Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehti kertoo: Tatuoidut, naamalävistetyt ja shokkitukan värjänneet naiset ovat miehille ehdoton EI

Vierailija
02.03.2024 |

Kommentit (304)

Vierailija
1/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten tyypit peukuttaa näitä instabeibejä, joissa ei ole mitään luonnollista. t. se harmaa naapurintyttö, ei milla näitä tatskoja eikä läväreitä eikä kouvolatukkaa ole.

Vierailija
2/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa järjissään oleva tajuaa tuon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silarit, tekoripset, huulitäytteet, hiuslisäkkeet, muovin näköinen iho ja alipaino on ihan jees ja luonnollista.

Vierailija
4/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja sitten tyypit peukuttaa näitä instabeibejä, joissa ei ole mitään luonnollista. t. se harmaa naapurintyttö, ei milla näitä tatskoja eikä läväreitä eikä kouvolatukkaa ole.

Eli katselet jänniksiä. Et huomaa itse niitä harmaita naapurinpoikia.

Vierailija
5/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuosta edes käy ilmi mitä artikkelissa lukee.

Vierailija
6/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää paikkansa.

Vierailija
7/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole  itöään shokkitukkaa vastaan, jos muuten on kiltti.

Vierailija
8/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi koko juttu on suoraan kopioitu tältä palstalta. Mä sanoin ihanteeks ton Väinämöisen Aino-tarun siinä pitkässä ketjussa. Pitkät luonnollisen väriset hiukset, puhdas vaalea iho, normaali paino.

Vierailija
9/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli katselet jänniksiä. Et huomaa itse niitä harmaita naapurinpoikia.

juu en halua jänniksiä

Vierailija
10/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karusellimiehet tosiaan saattavat olla aika vaativia ulkonäön suhteen.

Vierailija
11/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kuka kertoisi näille miehille, ettei naisia kiinnosta laittautua heidän makunsa mukaan?

Vierailija
12/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää valittako. Vauvaportin reikä riittää.

Vierailija
13/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähny tosi monia ihania shokkivärjättyjä lyhythiuksisia naisia joilla paljon tatuointeja. Kaunis hymy ja hoikka vartalo niin eipä nuo muut asiat paljoa paina. Oli sitte minkälainen tukka vaan. Luonnollisuus ei paljoa auta jos on hikinen murjottaja.

Vierailija
14/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartaloni on juuri tuollainen kuin tuolla maalauksen Ainolla. 

Vierailija
15/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neon väriset hiukset ovat kyllä järkyt. En vaan tajuu mikä saa ihmiset luulemaan että näyttää hyvältä.

Epäilen, että heillä on jollain tavalla itsetunto vinksallaan kun pitää näyttää että olen näin rohkea - outoa. 

Vierailija
16/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaan kuka kertoisi näille miehille, ettei naisia kiinnosta laittautua heidän makunsa mukaan?

Mee kysyy tolta iltalehden naistoimittajalta miksi se ylipäätään tekee tollasia juttuja niin ei tarttis miehiä lynkata.

Vierailija
17/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään juuri tuollaisista naisista mutta ne naiset eivät halua kirjanpitäjän näköistä miestä.

Vierailija
18/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neon väriset hiukset ovat kyllä järkyt. En vaan tajuu mikä saa ihmiset luulemaan että näyttää hyvältä.

Epäilen, että heillä on jollain tavalla itsetunto vinksallaan kun pitää näyttää että olen näin rohkea - outoa. 

Kyse on siitä, että jonkun muun mielestä sellainen asia voi näyttää hyvältä mistä sinä et pidä. Ei kyse ole rohkeudesta tai halusta miellyttää muita, vaan osa ihmisistä tykkää neonhiuksista. En minäkään ymmärrä kaikkien tyylivalintoja, mutta ei minun tarvitsekaan.

Vierailija
19/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä uskot että sellaisen joku esittelisi äidilleen.

Vierailija
20/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ovat juuri niitä erinomaisia suojakilpiä, joilla pitää suurin osa miehistä loitolla. Olen itse rskattu nuorena ja moni ihmetteli, kun kiltti, nätti tyttö hurahti punk-aatteeseen, värjäsi tukan siniseksi ja otti lävistyksiä. Niinpä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän