Löydät jonkun kun sitä vähiten odotat
Kommentit (36)
Kaikenlaista voi tapahtua, mutta harvemmin. Aikanaan autokouluni opettaja oli kuulemma löytänyt vaimonsa, kun tämä ajoi kolarissa häntä perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki suhteet olen saanut noin. Yhden nappasin mukaan torin penkiltä, toinen keikalta, yks tupakkakopista, yks tietovisasta ja olikos muita... yhtä ei lasketa, koska hän löytyi seuranhakupalstalta.
Aika monta on löydetty, oot varmaa oikein kunnon vainukoira. Tuskin miehille kuitenkaan olit se jota he etsivät.
Tuossa oli lueteltu ne 1-2 vuoden pitkät suhteet. Miehet ei ainakaan olleet sellaisia, joita olisin sen pidemmälle huolinut. Mutta onhan tuosta aikaa. Siihen aikaan, kun vielä olin sosiaalinen ja liikuin tuollaisissa sosiaalisissa tilanteissa. Enhän enää istu missään torilla väen kanssa, enkä käy baareissa. Keikoilla käyn, mutta miehiin en vilkaisekaan.
Varmaan parempi niille miehillekin. Tuskin sinä mikään taivaanlahja heille olet. Tälleen nopeen skannauksen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Aika vähän olen odottanut , muttei ketään ole tullut. Ei missään.
Sit kun otan katsekontaktin naiseen ja hymyilen, niin suurimman osan katse kääntyy kohti maata.
Tämä on se nykyajan todellisuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit kun otan katsekontaktin naiseen ja hymyilen, niin suurimman osan katse kääntyy kohti maata.
Naiset eivät tarvitse nykyään parisuhdetta. Kannattaa koittaa lähentyä seuranhaku sovelluksissa muualta suomeen tulleiden naisten kanssa. On hyvin todennäköinen mahdollisuus onnistua löytämään todella kelpo parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen jonka kanssa olen koskaan ollut, on tullut vastaan vahingossa ja juuri kun sitä vähiten osaa odottaa. Itse en ole koskaan laittanut tikkuakaan ristiin asian eteen. Yhtäkään ei mistään nettideitti tinder yms vastaavista, vaan oikeassa elämässä kasvotusten kohdaten.
Millainen olet luonteeltasi? Tapaatko arjessasi paljon uusia ihmisiä? Entä onko sinulla kavereita, joiden kautta tapaat naisia?
M35
Vierailija kirjoitti:
Vain saduissa ja elokuvissa.
Kyllä se minulle tapahtui juuri noin, en itse hakenut mitään suhdetta kun se oikea sitten sattui eteeni.
En ole koskaan edes etsinyt ketään itselleni. Ei sillä että yksin kivaakaan ois
Vierailija kirjoitti:
Kaikki suhteet olen saanut noin. Yhden nappasin mukaan torin penkiltä, toinen keikalta, yks tupakkakopista, yks tietovisasta ja olikos muita... yhtä ei lasketa, koska hän löytyi seuranhakupalstalta.
Mutta mikään ei ole kestänyt?
Kyllä on, tavallaan. Etsin tietynlaista miestä pitkään tietyillä kriteereillä. Lopetin etsinnän eli tyydyin sinkkuuteen, ja törmäsin puolen vuoden päästä kyseisenlaiseen mieheen. Oltu 20 vuotta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan naisilla ja hyvin sosiaalisilla miehillä tuo ohje toimii...
M35
Ei toimi kaikilla naisillakaan. En ole koskaan ollut parisuhteessa. En ole etsinyt ketään, eikä kukaan ole tullut.
N35
Youtubessa on ystävällisiä asmr- ja tuijotusvideoita joilla tyydyttää silmiinkatsomisen puutteesta syntynyt pahoinvoiskentelu ja halju olo joka syntyy siintä kun ei ole likeltä kuullut nätin plikan hengitystä ja ruuanmussutusta. Soovaa raaka totuus
Vierailija kirjoitti:
Oliko loppumies Pekka Autiovuori, n 23-vuotiaana?
Voiko 20v jälkeen jo valittaa jonnekin, kun olen keskittynyt kaikkeen muuhun, kuten aina sanotaan, ja ollut aktiivisesti liikenteessä ihan vain itsenäni, itsekseni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti totta. Ennen nettiaikaa ihmiset tutustuivat toisiinsa juuri antamalla hymyjä, katseita yms. mutta nyt sellainen on harvinaista.
Kyllä ihmisen olisi hyvä hoitaa kaikki muut elämän asiat ensin edes tyydyttävään kuntoon (kaveri- ja perhesuhteet, työ/opiskelu, terveys, harrastukset yms) ennen kun lähtee hamuaamaan parisuhdetta. Epätoivoisesti parisuhdetta janoavat vetävät usein vain vääränlaisia ihmisiä puoleensa, koska se hätäisyys oikeasti paistaa kilometrin päähän ja aina löytyy joku kiero ihminen, joka haluaa hyödyntää sitä. Terveimmät näkemäni parisuhteet ovat alkaneet juuri niin, että muut asiat on huolehdittu ensin ja sitten yllättäen oikea ihminen on sattunut vastaan. Minunkin mieheni tapasi odottamatta. :)