Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asperger + ihastuminen

Vierailija
15.07.2024 |

Miten te autismin kirjolla olevat osoitatte kiinnostuksenne vai osoitatteko millään tavalla?

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läähätän puhelimessa ja tuijotan intensiivisesti julkisella paikalla. Teen nämä siis samaan aikaan ja on toiminut hyvin.

Vierailija
62/93 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisesti. Olen aika suorapuheinen, enkä jaksa mitään vihjailujuttuja. Varmaan kuulostaa tosi hullulta, mutta esim. kun tutustuin mun mieheen ja oltiin käyty muutamilla treffeillä, tokaisin, että olen kiinnostunut seksistä hänen kanssaan, että milloin onnistuisi ja missä. En mitenkään kierrellyt asiaa, tai elehtinyt, ilmeillyt tms. Usein muutenkin sanon asiat suoraan, sen enempää kiertelemättä. Yli 20v. ollaan oltu jo yhdessä. Intohimoa riittää edelleen, eikä se huuma ole koskaan kadonnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotan, että se toinen ihminen tekee aloitteen. 

Samoin. Tämä siksi kun en ymmärrä jos minusta ollaan kiinnostuneita enkä halua ahdistella ja nolata ketään. En osaa tulkita kiinnostuksen merkkejä ihmisistä saati flirttailla. 

Mä olen flirttaillut monta kertaa täysin tahattomasti. En ole tajunnut yhtään, että toinen osapuoli on ottanut tilanteen flirttinä! Onneksi minulle on sanottu näistä tilanteista. Luulin, että kyseessä oli tavallinen vitsailu, mutta en osannut vissiin sitä oikein. 

Sekoitan ilmeitä. Olen joskus luullut, että minulle on oltu vihaisia ja kuulin myöhemmin että tyyppi oli ihastunut. Luulin että oli suuttunut.

Vierailija
64/93 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uupuu!

Vierailija
65/93 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tätä ketjua nostellaan pakkomielteisesti? Onko uppaajalla joku autistifetissi?

Vierailija
66/93 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyselen häneltä tyhmiä ja puhun hölmöjä. Tämä on myös hyvä tapa karsia liian tosikot ihmiset. 

Mistä tiedät puhuneesi hölmöjä, kyselleesi tyhmiä?

Yritän ymmärtää ihastuksen kohteeni sielunelämää. Epäilen, että hän saattaisi olla autismin kirjolla. Hän oli ollut pitkään hyvin välttelevä, kunnes sitten kerran, kun jäimme  kahdestaan hetkeksi puhui ihan höpöjä. Siis kysyi tosi outoja juttuja. Itsekin hämmennyin niistä. Lisäksi hengästyi ihan ilman kunnon syytä ja lopulta pakeni paikalta. Mitähän ihmettä tapahtui?

Olit liian hot hänelle

Oikeasti? Voisko se olla todella sitä? Se olisi ihanaa! En silti uskalla lähestyä. Varsinkin

No jos pidät hänen ominaista käyttäytymistään sekopäisenä ja epämiellyttävänä niin miksi obsessoit hänestä noin? Kannattaa sitten keskittyä neurotyypillisiin jos autistin outoudet pelottaa ja saa olon vaivautuneeksi. 

Vierailija
67/93 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä ketjua nostellaan pakkomielteisesti? Onko uppaajalla joku autistifetissi?

On kyllä! Hyvin sanottu.

Vierailija
68/93 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyselen häneltä tyhmiä ja puhun hölmöjä. Tämä on myös hyvä tapa karsia liian tosikot ihmiset. 

Yritän ymmärtää ihastuksen kohteeni sielunelämää. Epäilen, että hän saattaisi olla autismin kirjolla. Hän oli ollut pitkään hyvin välttelevä, kunnes sitten kerran, kun jäimme  kahdestaan hetkeksi puhui ihan höpöjä. Siis kysyi tosi outoja juttuja. Itsekin hämmennyin niistä. Lisäksi hengästyi ihan ilman kunnon syytä ja lopulta pakeni paikalta. Mitähän ihmettä tapahtui?

Olit liian hot hänelle

Oikeasti? Voisko se olla todella sitä? Se o

En pidä epämiellyttävänä, vähän vaan hämmennyin. Ja mietin seuraavaa siirtoa 

Vierailija
69/93 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autistejakin on monenlaisia. 

Vierailija
70/93 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia juttuja hän puhui? 

Vierailija
71/93 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia juttuja hän puhui? 

Onko sillä niin väliä? Hänelle epätyypillisiä, vähän vaivautuneita kysymyksiä. Semmoisia, mitä ei normaalisti muiden kanssa ole kysellyt.

Vierailija
72/93 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
73/93 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
74/93 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö olis asseja paikalla?

Vierailija
75/93 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää mitenkään koska selväksi on tehty etten kelpaa, en ole tarpeeksi hyvä eikä seuraani kaivata. Jos tästä nyt jotain hyvää pitää hakea niin mahdollisen sodan iskiessä minulle ei tuota mitään omantunnon tuskaa hylätä teitä teurastettaviksi. Jos en kelpaa rakkauteen en kelpaa rintamallekaan. 

Vierailija
76/93 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kömpelösti oli sitten kyseessä deittiäpit tai livenä. Ei myöskään kovin paljoa ole tilanteita jossa kohtaisi jonkun kiinnostavan.

Vierailija
77/93 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin kömpelösti oli sitten kyseessä deittiäpit tai livenä. Ei myöskään kovin paljoa ole tilanteita jossa kohtaisi jonkun kiinnostavan.

Miten esimerkiksi?

Vierailija
78/93 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallisesti. Olen aika suorapuheinen, enkä jaksa mitään vihjailujuttuja. Varmaan kuulostaa tosi hullulta, mutta esim. kun tutustuin mun mieheen ja oltiin käyty muutamilla treffeillä, tokaisin, että olen kiinnostunut seksistä hänen kanssaan, että milloin onnistuisi ja missä. En mitenkään kierrellyt asiaa, tai elehtinyt, ilmeillyt tms. Usein muutenkin sanon asiat suoraan, sen enempää kiertelemättä. Yli 20v. ollaan oltu jo yhdessä. Intohimoa riittää edelleen, eikä se huuma ole koskaan kadonnut.

Naisena saat tuon kaiken anteeksi. Samaa yrittävä mies on automaattisesti sika ja lakkaa kelpaamasta. 

Vierailija
79/93 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten esimerkiksi?

Jännittää ja ahdistaa paljon eikä keksi mitään sanottavaa ja jos keksii niin tyyliin "moi" ja hyvä jos senkin saa sanottu ettei sekoa sanoissa ja vaikea jatkaa siitäkin mitä oikein sanoisi.

Vierailija
80/93 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten esimerkiksi?

Jännittää ja ahdistaa paljon eikä keksi mitään sanottavaa ja jos keksii niin tyyliin "moi" ja hyvä jos senkin saa sanottu ettei sekoa sanoissa ja vaikea jatkaa siitäkin mitä oikein sanoisi.

Kuulostaa suloiselta! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi