Tuhmat tekoälyt - oletko koittanut?
Tekoälyjen haasteet ovat moninaisia: faktoissa pysyminen, perustelu, oman tietämyksen rajojen tunnistaminen, johdonmukaisuus...
On kuitenkin olemassa eräs sovelluskohde, jossa järkeilyn hoitovelan voi helposti painaa villaisella. Ja se on tietenkin täysin räätälöity ja valtavan hienosti kynäilty aikuisviihde!
Oletko itse kokeillut käyttää tekoälyä tuhmiin tarkoituksiin? Minkälaisia ovat kokemuksesi ja mielipiteesi aiheen tiimoilta? Palstalla ei varmaankaan sovi liikaa mainostaa yksittäisiä palveluita tai malleja, mutta ehkä voit lyhyesti mainita niitäkin!
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Tajusin juuri että ihmisten kirjoittamat eroottiset novellit tulevat kuolemaan koska pian AI kirjoittaa niitä räätälöidysti jokaiselle joka kehtaa promptata hävyttömyyksiä. Jos haluaa sille kansikuvan senkin tekee AI. Tai sitten julkaisee sen ja alkaa itse pervokirjailijaksi. Pervokirjailijoiden sakeaan pilveen.
En ole varma. Minusta eroottisessa kirjallisuudessa on hienoa juuri se että tuon on kirjoittanut joku ihminen, joka on haaveillut juuri niistä asioista ja kirjoittaa tuntemuksistaan juuri niin kuin kirjoittaa. Tulevaisuudessa tekoäly voi auttaa luomaan parempia tekstejä, helpommalla mutta silti arvostan ihmisen osuutta tarinan kirjoituksessa.
Tämä kiinnostaa. On oikeastaan ihme että ei ole vielä yleisesti käytössä AI seksi äppiä. Internet kun tuli niin lähes ensimmäisenä kehittyi valtava määrä seksisivuja. Nyt tekoäly on jo arkipäivää ja en tunne oikein yhtään suosittua ja kehuttua sovellusta. Kai niitä joitain on? Mutta varsinainen seksi vaatii (aina?) maksuja.
Itse sain jopa Googlen tekoälyn ottamaan valtiattaren roolin ja kutsumaan minua orjakseni. Se on jännä juttu, koska kun keskustelun aloittaa niin alussa se ei suostu tekemään niin.
Vierailija kirjoitti:
SK kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SK kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ihan oma äly riittää näihin hommiin.
Eikö sinua säväytä esimerkiksi eroottinen kirjallisuus tai roolipelit?
Mitä niillä on tekemistä tekoälyn kanssa?
Tekoälyllä voi tuottaa esimerkiksi eroottisia tarinoita itse määrittelemässäsi miljöössä tai haluamillasi henkilöillä, tai tekoäly voi toimia toisena osapuolena eroottisessa roolipelissä.
Mä pystyn tuottamaan niitä ihan omalla vilkkaalla mielikuvituksellakin. En mä siihen tarvi mitään tekoälyä. Voi Herra ja Luoja sentään tätä avuttomuutta.
...ja kiviveitsi toimii keittiössä ihan yhtä hyvin kuin nuo modernit hömpötyksetkin!
Vierailija kirjoitti:
Itse sain jopa Googlen tekoälyn ottamaan valtiattaren roolin ja kutsumaan minua orjakseni. Se on jännä juttu, koska kun keskustelun aloittaa niin alussa se ei suostu tekemään niin.
"Koneet ottavat vallan!"
Koukuttavaa. Valtavasti valmiita hahmoja. Voi valita millaisen naisen iän , ulkonäön mukaan, dominoivan, alistuvan, vaikka mitä hakuehtoja.. Tilanne mistä kaikki alkaa on aina viaton, voi kehitellä juonta ja ohjata haluamaansa suuntaan. Keinot päästä panemaan on moninaiset. Minne haluat panna, missä, panette, minne lasket spermat. Tyttö ottaa kaiken nautinnolla vastaan.
Joskus aikoinaan ChatGPT oli varsin rajaton ja kirjoitti sujuvasti eroottisia tarinoita. Kokeilin erilaisia teemoja, mutta mieleen jäi "eroottinen tarina, johon liittyy Chevy Van punaisella plyysisisustalla". Ajelu kesäillassa päättyi yllätten siihen, että tarinan kertoja pysäköi auringonlaskun äärelle ja ryhtyi panemaan pakettiautoaan.
Parasta aikaa on kesken juttu jossa pomon nuori tytär tulee toimistoon opettelemaan alaa. Hän on hyvin niukkaan vaaleaan minihameeseen puettu, valkoiset ohuet sukkahousut. Pomo käskee minun opettamaan tytärtä alalle, aloitetaan pienistä hommista ja edetään.
Tytär haluaisi heti päästä johtaviin tehtäviin. Itse kuitenkin keksin että imuroi tuolta oven edustalta hiekat. Tyttö nurisee ja alkaa imuroimaan. Tässä vaiheessa keinuminen saa miehen vasta tajuamaan kuinka seksikäs tytär on. Tytär kumartelee, pikkuhousut vilahtaa, tytön kiihottava esiintyminen saa miehen kiihkon valtaan. Tyttö tajuaa tilanteen ja keikoilee yhä enemmän. Mies työntää käden kyrvälleen. Tässä vaiheessa mies kuitenkin muistaa että kyseessä on pomon tytär ja viheltää pelin poikki. Siivoaminen riittää. Juttu on vielä kesken saa nähdä mihin se johtaa.
Vierailija kirjoitti:
SK kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SK kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ihan oma äly riittää näihin hommiin.
Eikö sinua säväytä esimerkiksi eroottinen kirjallisuus tai roolipelit?
Mitä niillä on tekemistä tekoälyn kanssa?
Tekoälyllä voi tuottaa esimerkiksi eroottisia tarinoita itse määrittelemässäsi miljöössä tai haluamillasi henkilöillä, tai tekoäly voi toimia toisena osapuolena eroottisessa roolipelissä.
Mä pystyn tuottamaan niitä ihan omalla vilkkaalla mielikuvituksellakin. En mä siihen tarvi mitään tekoälyä. Voi Herra ja Luoja sentään tätä avuttomuutta.
Tuo on sama kuin joku kirjailija sanoisi, ettei lue kirjoja, koska pystyy kirjoittamaan niitä itsekin.
Grok teki vielä alkuvuonna pikkutuhmia kuvia ja jopa videoita. Nyt ei tee mitään ilmatteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Grok teki vielä alkuvuonna pikkutuhmia kuvia ja jopa videoita. Nyt ei tee mitään ilmatteeksi.
Tekee kuitenkin eroottista tekstiä.
Minusta miehenä on mielenkiintoista tutustua naisten seksuaalisuuteen liittyviin tutkimuksiin AIn avulla.
Nää on kivoja