Voiko olla enää kaunis ilman täyteaineita?
Onko kauneusihanne mennyt sellaiseksi, että kaunis = botox ja erinäiset täyteaineet kasvoissa? Ovatko esimerkiksi pulleiksi täytetyt huulet nykyään ihan vakiosettiä, jos haluaa olla nätti?
Olen nelikymppinen nainen eivätkä tosi täytetyt huulet ja kireä iho viehätä silmääni ollenkaan. Onko kuitenkin niin, että minua nuoremmat aidosti pitävät sellaista ulkomuotoa kauniina? Olenko vain mummoutumassa ja naturellien huulieni kanssa ihan samanlainen kuin omaan silmääni olivat permanentilliset mummot -90-luvulla?
Kommentit (333)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen paljon miehiä, jotka sanovat, että luonnollisuus on kaunista ja että täyteaineet tekevät naisen rumaksi ja luonnottoman näköiseksi.
Ja kuitenkin, melkein kaikki miehet kuolaavat ja juoksevat täytettyjen instabeibien perään.
Ota tuosta nyt selvä.
Kun katselee youtubesta vanhoja Miss Suomi-kisoja niin ihan liikuttuu kuinka kauniita missit olivat viime vuosituhannella.
Ei miehet yksinkertaisesta näe niitä leikkauksia ja pistoksia ennen kuin niissä on menty niin överiksi, että puolisokeakin näkee jotain olevan pielessä. Ei useimmat miehet edes ymmärrä, mitä kaikkea naiselle voidaan tehdä niin, ettei se ihan oikeasti näy muuna kuin ulkonäön parantumisena. Leukalinjat ja huulet ovat nykyään feikkejä lähes kaikilla, mutta hyvin tehtynä ei sitä tavallinen mies huomaa.
Älä yleistä! Ei ole lähes kaikilla, tuo on pötypuhetta! Olisi aivan hirvittävä tulevaisuudenkuva, jos tuo olisi todellisuutta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että nuorilla ja tunne-elämältään kehittymättömillä menee niin huonosti. Omana itsenään oleminen on kärsimys. Ei "kelvata". Kenelle pitäisi kelvata ja kuinka vähän ihminen arvostaa itseään että haluaa KELVATA?
Minä ainakin haluan toisen ihmisen joka rakastaa minua ja haluaa olla kanssani koska olen minä. Ei m
Ei kauneusihanteita *tarvita* mihinkään, mutta ihmisten silmää miellyttää tietyt piirteet ja vastenmielisyyttä herättää tietyt piirteet ja nämä ovat kansallisuudesta ym suurin piirtein riippumattomia. Ja parisuhteeseen halutaan silmää miellyttävä kumppani, joten mitä useamman ihmisen silmää miellyttää, sitä enemmän on varaa valita isä/äiti lapsilleen.
Jos ei miellytä kenenkään silmää (ja näitä on), ei saa puolisoa, perhettä, lapsia, lapsenlapsia ym,
Ei hyvä ulkonäkö takaa puolisoa, mutta edesauttaa sen löytymistä kyllä. Ihmiset tarvitsevat ihsstuakseen toiselta silmää miellyttävän ulkonäön, ei pelkkää kivaa luonnetta. Usein hyvännäköisillä on hyvä luonnekin, koska heillä on elämässään paljon myönteisiä kokemuksia sen hyvän ulkonäön vuoksi. Vrt rumalla, joka saa kuulla lapsesta asti haukkuja, pilkkaa ja syrjintää.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka joku leikelty nainen olisi monen miehen mielestä kaunis, eivät kaikki kelpuuta sellaista, koska pitävät kauneusoperaatioita turhamaisina tms. Tunnen tällaisia miehiä.
Niitä, jotka ovat saaneet luonnollisen tuloksen ei kukaan edes huomaa, joten tämäkin kommentti on nollan arvoinen.
Kyllä erilaiset pistokset ym on todellakin todellisuutta nykyparikymppisillä.
Tottakai voi olla kaunis myös ilman täyteaineita. Nykyään muokkauksia naamaan osataan tehdä todella luonnollisella tavalla, niin että niitä ei edes tajua. Tämä sitten vääristää kauneusihanteita kun niistä valehdellaan. Itsellä on huulitäytettä, en ole täyttänyt lisä nyt 1,5v ja ovat todella luonnollisen näköset mutta kuitenkin niissä on tätä muhkeutta. Työkaverit yllättyivät kun tuli puheeksi, että minulla on täytteet. Joka ikinen mies ketä olen tapaillut/suudellut ovat kehuneet huuliani..
Et voi tietää kuka on vanhentunut luonnollisesti. Minulle on tehty useita toimenpiteitä ja luonnollisuuttani aina ihastellaan...
Mitä luonnollisuutta siinä on, jos olet tehnyt useita toimenpiteitä? Ja kyllä sen oikeasti näkee, ei ne vanhat ihmiset osta botoxia ym. Ja olen jo yli 60+ ja näin myös ystävien kanssa, ei mitään kauneus hoitoja. Ja nähnyt myös uimahallissa kauniita itseäni vanhempia naisia, jotka näyttävät kauniilta ikäisekseen. Sinä et ehkä ymmärrä sitä, että ne rypyt saattavat näyttää kauniilta minusta. Ja eräät vanhukset vain näyttävät kauniilta, millä tavoin yli 60+ tai 70+ tai yli on ottanut jotain kauneushoitoja Suomessa? Ehkä se, jolla rahaa, joka kuvittelee vieläkin elävänsä nuoruus aikaa. Mutta suurin osa osaa vanheta ihan luonnon määräämällä tavalla.
Ota sinä vain sitä botoxia naamaan, niin näytät aika naurettavalta, kun tulet vanhaksi. Ylähuuli ei enää liiku, ei enää ilmeitä, kun kasvot kiristetty korvien taakse, mitä kaunista ja luonnollista siinä on?
Minusta on vai hyvä kun vanhemmat naiset hieman korjaavat iän tuomia muutoksia. Se on eri kun nuoret muokkaavat itsestään tunnistamattomia turbohuulia. Puhutaan kahdesta eri ilmiöstä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on vai hyvä kun vanhemmat naiset hieman korjaavat iän tuomia muutoksia. Se on eri kun nuoret muokkaavat itsestään tunnistamattomia turbohuulia. Puhutaan kahdesta eri ilmiöstä.
Totta, ennemminkin ihmettelen jos naiset eivät viitsi pitää vanhemmiten ollenkaan itsestään huolta ja antavat itsensä rupsahtaa totaalisesti.
Täällä ihmiset eivät selvästi tiedä mistä puhuvat. Kaikki hyvin säilyneet käyttävät näitä. Kenenkään huuliin ei laiteta botoxia, eikä kaikkia toimenpiteitä tarvitse tehdä. Nykyän entistä harvemmin edes mennäännkiryrgin veitsen alle kiristämään mitään, tai se tehdään viimeisenä toimenpiteenä. Voi tehdä myös luonnollista parantelua ja näitä on nykyään jo paljon tarjolla, esim. Ihon kuntoa parantavia, luonnollisia menetelmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi tietää mitä toimenpiteitä Jared Leto on tehnyt kun on ihan uskomattoman hyvin säilynyt viisikymppiseksi. En tiedä ketään noin hyvin säilynyttä miestä. Voiko olla vain elintavat??
No ei vain elintavat, mutta toimenpiteiden ohella ne sekä lähtötilanne, jossa hän oli jo valmiiksi valovuoden edellä niin miehiä kuin naisia ulkonäössään.
Tämä on totta, mutta kyllä muut hyvännäkoiset samaa ikäluokkaa olevat julkkismiehet näyttävät, jos ei nyt ikäiseltään niin vanhentuneilta ainakin. Jared Letoa voisi hyvin luulla kolmekymppiseksi, jopa alle. Esim. Brad Pittistä on uutisoitu, että kävi vastikään jossakin todella kalliissa operaatiossa ja vaikka se onnistuikin hyvin niin ei yllä lähellekään Jaredin nuorekkuutta.
Kannattaa tietynlaista täytettä olla huulten ja kankaan välissä ettei kamelinvarvas näy
Täytin juuri 37, eikä minulla ole minkäänlaista paniikkia vanhenemisesta. Kun lähden juhlimaan, laittaudun reilusti, koska se on minulle tapa ilmaista itseäni. En pääsääntöisesti koskaan ota herraseuraa matkaani, koska tarkoitus on rentoutua raskaan työn vastapainoksi ja tutustua uusiin ihmisiin. Pidän kasvonpiirteitäni kauniina, niiden hyväksymiseen meni vuosia aikaa, enkä aio käyttää botoxia tai pilata huuliani. Ehkä sitten menen plastiikkakirurgille, jos kasvoni tuhoutuvat pahasti esimerkiksi onnettomuudessa.
Nuo plastiikkakirurgiaan turvautuneet näyttävät vanhetessaan aina siltä, kuin kasvojen alla olisi ylimääräinen sentin kerros vettä. Ei kiitos.
Aurinko, tupakka ja alkoholi näkyy varmasti iholla. Monet elähdyttävät itsensä ennenaikaisesti näillä.
En olisi koskaan uskonut, että ihmisten kauneusihanteeksi nousee Iines Ankka, mutta niin vain pääsin tämänkin ajan näkemään.
Vierailija kirjoitti:
Täytin juuri 37, eikä minulla ole minkäänlaista paniikkia vanhenemisesta. Kun lähden juhlimaan, laittaudun reilusti, koska se on minulle tapa ilmaista itseäni. En pääsääntöisesti koskaan ota herraseuraa matkaani, koska tarkoitus on rentoutua raskaan työn vastapainoksi ja tutustua uusiin ihmisiin. Pidän kasvonpiirteitäni kauniina, niiden hyväksymiseen meni vuosia aikaa, enkä aio käyttää botoxia tai pilata huuliani. Ehkä sitten menen plastiikkakirurgille, jos kasvoni tuhoutuvat pahasti esimerkiksi onnettomuudessa.
Nuo plastiikkakirurgiaan turvautuneet näyttävät vanhetessaan aina siltä, kuin kasvojen alla olisi ylimääräinen sentin kerros vettä. Ei kiitos.
Hyvä että olet nyt tyytyväinen. Uskottavampaa on kuitenkin kuulla sama kun olet vähintään 47.
Vierailija kirjoitti:
Et voi tietää kuka on vanhentunut luonnollisesti. Minulle on tehty useita toimenpiteitä ja luonnollisuuttani aina ihastellaan...
Mitä luonnollisuutta siinä on, jos olet tehnyt useita toimenpiteitä? Ja kyllä sen oikeasti näkee, ei ne vanhat ihmiset osta botoxia ym. Ja olen jo yli 60+ ja näin myös ystävien kanssa, ei mitään kauneus hoitoja. Ja nähnyt myös uimahallissa kauniita itseäni vanhempia naisia, jotka näyttävät kauniilta ikäisekseen. Sinä et ehkä ymmärrä sitä, että ne rypyt saattavat näyttää kauniilta minusta. Ja eräät vanhukset vain näyttävät kauniilta, millä tavoin yli 60+ tai 70+ tai yli on ottanut jotain kauneushoitoja Suomessa? Ehkä se, jolla rahaa, joka kuvittelee vieläkin elävänsä nuoruus aikaa. Mutta suurin osa osaa vanheta ihan luonnon määräämällä tavalla.
Ota sinä vain sitä botoxia naamaan, niin näytät aika naurettavalta, kun tulet vanhaksi. Ylähuuli ei enää liiku, ei enää ilmeitä, kun k
Botox ei vaikuta huuliin mitenkään. Huuliin ei voi edes botoxia ottaa. Kommentistasi näkee, että tiedä nykyaikaisista pistoshoidoista mitään. Ihoon voi pistää sellaisia aineita, joita oma iho tuottaa luonnostaan ja ne vähentävät ryppyjä ja kirkastavat ihoa. Niistä ei tule mitään täysin sileää kuminaamaefektiä todellakaan vaan tulos on erittäin luonnollinen. Et voi siis mistään tietää, kuka on tällaisia pistoshoitoja ottanut vaikka luuletkin näin tietäväsi. Nämä hoidot ovat menneet aivan valtavasti eteenpäin viimeisen 5-10 vuoden aikana.
Suurin osa naisille tarkoitetuista kauneustrendeistä on ihan oman sukupuolenne tai jonkun muotitalon palkkaamien homomiesten keksimiä.
Ei taas mitään käsitystä suuresta enemmistöstä (hetero) miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka joku leikelty nainen olisi monen miehen mielestä kaunis, eivät kaikki kelpuuta sellaista, koska pitävät kauneusoperaatioita turhamaisina tms. Tunnen tällaisia miehiä.
En edes tahtoisi miestä, joka pitää kauneuteen satsaamista turhamaisena, joten se olisi vain voitto kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, ennemminkin ihmettelen jos naiset eivät viitsi pitää vanhemmiten ollenkaan itsestään huolta ja antavat itsensä rupsahtaa totaalisesti.
Ei siihen kauheasti voi itse vaikuttaa. Se vaan tapahtuu.
Kaikkea maltilla. Täällä enimmäkseen kärjistettyjä näkemyksiä. Kaikki eivät vedä näitä överiksi, eikä ole vain mustaa ja valkoista.