Voiko olla enää kaunis ilman täyteaineita?
Onko kauneusihanne mennyt sellaiseksi, että kaunis = botox ja erinäiset täyteaineet kasvoissa? Ovatko esimerkiksi pulleiksi täytetyt huulet nykyään ihan vakiosettiä, jos haluaa olla nätti?
Olen nelikymppinen nainen eivätkä tosi täytetyt huulet ja kireä iho viehätä silmääni ollenkaan. Onko kuitenkin niin, että minua nuoremmat aidosti pitävät sellaista ulkomuotoa kauniina? Olenko vain mummoutumassa ja naturellien huulieni kanssa ihan samanlainen kuin omaan silmääni olivat permanentilliset mummot -90-luvulla?
Kommentit (333)
Minusta täyteaineet ja paksut maalit naamalla eivät tee kenestäkään kaunista, päinvastoin. Luonnollisuus on mielestäni parasta.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on syy-seurausyhteys vinksallaan.
Täyteaineita ottavat keskinkertaiset ja rumahkot naiset jotka yrittävät NÄYTTÄÄ hyvägeenisiltä mutteivät ole sitä syntyjään.
Syntyjään kasvoiltaan ja keholtaan hyvännäköinen nainen on äärimmäinen harvinaisuus aivan kuten komea mieskin on.
Näitä naisia näkyi ennen missikisoissa, esim. 70-80-luvulla.
No on niitä nyt näkynyt sen jälkeenkin. Kyllä järjestään tämänkin vuoden miss Suomi semifinalistit on pitkäsäärisiä, hoikkia, keskimääräistä pidempiä, sirompi, kauniskasvoisia. Urheilijoista löytyy myös vaikka millaista mallimittaista kaunotarta.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on syy-seurausyhteys vinksallaan.
Täyteaineita ottavat keskinkertaiset ja rumahkot naiset jotka yrittävät NÄYTTÄÄ hyvägeenisiltä mutteivät ole sitä syntyjään.
Syntyjään kasvoiltaan ja keholtaan hyvännäköinen nainen on äärimmäinen harvinaisuus aivan kuten komea mieskin on.
Näitä naisia näkyi ennen missikisoissa, esim. 70-80-luvulla.
Kyllä todella monet valmiiksi kauniit naiset ovat tärvelleet naamansa noilla. Epävarmuudesta tuo tarve kumpuaa eikä rumuudesta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta sen voin sanoa, etten ole koskaan nähnyt yhtäkään ennen/jälkeen kuvaa, jossa "jälkeen" olisi ollut minun mielestäni parempi.
Tutustu Kylie Jenneriin ennen ja jälkeen. Tai Khloe Kardashianiin.
Jos ei laihduta liikaa, ehkä osalla on kasvoissa rasvakudosta. Voidetta kasvoille.
Ikääntyminen. Se tekee naisista rumia.
Katsoin elokuvaa Ocean 8. Niin kaikilla naisilla näitä kiristyksiä ja täyteainetta?! Näyttivät ihan vahanukeilta. Mitään ilmeitä ei heillä enää näe. Mistä tämä muoti ilmiö tullut, että pitää näyttää mahdollisimman nuorelta, vaikka ikää olisi ja myös nuoret näitä ottavat botoxia ja lankoja ja huulitäytettä ym. Mutta toki kirurgit ym nettoaa jatkuvasti rahaa tällä, että naisen pitää olla koko ikänsä nuoren näköinen ja kaunis. Todella sairas ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Ei tee jos on kaunis. Muuten joo.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin elokuvaa Ocean 8. Niin kaikilla naisilla näitä kiristyksiä ja täyteainetta?! Näyttivät ihan vahanukeilta. Mitään ilmeitä ei heillä enää näe. Mistä tämä muoti ilmiö tullut, että pitää näyttää mahdollisimman nuorelta, vaikka ikää olisi ja myös nuoret näitä ottavat botoxia ja lankoja ja huulitäytettä ym. Mutta toki kirurgit ym nettoaa jatkuvasti rahaa tällä, että naisen pitää olla koko ikänsä nuoren näköinen ja kaunis. Todella sairas ilmiö.
Mjaa, kyllä minusta Sandra Bullock ja Nicole Kidman ym on silti keskivertoparikymppistä paremman näköisiä niin kasvoilta kuin kropalta vaikka heillä molemmilla kuusikymppiset lähestyy.
Tunnen paljon miehiä, jotka sanovat, että luonnollisuus on kaunista ja että täyteaineet tekevät naisen rumaksi ja luonnottoman näköiseksi.
Ja kuitenkin, melkein kaikki miehet kuolaavat ja juoksevat täytettyjen instabeibien perään.
Ota tuosta nyt selvä.
Kun katselee youtubesta vanhoja Miss Suomi-kisoja niin ihan liikuttuu kuinka kauniita missit olivat viime vuosituhannella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta sen voin sanoa, etten ole koskaan nähnyt yhtäkään ennen/jälkeen kuvaa, jossa "jälkeen" olisi ollut minun mielestäni parempi.
Katsoin Jennerin. "Ennen" oli niin paljon parempi, että harmittaa taas tuonkin puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä lailla miestenkin "parasta ennen" -päiväys menee umpeen. :D
Nythän luonnolliset juuri erottuvat edukseen kun vertaa pumpattuihin kireänaamoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Jennerin. "Ennen" oli niin paljon parempi, että harmittaa taas tuonkin puolesta.
Minusta Kylie oli ennen täysin tavallisen näköinen, nykyään taas kaunotar. Kropan mittasuhteet on kyllä aina olleet hyvät kuten kaikilla sukunsa naisilla, joten niitä ei olisi tarvinnut korjailla.
Kauneusleikkaus on sitä, että kauneus leikataan pois kuten tyräleikkauksessa tyrä.
Vierailija kirjoitti:
Kuten miehistäkin. Ketä muka viehättää pakeneva hiusraja ja polvissa riippuvat pallit?
Lopulta täytetyt ja leikatut näyttävät melko samanlaisilta elikkäs kuminaamoilta .
Nainen on kauneimmillaan 25-vuotiaana ja mies 40-vuotiaana.
Tämä minun mielipiteeni
N65v