Voiko olla enää kaunis ilman täyteaineita?
Onko kauneusihanne mennyt sellaiseksi, että kaunis = botox ja erinäiset täyteaineet kasvoissa? Ovatko esimerkiksi pulleiksi täytetyt huulet nykyään ihan vakiosettiä, jos haluaa olla nätti?
Olen nelikymppinen nainen eivätkä tosi täytetyt huulet ja kireä iho viehätä silmääni ollenkaan. Onko kuitenkin niin, että minua nuoremmat aidosti pitävät sellaista ulkomuotoa kauniina? Olenko vain mummoutumassa ja naturellien huulieni kanssa ihan samanlainen kuin omaan silmääni olivat permanentilliset mummot -90-luvulla?
Kommentit (333)
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole kuin nuorten naisten hapatusta, harva mies noista pitää jos puhutaan kunnon parisuhteen muodostamisesta.
Voi voi, kuvittelet mielessäsi nyt jotain ääritapauksia missä on jättihuulet ja jättitissit, kun oikeasti noilla toimenpiteillä saadaan nykyään aikaan aina myös miestenkin suosiossa olevat sileä, kuulas iho, jossa ei ole liiemmälti juonteita eikä ryppyjä, täyteläiset mutta luonnollisen kokoiset huulet, sileä ei-valahtanut leukalinja, pystyt ei-napaa- kohti osoittavat rinnat ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä yhtään kaunista täyteaineiden ottakaa. Oudon näköisiä ja pilanneet ulkonäkönsä.
Luomuna paras 😊😗
Luomuna paras ja silti vaadit että on sheiwattu v*ttu ja kainalot? Pelle sinä olet!
🤡 \ (i)/ 💦
En vaadi mitään sellaista tiedoksi vaan.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi tietää mitä toimenpiteitä Jared Leto on tehnyt kun on ihan uskomattoman hyvin säilynyt viisikymppiseksi. En tiedä ketään noin hyvin säilynyttä miestä. Voiko olla vain elintavat??
No ei vain elintavat, mutta toimenpiteiden ohella ne sekä lähtötilanne, jossa hän oli jo valmiiksi valovuoden edellä niin miehiä kuin naisia ulkonäössään.
Täyteaineet ja tatuoinnit kuuluvat prostituoiduille.
Vierailija kirjoitti:
Täyteaineet ja tatuoinnit kuuluvat prostituoiduille.
Et kelpuuttaisi esim Sabrina Carpenteria kumppaniksi?
Vaikka joku leikelty nainen olisi monen miehen mielestä kaunis, eivät kaikki kelpuuta sellaista, koska pitävät kauneusoperaatioita turhamaisina tms. Tunnen tällaisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka joku leikelty nainen olisi monen miehen mielestä kaunis, eivät kaikki kelpuuta sellaista, koska pitävät kauneusoperaatioita turhamaisina tms. Tunnen tällaisia miehiä.
Tinderissä tuli vastaan jonkun miehen profiili jossa kehotti laittamaan vasemmalle jos on tehty kauneusoperaatioita. Mies ei ollut ihan mun tyyppinen mutta arvostin tuota asennetta.
Mihin TARVITAAN jotain hemmetin kauneusihannetta?!!
Miksi ihmiset eivät enää pysty olemaan oma itsensä? Miksi on menty siihen että kaikki pitää olla niin pinnallista ja muovia? Kun ei enää osata olla ihmisiä. Pitäisi pystyä miellyttämään jokaista.
Kuinka kukaan voi haluta elää silikonilla täytettynä, sieltä ja tuolta kiristettynä, täältä täytettynä ja vielä kaupan päälle vähän joka puolelta levitettynä ja kavennettuna?
Ja vain jotta voisi täyttää jonkun kauneusihanteen!
Ei ihme että nuorilla ja tunne-elämältään kehittymättömillä menee niin huonosti. Omana itsenään oleminen on kärsimys. Ei "kelvata". Kenelle pitäisi kelvata ja kuinka vähän ihminen arvostaa itseään että haluaa KELVATA?
Minä ainakin haluan toisen ihmisen joka rakastaa minua ja haluaa olla kanssani koska olen minä. Ei muovitäytteen ja irtoripsien ja hiuspidennysten ja mitä kaikkea niitä on, takia. Ei siksi että kelpaan! Jos en voi olla se paras ja ainut koska olen minä, en halua ketään.
Ei ihme että ihmissuhteet ei kestä, hypitään siellä ja tuolla. Pintaliitoa ja pettämistä ja mielenterveysongelmia.
Surettaa varsinkin nuoret ihmiset jotka kärsivät huonosta itsetunnosta ja itseinhosta ja masennuksesta koska eivät voi olla joku instagramissa nähty kuvakäsitelty epäaito kuva. Ote todellisuuteen menetetty kokonaan. Ihminen ei merkitse enää mitään. Muovinukke se pitää olla, viis siitä mitä sen nuken sisällä liikkuu. Pääasia että näyttää hyvälle. Kenen silmään sitten mikäkin hyvälle näyttää....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen paljon miehiä, jotka sanovat, että luonnollisuus on kaunista ja että täyteaineet tekevät naisen rumaksi ja luonnottoman näköiseksi.
Ja kuitenkin, melkein kaikki miehet kuolaavat ja juoksevat täytettyjen instabeibien perään.
Ota tuosta nyt selvä.
Kun katselee youtubesta vanhoja Miss Suomi-kisoja niin ihan liikuttuu kuinka kauniita missit olivat viime vuosituhannella.
Ei miehet yksinkertaisesta näe niitä leikkauksia ja pistoksia ennen kuin niissä on menty niin överiksi, että puolisokeakin näkee jotain olevan pielessä. Ei useimmat miehet edes ymmärrä, mitä kaikkea naiselle voidaan tehdä niin, ettei se ihan oikeasti näy muuna kuin ulkonäön parantumisena. Leukalinjat ja huulet ovat nykyään feikkejä lähes kaikilla, mutta hyvin tehtynä ei sitä tavallinen mies huomaa.
Nykynuorisohan tiedostaa todella tarkasti mikä tekee ihmisen hyvännäköiseksi. Omassa nuoruudessa oltiin vaan rumia tai kauniita tai taviksia. Nykyään ne tietää että hyvännäköisyys edellyttää ennen kaikkea juuri tuota hyvää eli selkeästi erottuvaa leukalinjaa, sitten myös poskipäiden pitää erottua ja purennan oltava hyvä.
En ymmärrä tuota leukalinjapuhetta. Tietysti hoikka, jolla erottuu kasvojen luusto selkeästi, on kauniimpi kuin ylipainoinen taikinanaama. Mutta tuo leukalinjan käsite näkyy saaneen nuorison keskuudessa lähes maagisen merkityksen, liekö joku Tiktok-totuus taas. Olen kuullut oman nuoriso-osastonikin sitä hokevan kuin papukaijat. Todennäköisesti koko käsite on keksitty, jotta saataisiin kaupiteltua esteettistä kirurgiaa pallinaamoille.
Vierailija kirjoitti:
Mihin TARVITAAN jotain hemmetin kauneusihannetta?!!
Miksi ihmiset eivät enää pysty olemaan oma itsensä? Miksi on menty siihen että kaikki pitää olla niin pinnallista ja muovia? Kun ei enää osata olla ihmisiä. Pitäisi pystyä miellyttämään jokaista.
Kuinka kukaan voi haluta elää silikonilla täytettynä, sieltä ja tuolta kiristettynä, täältä täytettynä ja vielä kaupan päälle vähän joka puolelta levitettynä ja kavennettuna?
Ja vain jotta voisi täyttää jonkun kauneusihanteen!
Ei ihme että nuorilla ja tunne-elämältään kehittymättömillä menee niin huonosti. Omana itsenään oleminen on kärsimys. Ei "kelvata". Kenelle pitäisi kelvata ja kuinka vähän ihminen arvostaa itseään että haluaa KELVATA?
Minä ainakin haluan toisen ihmisen joka rakastaa minua ja haluaa olla kanssani koska olen minä. Ei muovitäytteen ja irtoripsien ja hiuspidennysten ja m
Ei kauneusihanteita *tarvita* mihinkään, mutta ihmisten silmää miellyttää tietyt piirteet ja vastenmielisyyttä herättää tietyt piirteet ja nämä ovat kansallisuudesta ym suurin piirtein riippumattomia. Ja parisuhteeseen halutaan silmää miellyttävä kumppani, joten mitä useamman ihmisen silmää miellyttää, sitä enemmän on varaa valita isä/äiti lapsilleen.
Jos ei miellytä kenenkään silmää (ja näitä on), ei saa puolisoa, perhettä, lapsia, lapsenlapsia ym, suku katkeaa siihen ja edessä on yksinäiset vuosikymmenet. Sitä väliä on sillä, että näyttää hyvältä. Kyllä sinullakin olisi toinen ääni kellossa, jos et oikeasti kelpaisi kellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen paljon miehiä, jotka sanovat, että luonnollisuus on kaunista ja että täyteaineet tekevät naisen rumaksi ja luonnottoman näköiseksi.
Ja kuitenkin, melkein kaikki miehet kuolaavat ja juoksevat täytettyjen instabeibien perään.
Ota tuosta nyt selvä.
Kun katselee youtubesta vanhoja Miss Suomi-kisoja niin ihan liikuttuu kuinka kauniita missit olivat viime vuosituhannella.
Ei miehet yksinkertaisesta näe niitä leikkauksia ja pistoksia ennen kuin niissä on menty niin överiksi, että puolisokeakin näkee jotain olevan pielessä. Ei useimmat miehet edes ymmärrä, mitä kaikkea naiselle voidaan tehdä niin, ettei se ihan oikeasti näy muuna kuin ulkonäön parantumisena. Leukalinjat ja huulet ovat nykyään feikkejä lähes kaikilla, mutta hyvin tehtynä ei sitä t
Ei kyse ole ylipainosta vaan luustosta. Heikko/olematon/epämääräinen leukalinja voi olla hoikallakin, kuten minulla ja siskollani on aina ollut. Googlea vaikka weak jaw, recessive jaw ja strong jaw niin ymmärrät mitä noilla tarkoitetaan. Kyllä sillä leukalinjalla vain on iso merkitys ulkonäköön. Mieti vaikka Hjallis Harkimoa.
Samoin kun poskipäät on matalat eikä erotu, kuten minulla, on naamani sellainen epämääräinen piirteetön lättänä. Ei sekään näytä hyvältä,etenkin kun naama on vielä leveä.
Miehet arvostavat jo nyt luonnollista ulkonäköä ja luomu-naisia. Kunpa naisetkin pitäisivät itseään arvossa sellaisina kuin ovat. Nuorena voi olla hyvinkin ulkonäkökeskeinen ja valita kumppaninsa sillä perusteella, mutta vanhempana tämä asia useimmiten menettää merkitystään. Kun tulee ikää, terveellä itsetunnolla varustettu ei tarvitse korjailla itseään, ellei kyse ole ihan oikeasta vammasta tai sairaudesta, jonka parantaminen lisää elämänlaatua.
Kunpa tajuaisimme, että olemme ainulaatuisia omine piirteinemme, ja jokainen omalla tavallaan kaunis. Miksi esimerkiksi pitäisi kloonata itsensä tusinatavaran näköiseksi, kuten millaisia huulitäytefriikeistä tulee?
Tulee vielä päivä, jolloin luonnollinen kauneus nousee valtavirraksi. Siinä vaiheessa moni ahkerasti itseään täytellyt näyttää muhkuraiselta tai lerppahuuliselta kummajaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse hyväksyn ikäni ja vanhenemisen luonnollisena ilmiönä. Minua ei häiritse rypyt tai että tukka harmaantuu luonnollisesti. Jos minusta ei pidetä ulkonäköni vuoksi, niin se on muiden ongelma, ei minun. Vanhenen ihan rauhassa luonnon valitsemalla tavalla. Luonne on se tärkein asia, positiivinen elämän asenne itseään ja muita kohtaan. Ikään vain kuuluu se vanheneminen, rypyt ym. Itse kun näen vanhuksia, niin näyttävät jopa kauniilta mielestäni, kun ovat osanneet vanheta luonnollisesti.
Et voi tietää kuka on vanhentunut luonnollisesti. Minulle on tehty useita toimenpiteitä ja luonnollisuuttani aina ihastellaan...
"Onpa hyvin tehdyt huulitäytteet ja poskipäät, kun näyttää ihan oikealta". Näinkö? ... Ja ilman niitä näytät miltä? Luonnottomalta?
Vierailija kirjoitti:
Huulia täytettiin jo 90-luvulla. Kaikilla malleilla joita tunsin, oli jo silloin täytteet. Ne ei olleet mitään ankkahuulia, mutta sellaiset täydelliset luonnolliset ylähuulet ranskalaiseen tyyliin.
Silareita oli myös, mutta koot niin pieniä, ettei niitä välttämättä tajua ulospäin.
Me näytetään oman ikäisten mielestä paremmalta näin luonnollisina. Nuorten silmissä me ollaan mummoja ja varmasti hyvin kurttuisia, kun he käyttävät pistoksia jo iässä 20-30v.
Meidän naamat on varmasti terveempiä ja pysyy pidempään ryhdissä. Ainakin ihonhoito on huokeaa verrattuna näihin, jotka juoksee koko ajan vaihtamassa lankoja ja täytteitä.
Näin on ja nuo täytteet tuli Suomeen tosiaan 90-luvun alkupuolella. Silloin alkoi näkymään lehdissä malleilla enemmän paksumpaa ylähuulta ja itse olin "kärsinyt kapeasta ylähuulesta. Kävin ottamassa Restylanea ensimmäistä kertaa noihin aikoihin. Välillä on ollut vuosikausia taukoa ja sitten olen käynyt ottamassa vähän. Mielestäni se on ihan kiva pieni lisä, jos ei mene ankkahuuleksi.
Vierailija kirjoitti:
Miehet arvostavat jo nyt luonnollista ulkonäköä ja luomu-naisia. Kunpa naisetkin pitäisivät itseään arvossa sellaisina kuin ovat. Nuorena voi olla hyvinkin ulkonäkökeskeinen ja valita kumppaninsa sillä perusteella, mutta vanhempana tämä asia useimmiten menettää merkitystään. Kun tulee ikää, terveellä itsetunnolla varustettu ei tarvitse korjailla itseään, ellei kyse ole ihan oikeasta vammasta tai sairaudesta, jonka parantaminen lisää elämänlaatua.
Kunpa tajuaisimme, että olemme ainulaatuisia omine piirteinemme, ja jokainen omalla tavallaan kaunis. Miksi esimerkiksi pitäisi kloonata itsensä tusinatavaran näköiseksi, kuten millaisia huulitäytefriikeistä tulee?
Tulee vielä päivä, jolloin luonnollinen kauneus nousee valtavirraksi. Siinä vaiheessa moni ahkerasti itseään täytellyt näyttää muhkuraiselta tai lerppahuuliselta kummajaiselta.
Emme ole jokainen omalla tavallamme kauniita vaan osa on rumia, osa tavallisen näköisiä ja osa kauniita/komeita. Jälkimmäiset on parisuhdeasioissa halutuimpia ja heillä on eniten valinnanvaraa. Heillä on muutenkin tutkimusten mukaan elämässä keskimäärin helpompaa, koska ihmiset olettavat hyvännäköisen olevan myös muita älykkäämpi, ystävällisempi, taitavampi ym. Rumaa taas pidetään tyhmänä ja taitamattomana.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyse ole ylipainosta vaan luustosta. Heikko/olematon/epämääräinen leukalinja voi olla hoikallakin, kuten minulla ja siskollani on aina ollut. Googlea vaikka weak jaw, recessive jaw ja strong jaw niin ymmärrät mitä noilla tarkoitetaan. Kyllä sillä leukalinjalla vain on iso merkitys ulkonäköön. Mieti vaikka Hjallis Harkimoa.
Samoin kun poskipäät on matalat eikä erotu, kuten minulla, on naamani sellainen epämääräinen piirteetön lättänä. Ei sekään näytä hyvältä,etenkin kun naama on vielä leveä.
No joo, siinä tapaksessa että otetaan joku leuaton englantilainen esimerkiksi. Mutta leukalinjan alueella on kuitenkin lihaksia, joita voi treenata ja siten saada kauniimman linjan. Miehillähän tuo leukaideologia on mennyt överiksi vähän kuin lihasten ihannointikin. Luullaan, että ylikorostunut amerikkalainen hormonileuka on se, jota naiset arvostavat. Parempi sellainen tietysti kuin ei leukaa ollenkaan, mutta jotenkin koen nuo amerikkalaiset ihanteet hieman vieraiksi, eivät viehätä. Samasta syystä en googleta amerikaksi :-)
Täyteaineilla tärvellyt kasvot tuovat mieleeni transvestiitin. Usein tulee mieleen että on varmaan trans nainen kun on pantu ehostusta liimoin ja neuloin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin haluan toisen ihmisen joka rakastaa minua ja haluaa olla kanssani koska olen minä. Ei m
Ei kauneusihanteita *tarvita* mihinkään, mutta ihmisten silmää miellyttää tietyt piirteet ja vastenmielisyyttä herättää tietyt piirteet ja nämä ovat kansallisuudesta ym suurin piirtein riippumattomia. Ja parisuhteeseen halutaan silmää miellyttävä kumppani, joten mitä useamman ihmisen silmää miellyttää, sitä enemmän on varaa valita isä/äiti lapsilleen.
Jos ei miellytä kenenkään silmää (ja näitä on), ei saa puolisoa, perhettä, lapsia, lapsenlapsia ym, suku katkeaa siihen ja edessä on yksinäiset vuosikymmenet. Sitä väliä on sillä, että näyttää hyvältä. Kyllä sinullakin olisi toinen ääni kellossa, jos et oikeasti kelpaisi kellekään.
Moni kaunis nainen vanhenee lapsettomana. Ei ulkonäkö takaa puolisoa, kyllä se on enemmän päänsisäistä asioista kiinni, luonteesta, maailmankuvasta, ym.
Minua kiinnostaisi tietää mitä toimenpiteitä Jared Leto on tehnyt kun on ihan uskomattoman hyvin säilynyt viisikymppiseksi. En tiedä ketään noin hyvin säilynyttä miestä. Voiko olla vain elintavat??