MInkälaisesta ihmisestä voisit sanoa että on elegantti?
Kommentit (18)
Elegantti on aina tietyllä tavalla perinteisesti tyylikäs.
TYYLIKÄS voi olla melkein millainen vain, kunhan toteuttaa omaa linjaansa johdonmukaisesti.
Mutta elegantti -sana tarkoittaa minusta juuri sellaista klassista tyyliä.
ei siis mikään muodin perässä juoksija, ei mikään törkeän seksikäs,
aina viimeistelty, siis hiukset kauniisti, iho hyvin hoidettu, jos nainen, niin kauniisti meikattu
hyvän käytöksen omaava
En tiedä koenko itse olevani tällainen, mutta kuulemma olen
-tyylikäs ja kaunis
-hillitty
-etäinen, joidenkin mukaan jopa viileä (tästä en pidä)
-ladylike, arvokkaan oloinen
Vierailija:
Minä olisin äärimmäisen imarreltu jos minua sanottaisiin elegantiksi. Mutta vielä on matkaa siihen..
Minä taas en olisi imarreltu. Minusta elegantti ihminen on tylsä, kylmä ja huumorintajuton. Anteeksi nyt vaan. Mutta jos on klassisen tyylikäs ja hillitty, ei voi olla kovin lämmin, intohimoinen, säkenöivä, sharmikas, seksikäs, vetoava....
ei uskalla vitsailla eikä avautua. Elegantti on lämpimän, maanläheisen tyypin vastakohta.
t. 11
Ai niin, joku kirjoitti ettei eleganttien naisten seurassa uskalla vitsailla. Harmi, sillä minä olen tosi huumorintajuinen ja hupsu, kun minuun lähemmin tutustuu. :)
John F Kennedy Jr;n vaimo oli elegantti isolla E:llä!En muista nimeä...
jota on kans sanottu elegantiksi.
En kyllä itse koe sellainen olevani. Olen huumorintajuinen, mutta sellaisten ihmisten mielestä jotka ei minua tunne olen kuulemma etäinen.
Ulkonäkö tietty vaikuttaa, pidetään myös ylpeänä, vaikka en sitä halua olla.
Hillitty ja etäinen ihminen ei voi olettaa, että muut näkevät vaivan ja rikkovat jään. Itsekin pitäisi antaa niitä positiivisia signaaleja. Terveisin nimimerkki itsekin hillitty ja etäinen, joka tekee töitä tämän asian kanssa.
Olen aika rohkea, sosiaalinen ja hymyilen ihmisille. Mutta silti kuulemma elegantti.
11
Ehkä ulkonäköni ei ole kaikista helpoimmin lähestyttävä. Vai mitä mieltä olette klassisen kauniiksi (usein) sanotusta naisesta, joka pukeutuu siististi ja tyylikkäästi, meikkaa jne?
En halua säikyttää ihmisiä pois, mutten myöskään lakata huolehtimasta itsestäni vain päästäkseni eroon elegantin naisen leimasta.
11
Ei pukeudu pintamuodin mukaisesti vaan hänellä on varma oma tyyli. Se tyyli voi olla moderni tai klassinen, mutta ei koskaan räikeä tai tyttömäinen.