tälle voi tehdä?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovinkaan kohteliaasti sanottu toiselle. Laita kiertoon.

Vierailija
22/37 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä kiltin miehen ketju?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppoa naisen saada hyvä mies. Kun pitäisi olla komea, rikas ja mukavakin vielä.

Vierailija
24/37 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole helppoa naisen saada hyvä mies. Kun pitäisi olla komea, rikas ja mukavakin vielä.

Eihän tässä ketjussa ole sellaista sanottu.

Vierailija
25/37 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, se on sun onnesi. Suurin osa miehistä kun on kuspäitä. Parempi vaan pysyä erossa niistä.

Vierailija
26/37 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen paskalle.

27/37 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai naisen tarvitse muuta kuin tuijottaa ihailevasti miestään posket söpösti punoittaen ja välillä nauraa miehensä vitseille. Ja poimia syksyllä omenat ja punaherukat marjapuskista ja tehdä niistä mehua ja hilloa.

Vierailija
28/37 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ilmiselvä ratkaisu on etsiä erilaisia miehiä.

Vierailija
29/37 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ilmiselvä ratkaisu on etsiä erilaisia miehiä.

Millaisia sitten?

Ap

Vierailija
30/37 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/37 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat vain etsimistä. Minä olen samanlainen ja löysin oman aviomieheni Tinderistä. Aiemmat suhteeni ovat päättyneet siihen, etten puhu tarpeeksi porukassa.

Vierailija
32/37 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/37 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikähän se ole vain se, että toiselle voi tulla fiilis ettet ole kiinnostunut hänestä kun et kommunikoi, kysele ja pidä yhteyksiä.

Jos nainen ei esimerkiksi viestittele oma-aloitteisesti, niin se on 99% tapauksista merkki siitä että hän ei ole kiinnostunut sillä tavalla. Ihastunut nainen kyllä viestittelee.

Vierailija
34/37 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et pidä heihin yhteyttä ja ihmettelet mikseivät tykkää siitä? Ujous on yksi asia, välinpitämättömyys toinen

Vierailija
35/37 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikähän se ole vain se, että toiselle voi tulla fiilis ettet ole kiinnostunut hänestä kun et kommunikoi, kysele ja pidä yhteyksiä.

Jos nainen ei esimerkiksi viestittele oma-aloitteisesti, niin se on 99% tapauksista merkki siitä että hän ei ole kiinnostunut sillä tavalla. Ihastunut nainen kyllä viestittelee.

Kyllä mä olin kiinnostunut. En vain tiennyt miten paljon on ok viestitellä. Aina sanotaan ettei nainen saa olla aktiivinen. Mun vika! En nyt tiedä mitä pitäisi tulevaisuudessa tehdä? Itsetunto ainakin romuna. Varmaan pitää siirtyä vaan tosi rumiin miehiin. 

Ap

Vierailija
36/37 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan se totta. Tää viimeisin mies sanoi että 90% hän piti yllä keskustelua. En vain keksinyt tilanteessa puhuttavaa tai kysyttävää. Menin hiljaiseksi. Jännitin liikaa. Ja vaikka välillä en jännittänyt niin en silti keksinyt puhuttava

Ap

Vierailija
37/37 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttejä ja kunnon miehiä on satoja tuhansia. Kyllä naiselle miehiä riittää mutta ulkonäkö on naisille tärkeintä keneen naisen edes haluas tutustua.