Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asperger + ihastuminen

Vierailija
15.07.2024 |

Miten te autismin kirjolla olevat osoitatte kiinnostuksenne vai osoitatteko millään tavalla?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotan, että se toinen ihminen tekee aloitteen. 

Samoin. Tämä siksi kun en ymmärrä jos minusta ollaan kiinnostuneita enkä halua ahdistella ja nolata ketään. En osaa tulkita kiinnostuksen merkkejä ihmisistä saati flirttailla. 

Siksi minäkin toimin niin. Saatan sinänsä osaltakin tulkita kiinnostuksen merkkejä, mutta en ikinä osaa luottaa tulkintaani. 

Näin täälläkin. Lisäksi olen tulkinnut väärin niin monesti että en jaksa enää yrittääkään. En vaan tajua ihmisiä. Välttelevät ja tylyt miehet ovat kautta rantain paljastuneet ihastuneiksi vaikka olen luullut heidän vihaavan minua(moni vihaa oikeasti ja käyttäytyy täysin samoin) ja sitten hyvin kiinnostuneen oloiset, paljon minusta kyselevät ja kaikenlaista huomiota osoittavat eivät ole olleetkaan kiinnostuneita ja pahoitelleet kun antavat vääriä signaaleita. 

Vierailija
22/26 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkään jostakin tyypistä, ainakin juttelen/vastailen hänelle vastavuoroisesti. Ja hymyilen vienosti samalla kun katselen kengänkärkiäni.

Jos ihastukseni kohde ei osoita mitään kiinnostusta minua kohtaan, en ainakaan puhu hänelle. Saatan kyllä (vahingossa) vilkuilla. 

Uskon, että miesassit voivat olla tunkeilevampia, eli tosiaan ottavat suoraan kontaktia naiseen. Tämä ei silti tarkoita tunteenosoituksia! Naisassit lienevät vetäytyvämpää sorttia.

Asp n

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselen häneltä tyhmiä ja puhun hölmöjä. Tämä on myös hyvä tapa karsia liian tosikot ihmiset. 

Vierailija
24/26 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselen häneltä tyhmiä ja puhun hölmöjä. Tämä on myös hyvä tapa karsia liian tosikot ihmiset. 

Ei millään pahalla mutta olet varmasti todella nolo. 

Vierailija
25/26 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen tuommoisen aspergermiehen. Tosin hän ei itse tajua, että kyselee tyhmiä ja puhuu hölmöjä, vaan on tosisaan.

Ja huumorintajunsa - se on omaa laatuaan.

Vierailija
26/26 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko vielä esimerkkejä?