Ulos ihmiset, ihana auringonpaiste <3
Nyt saa vitamiinit luonnosta, käyttäkää se hyväksi <3
Hyvää Tiistaita!
Kommentit (52)
Mene töihin sinäkin niin tietäisit ettei kesken päivän voi ulkoilla. Idiootti.
Kävin jo, oli vielä liukasta. Iltapäivällä uudestaan, silloin pitäis olla jäät sulanu.
Toivottavasti paistaa vielä klo 18 aikaan kun on mahdollisuus ulkoilla.
Mitäs ulkona? Katupölyn keskellekkö nauttimaan euron markettikahvia?
Minulla on kermavalkosipuliperunat uunissa.
Ärsyttävää tuo kirkkaus!!! Kesällä voisi olla lämmintä mutta pilvistä koko ajan!!
Oon kyllä menossa. Miksi kuvittelet että me muut ei mentäisi?
Vierailija kirjoitti:
Työttömien on helppo huudella.
Jos oot töissä niin älä valita.
En lähde kyllä keppien kanssa tuonne liukastelemaan.
On se pakko mennä, täytyy käydä ostoksilla. Vähän shoppailen ja käyn ruokakaupassa, Jääkaappi on tyhjä ja täytyy ostaa myös huomiset eväät töihin.
Täysin pilvistä ja pakkasta täälläpäin
Voisin mennä mutta tiet niin liukkaita, että
luistimet oltava jaloissa.
Nyt ulos reippailemaan, aurinko paistaa!! Hip hei, voi että!! Yhtä hymyä auringon kanssa iik!! Reippaasti vain otatte mallia minusta, olen niin reipas!
Haista paska.
Pilvistä tuolla on, eilen oli puoli pilvistä sitä ennen pari viikkoa pilvistä. Pakkasta noin kolme astetta, loppu viikon sataa lunta. Kyllä kävin eilen meren jäällä.
Oikeesti, mitä se sulle kuuluu milloin muut menevät ulos? Jokainen aikuinen osaa kyllä mennä ulos sillä ilmalla mistä itse pitää. Mä pidän tuulesta ja tuiskusta, mutta en silti patistele muita ulos lumimyräkkään vaikka itselleni se on herkkua.
Kirkas auringonpaiste taas on mulle helvettiä. Herkät silmät ja ihokin reagoi nopeasti.
Just eilen kävin iholääkärillä ja hän kiitteli, että ihostani näkee, etten ole pilannut sitä auringolla.
Mene hitto keskenäs