Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asperger + ihastuminen

Vierailija
15.07.2024 |

Miten te autismin kirjolla olevat osoitatte kiinnostuksenne vai osoitatteko millään tavalla?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan vainota ja yritän saada hänestä minulle uuden tukihenkilön.

Vierailija
2/26 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osoita kiinnostusta mitenkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kuvailla, mutta jotenkin se on onnistunut. Toisaalta olen myös ollut treffeillä tietämättä, että kyseessä oli treffit. Joten vastakkaisen sukupuolen viestit saattavat hyvinkin mennä ohi.

Naimisissa olen ollut jo kohta 25 vuotta, joten ei ole pitkään aikaan ollut tarvetta ilmaista ihastumista uudelle ihmiselle.

Vierailija
4/26 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron suoraan. 

Vierailija
5/26 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan, että se toinen ihminen tekee aloitteen. 

Vierailija
6/26 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. 

Vierailija
7/26 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? 

Vierailija
8/26 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan kerron tunteistani. En häpeile niitä. Enkä osaa enkä jaksa mitään pelejä. Helpompi viskata pallo toiselle ja hän saa päättää, mitä sillä tekee. 

Vierailija
9/26 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä voi olla ihan tottakin. Tiedoksi trolliksi luulijoille. Itse torjuin joskus ihastuneen autistimiehen joka siis tuli ihan suoraan kutsumaan kahville. Lähdin ja jo siinä kahvittelun ohessa hän alkoi puhua että nyt kun seurustellaan yms.. (🤯😂) niin mitä tuliaimme tekemään lähitulevaisuudessa. Toki korjasin paniikissa että emme me seurustele. Ja poistuin nopsaan. Sen jälkeen alkoi tulla viestejä joihin en vastannut ja tyyppi oli kaivanut tietoonsa kotiosoitteeni ja tuli ovelle monta kertaa ja kutsumatta. Vasta kun uhkasin poliisilla ja huusin niin että rappu raikui, hän ymmärsi yskän ja jätti rauhaan. 

Vierailija
10/26 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertominen on tosi vaikeaa jos on sinä tottunut piilottelemaan tunteitaan tai oppinut siihen

Vierailija
11/26 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Tämä siksi kun en ymmärrä jos minusta ollaan kiinnostuneita enkä halua ahdistella ja nolata ketään. En osaa tulkita kiinnostuksen merkkejä ihmisistä saati flirttailla. 

Vierailija
12/26 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan edes ollut ihastunut. Ja olen aseksuaali. 

Vierailija
13/26 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? 

En osaa enkä uskalla. 

Vierailija
14/26 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Tämä siksi kun en ymmärrä jos minusta ollaan kiinnostuneita enkä halua ahdistella ja nolata ketään. En osaa tulkita kiinnostuksen merkkejä ihmisistä saati flirttailla. 

Siksi minäkin toimin niin. Saatan sinänsä osaltakin tulkita kiinnostuksen merkkejä, mutta en ikinä osaa luottaa tulkintaani. 

Vierailija
15/26 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? 

No itselläni on syynä se, että elän omassa maailmassani. Tarvitsen paljon omaa aikaa ja rauhaa. Minulla on omat kiinnostavat juttuni, jotka eivät välttämättä kiinnosta muita. 

Vierailija
16/26 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan romanttisesti ihastunut, mutta jos pidän jostain tosi paljon, niin ehkä koetan jollain tapaa kiinnittää huomion tai tehdä vaikutuksen. Nykyään asiallisesti, nuorempana lapsellisesti.

Vierailija
17/26 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? 

No itselläni on syynä se, että elän omassa maailmassani. Tarvitsen paljon omaa aikaa ja rauhaa. Minulla on omat kiinnostavat juttuni, jotka eivät välttämättä kiinnosta muita. 

Mulla sama. Lisäksi jos siitä muodostuisi joku suhde oikeasti niin en usko että psyykkeeni kestäisi. 

Vierailija
18/26 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osoita mitään tunteita ikinä. En hyviä enkä huonoja. 

Vierailija
19/26 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vainoa. Minua on aspergermiehet vainonneet itsepintaisesti ja se on kamalaa. Uskokaa että ei on ei. 

Vierailija
20/26 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa se on, onneksi olen ollut jo yli 30 vuotta yhdessä saman ihmisen kanssa.

En kokenut järisyttävää ihastumista puolisooni, olipahan vain ihan kiva.  Järisyttävä alkuhuuma suhteessamme jäi kokematta... No, en sure, se ei kuitenkaan kestä.

Teini-iän ihastuksissa menetin toimintakykyni ihastukseni läsnäollessa täysin, en kyennyt minkäänlaiseen lähestymiseen ja toisen lähestyessä menin lukkoon.

T: nimim. Assburger