Voiko olla enää kaunis ilman täyteaineita?
Onko kauneusihanne mennyt sellaiseksi, että kaunis = botox ja erinäiset täyteaineet kasvoissa? Ovatko esimerkiksi pulleiksi täytetyt huulet nykyään ihan vakiosettiä, jos haluaa olla nätti?
Olen nelikymppinen nainen eivätkä tosi täytetyt huulet ja kireä iho viehätä silmääni ollenkaan. Onko kuitenkin niin, että minua nuoremmat aidosti pitävät sellaista ulkomuotoa kauniina? Olenko vain mummoutumassa ja naturellien huulieni kanssa ihan samanlainen kuin omaan silmääni olivat permanentilliset mummot -90-luvulla?
Kommentit (333)
En tiedä. Ainakin typerää nykyinen meno on. Myönnän että itseäni harmittaa myös, koska minulla on luonnostaan täyteläiset huulet, kuitenkin luonnolliset ja kasvoihini sopivat. Nyt ne ikään kuin hukkuvat massaan täyteainepellejen takia.
Minä katsoin just eilen kassajonossa edessäni naista jolla oli huulet ihan järkyttävän täytetyt. Näyttivät punoittavalta ja pullistuneelta peräreiältä sivusta. Hän oli ilman meikkiä mutta huulet pullistuivat kuin paviaanilla. En voi käsittää kuka maksaa tuollaisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikääntyminen. Se tekee naisista rumia.
Kuten miehistäkin. Ketä muka viehättää pakeneva hiusraja ja polvissa riippuvat pallit?
Naisena sanon että osalle miehistä ikääntyminen vaan komistaa , valitettavasti naisilla ei .
Olen käynyt ottamassa botoxia Sibelius-ryppyyn, ei vain estettisestä syystä vaan koska jännitys aiheuttaa päänsärkyä. Mutta MYÖS esteettisestä syystä. Kyseisellä klinikalla työskentelevät naiset ovat kauheita muhkuranaamoja, koska ovat ottaneet täytettä poskiinsa ja ilmeisesti jopa otsaan ja leukaan (?). Hyvin oudon näköisiä. Ikävää, että luulevat noiden kaunistavan, koska sitä ne eivät tee.
Mutta bisnes on bisnestä ja nainen saadaan uskomaan mitä hyvänsä, kun tarpeeksi markkinoidaan. Ja nykyään näköjään miehetkin.
En tiedä yhtään kaunista täyteaineiden ottakaa. Oudon näköisiä ja pilanneet ulkonäkönsä.
Luomuna paras 😊😗
En tiedä,en ole nussinut koskaan kauniita naisia, pelkkiä yyhhoo äitejä vain koska tasoni ei riitä muihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten miehistäkin. Ketä muka viehättää pakeneva hiusraja ja polvissa riippuvat pallit?
Suvun vanhimmalla roikkuu eniten, joten hänelle myönnetään Vitjapallin arvonimi. Muut ei sitä saa käyttää, perinnöttömyyden uhalla.
Ainoa jolla olen nähnyt ihan onnistuneen näköiset huulitäytteet on Johanna Harlin. Vanhoissa kuvissa hänellä on ihan viivahuulet nimittäin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä yhtään kaunista täyteaineiden ottakaa. Oudon näköisiä ja pilanneet ulkonäkönsä.
Luomuna paras 😊😗
Et todellakaan erota kuka on ottanut aineita ja tehnyt toimenpiteitä ja kuka ei, muuten kuin niistä ääritapauksista.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä,en ole nussinut koskaan kauniita naisia, pelkkiä yyhhoo äitejä vain koska tasoni ei riitä muihin.
No reikä niissäkin tietysti on, tai kolmekkin ja antavat kaikkia käyttää. Lucky you. Kiltti mies ei kelpaa edes niille.
Tulevaisuudessa, kun suurin osa on koko elämänsä lamannut tietyt kasvojen lihakset myrkyllä, jotta ei tulisi ryppyjä, tulevat luonnollisesti ilmehtivät kasvot, joissa on ilmeryppyjä, olemaan suurinta muotia ja kauneutta. Koska nuo vahanaamat ovat niin ilmeettömiä, etteivät näytä enää edes ihmisiltä. Tunteitahan ihmisen kasvoilta halutaan lukea. Se vetoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena sanon että osalle miehistä ikääntyminen vaan komistaa , valitettavasti naisilla ei .
Ehkä et osaa katsoa naisia sillä silmällä jos olet hetero? Minusta moni nainen on kolmekymppisenä kauniimpi kuin kaksikymppisenä ja vielä ihan lapsen näköisenä.
Minulle ilmestyi "Sibelius"-ryppy parisen vuotta sitten (62-63-vuotiaana). Yritän elää sen kanssa eikä minulla ole aikomuskaan käydä sitä suoristamassa, vaikka ryppy syvenee koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Ainakin typerää nykyinen meno on. Myönnän että itseäni harmittaa myös, koska minulla on luonnostaan täyteläiset huulet, kuitenkin luonnolliset ja kasvoihini sopivat. Nyt ne ikään kuin hukkuvat massaan täyteainepellejen takia.
Älä huoli, sinun huulesi näyttävät sentään luonnollisilta toisin kuin nuo pumpatut.
Ne täytehuulet ovat järkyttävän näköiset🤡
Vierailija kirjoitti:
Täyteaineet ja botox tekee ihmisestä pellen näköisen. Kuin naamari. Kaukana kauniista. Enemmän tulee mieleen joku friikki.
Täysin samaa mieltä, kyllä botox- ja muuttäyteainepellet näyttää lähinnä alieneilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No reikä niissäkin tietysti on, tai kolmekkin ja antavat kaikkia käyttää. Lucky you. Kiltti mies ei kelpaa edes niille.
Annatko myös sinä kilttinä ja kuuliaisena miehenä käyttää kaikkia reikiäsi?
Vierailija kirjoitti:
Luomuna paras 😊😗
Luomuna paras ja silti vaadit että on sheiwattu v*ttu ja kainalot? Pelle sinä olet!
🤡 \ (i)/ 💦
Katsovatko nuo huulian täyttävät ikinä itseään sivusta? Monesti bussissa ja kaupan kassalla näkee sellaisia hyllyhuulia että oksat pois. Pikkulintu voisi tehdä pesän ylähuulelle.
Tämähän on miehillä testattu että he pitää luonnollisena sitä mikä on useimmille naisille juhlameikki. Liian räikeänä miehet pitää sitten jotain neonvärisiä luomivärejä, erittäin erottuvia lisäripsiä, pellenpunaisia poskia ym.
Ja tuosta Kyliestäkin huomaa että ei miehiä kiinnosta onko se kauneus synnynnäistä vai kirurgin aikaansaamaa, kunhan sitä on.