Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko olla enää kaunis ilman täyteaineita?

Vierailija
15.07.2024 |

Onko kauneusihanne mennyt sellaiseksi, että kaunis = botox ja erinäiset täyteaineet kasvoissa? Ovatko esimerkiksi pulleiksi täytetyt huulet nykyään ihan vakiosettiä, jos haluaa olla nätti?

Olen nelikymppinen nainen eivätkä tosi täytetyt huulet ja kireä iho viehätä silmääni ollenkaan. Onko kuitenkin niin, että minua nuoremmat aidosti pitävät sellaista ulkomuotoa kauniina? Olenko vain mummoutumassa ja naturellien huulieni kanssa ihan samanlainen kuin omaan silmääni olivat permanentilliset mummot -90-luvulla?

Kommentit (333)

Vierailija
141/333 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinko, tupakka ja alkoholi näkyy varmasti iholla. Monet elähdyttävät itsensä ennenaikaisesti näillä. 

Olen käytännössä absolutisti ortorektikko, mutta näillä vuosilla näytän rappioalkoholistilta heti kun nukun muutaman yön huonosti. Sellaista se on. 

Vierailija
142/333 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on vai hyvä kun vanhemmat naiset hieman korjaavat iän tuomia muutoksia. Se on eri kun nuoret muokkaavat itsestään tunnistamattomia turbohuulia. Puhutaan kahdesta eri ilmiöstä. 

Totta, ennemminkin ihmettelen jos naiset eivät viitsi pitää vanhemmiten ollenkaan itsestään huolta ja antavat itsensä rupsahtaa totaalisesti. 

Ei siihen kauheasti voi itse vaikuttaa. Se vaan tapahtuu. 

Voi tietysti vaikuttaa, nimenomaan näillä hoidoilla. Ei kannata tulla selittämään totuutena sellaista, mistä ei itsellä ole harmainta aavistusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/333 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurinko, tupakka ja alkoholi näkyy varmasti iholla. Monet elähdyttävät itsensä ennenaikaisesti näillä. 

Olen käytännössä absolutisti ortorektikko, mutta näillä vuosilla näytän rappioalkoholistilta heti kun nukun muutaman yön huonosti. Sellaista se on. 

Tuohon päälle aurinko ja tupakka niin vuosia olisi tuplasti lisää, se varmaan oli viestin ydin. 

Vierailija
144/333 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on vai hyvä kun vanhemmat naiset hieman korjaavat iän tuomia muutoksia. Se on eri kun nuoret muokkaavat itsestään tunnistamattomia turbohuulia. Puhutaan kahdesta eri ilmiöstä. 

Totta, ennemminkin ihmettelen jos naiset eivät viitsi pitää vanhemmiten ollenkaan itsestään huolta ja antavat itsensä rupsahtaa totaalisesti. 

Voi tietysti vaikuttaa, nimenomaan näillä hoidoilla. Ei kannata tulla selittämään totuutena sellaista, mistä ei itsellä ole harmainta aavistusta. 

No, ei kaikilla ole tuommoiseen varaa. Enkä tiedä onko se muutenkaan kovin hyvä idea. Miksi tässä iässä pitäisi näyttää hehkeältä? 

Vierailija
145/333 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botoxin rajathan on aivan hirveät naamassa! En ole nähnyt aidon näköisiä edes superjulkkiksilla. Se ei siis ole rahasta ja laadusta kiinni. Joko tehdään jäykkä koko naama tai silitetään sieltä täältä. Nämä erot erottaa ilmeisesti vain, jos ei itse käytä. 

Vierailija
146/333 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei kaikilla ole tuommoiseen varaa. Enkä tiedä onko se muutenkaan kovin hyvä idea. Miksi tässä iässä pitä

Ei sinun tarvi, itse haluan ja on varaa. 

Vierailija
147/333 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko kauneusihanne mennyt sellaiseksi, että kaunis = botox ja erinäiset täyteaineet kasvoissa? "

Elät kummalisessa kuplassa jos mielestäsi tuo on kauneusihanne. Kannattaa poistua siitä kuplasta oikeaan maailmaan.

Vierailija
148/333 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon muitakin vaihtoehtoja kuin botox, ja paras tulos syntyy yhdistelemällä eri hoitoja.

Vierailija
149/333 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D joskus tulee yllätyksiä, kun nestettä kertyy liikunnan päälle ja se yhtäkkiä päättääkin lähteä yön aikana. Iloinen ylläri peilissä aamulla. Sitä se ikääntyminen on. 

Vierailija
150/333 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Botoxin rajathan on aivan hirveät naamassa! En ole nähnyt aidon näköisiä edes superjulkkiksilla. Se ei siis ole rahasta ja laadusta kiinni. Joko tehdään jäykkä koko naama tai silitetään sieltä täältä. Nämä erot erottaa ilmeisesti vain, jos ei itse käytä. 

Niin siis olet nähnyt huonosti tehdyt, sillä hyvin tehtyjä ei erota...

Kun itse otan botoxia niin otsa on ehkä viikon sellainen vähän ylikireän ja kiiltävän näköinen. Mutta sitten sen jälkeen se on monta kuukautta ihan täydellinen ja todella luonnollinen

Vierailija
151/333 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää vissiin alkoi siitä, kun teinit alkoivat ottamaan itsestään niiitä duck-face selfieitä ja siirtyivät aitoihin täytteisiin 

Vanhentaa nuorta ihmistä ihan hirveästi ja surettaa miksi joku parikymppinen haluaa näyttää yli nelikymppiseltä 

Vierailija
152/333 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä "hoidot" eivät ole mitään hoitoja, vaan jotain ihan muuta

Vierailija
153/333 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta sen voin sanoa, etten ole koskaan nähnyt yhtäkään ennen/jälkeen kuvaa, jossa "jälkeen" olisi ollut minun mielestäni parempi.

Tutustu Kylie Jenneriin ennen ja jälkeen. Tai Khloe Kardashianiin. 

Ovat menneet 4:sta 3:een. Mikä on pointtisi?

Vierailija
154/333 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoin pelkään, että kun tämä nykyinen täyteainemuoti menee pois aikanaan, on meillä kolmekymppisiä henkilöitä, jotka muistuttavat "kissanaista". 

Järkyttävää, kuinka kevytmielisesti ihmiset antavat virittää lankoja ihonsa alle, pumppaavat ihonalaiskudoksen arkiseksi täyteaineilla tai leikkelevät poskirasvansa pois. Sanokaa mun sanoneen, mutta kyllä me näemme mielenkiintoisen näköisiä ihmisiä tämän muodin seurauksena 10-20v kuluttua.

Vierailija
155/333 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat täyteaineita ottaneet naiset näyttävät mielestäni aika kuvottavilta. Mutta siinähän pilaavat ulkonäkönsä, jos välttämättä haluavat.

Vierailija
156/333 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää vissiin alkoi siitä, kun teinit alkoivat ottamaan itsestään niiitä duck-face selfieitä ja siirtyivät aitoihin täytteisiin 

Vanhentaa nuorta ihmistä ihan hirveästi ja surettaa miksi joku parikymppinen haluaa näyttää yli nelikymppiseltä 

Ei ne lisukkeineenkaan näytä nelikymppisiä, koska niillä on ihossa vielä nuoruuden hehku, jota ei kyllä saa millään voiteella tai pistoksilla takaisin, ja naama ei ole valahtanut pykälää alemmas. 

Vierailija
157/333 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt sitten, mitä nuo luonnolliset pistoshoidot sitten on?

Sitten botoxista, kun sitä kuitenkin tosi paljon käytetään noiden "luonnollisten" sijaan tai ohessa. Mulla on tuttuja, joille on laitettu botoxia koko otsan alueelle ja nostettu botoxilla myös kulmia. Heille on tullut kissamaiset viirusilmät, ja he näyttävät jopa hymyillessään ilkeiltä! Karita Mattila on muuten yksi esimerkki, ei näytä enää hyvältä kun tulee tarpeeksi ikää mittariin, vaan jopa vähän pelottavalta.

Sitten luomileikkaus. Jutta Larm on yksi, jolla on avarrettu katsetta luomileikkauksella. Toinen oli selvästi se keski-ikäinen yksinasuva varakas nainen yhdessä jaksossa siinä ohjelmassa, jossa köyhät ja rikkaat vaihtaa kotia viikoksi. Okei, luomet ei enää roiku kun on tehty tuo leikkaus, mutta silti se katseen avartuminen ei näyttänyt hyvältä. Vaan epäluonnolliselta. Kun silmä kuitenkin lukee sen iän muualta, vaikka luomet olisi kuinka sileät ja kireät. Olin harkinnut itse luomileikkausta, mutta kun olen Larmin ja sen ohjelman naisen nähnyt, niin ajattelin että antaapa roikkua vaan.

Vierailija
158/333 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nyt jokaisella on mahdollisuus olla yleisen mielipiteen mukaan kaunis, ihan sama minkä näköiseksi on syntynyt, kun aina voi vähän leikellä ja laittaa täytettä ja lisäkettä

Köyhät eivät voi, vai illmaiseksiko noita friikkihoitoja annetaan?

Vierailija
159/333 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne kirjoittelee ihmiset, joilla ei ole kokemusta hyvin tehdyistä hoidoista. aina mennään extremeen eli mainitaan vaan ne epäonnistuneet tulokset. ne onnistuneethan ei näy päällepäin, näyttää vaan freesiltä ja levänneeltä

Vierailija
160/333 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä keskustelusta saa kuvan, että osan mielestä naisen kauneus on vain miehiä varten. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan