Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löydät jonkun kun sitä vähiten odotat

Vierailija
15.07.2024 |

Onko joku saanut parisuhteen noin?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain saduissa ja elokuvissa.

Vierailija
2/36 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjänpäiväinen sanonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pah.

Vierailija
4/36 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki suhteet olen saanut noin. Yhden nappasin mukaan torin penkiltä, toinen keikalta, yks tupakkakopista, yks tietovisasta ja olikos muita...  yhtä ei lasketa, koska hän löytyi seuranhakupalstalta. 

Vierailija
5/36 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki suhteet olen saanut noin. Yhden nappasin mukaan torin penkiltä, toinen keikalta, yks tupakkakopista, yks tietovisasta ja olikos muita...  yhtä ei lasketa, koska hän löytyi seuranhakupalstalta. 

Aika monta on löydetty, oot varmaa oikein kunnon vainukoira. Tuskin miehille kuitenkaan olit se jota he etsivät.

Vierailija
6/36 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin mieheeni siskoni hautajaisissa.

Vierailija
7/36 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän olen odottanut , muttei ketään ole tullut. Ei missään. 

Sit kun otan katsekontaktin naiseen ja hymyilen, niin suurimman osan katse kääntyy kohti maata. 

Vierailija
8/36 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta meni vähiten odotellessa ennen kuin tapasin sellaisen miehen joka herätti kiinnostuksen. Olisi niitä joitain saattanut helpostikin löytyä, ei vain kiinnostanut pätkääkään ne väärät jotkut joista oli jo tullut ihan tarpeeksi kokemusta, hekin löytyivät ihan ilman odottamisia, hyvä että edellisestä oli eroon päässyt kun jo seuraava teki itseään tykö.

Vierailija
9/36 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteenkään suhteeseen en ole päätynyt niin, että olisin kohdannut naisen lenkillä, kaupassa, töissä, harrastuksessa, juhlissa, baarissa jne. Suhteiden saaminen on vaatinut nettideittailua ja vielä aika sinnikästä sellaista. 

M35

Vierailija
10/36 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💩

Vierailija
11/36 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan naisilla ja hyvin sosiaalisilla miehillä tuo ohje toimii...

M35

Vierailija
12/36 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole löytynyt ja aika heikosti on löytynyt etsimälläkään 😅

Vierailija
13/36 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin yhden ihanan tytön juuri noin. Se oli kuin sadusta, mutta tapahtui todella. Olin siihen aikaan toipumassa masennuksesta ja tämän tytön ansiosta kiipesin siitä suosta pysyvästi.

Vierailija
14/36 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monta on löydetty, oot varmaa oikein kunnon vainukoira. Tuskin miehille kuitenkaan olit se jota he etsivät.

Tuossa oli lueteltu ne 1-2 vuoden pitkät suhteet. Miehet ei ainakaan olleet sellaisia, joita olisin sen pidemmälle huolinut. Mutta onhan tuosta aikaa. Siihen aikaan, kun vielä olin sosiaalinen ja liikuin tuollaisissa sosiaalisissa tilanteissa. Enhän enää istu missään torilla väen kanssa, enkä käy baareissa. Keikoilla käyn, mutta miehiin en vilkaisekaan. 

Vierailija
15/36 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaa

Vierailija
16/36 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat vakavat suhteeni (entinen ja nykyinen) ovat alkaneet silloin, kun ei ole ollut ns. haku päällä. 

Vierailija
17/36 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin yhden ihanan tytön juuri noin. Se oli kuin sadusta, mutta tapahtui todella. Olin siihen aikaan toipumassa masennuksesta ja tämän tytön ansiosta kiipesin siitä suosta pysyvästi.

Eilen ajattelin, että yks kaveri oli tosi tärkeä just syystä, että kun sairastui ja oli tipahtanut kaiken sosiaalisen ulkopuolelle tai erakoitunut jo vuosikausia aikaisemmin, se jostakin tupsahti elämään kuin enkeli ja tavallaan siinä mukana kulkeutui takaisin ihmisten keskelle. Nyt se kaveri on jonnekin kadonnut, mutta hyvä muisto on tuollaisesta jäänyt. 

Vierailija
18/36 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteenkään suhteeseen en ole päätynyt niin, että olisin kohdannut naisen lenkillä, kaupassa, töissä, harrastuksessa, juhlissa, baarissa jne. Suhteiden saaminen on vaatinut nettideittailua ja vielä aika sinnikästä sellaista. 

M35

No mulla nuo kokemukset oli pitkälti aikana ennen nettideittailua, kun ihmiset vielä ihan todella etsi seuraa ulkomaailmasta eikä tinderistä. Silloin joutui aivan jatkuvasti ventovieraiden kanssa tekemisiin, missä menikin. 

Vierailija
19/36 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täältä nyt ei ainakaan odottivat tai ei odottanut.

Vierailija
20/36 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nainen jonka kanssa olen koskaan ollut, on tullut vastaan vahingossa ja juuri kun sitä vähiten osaa odottaa. Itse en ole koskaan laittanut tikkuakaan ristiin asian eteen. Yhtäkään ei mistään nettideitti tinder yms vastaavista, vaan oikeassa elämässä kasvotusten kohdaten. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä