Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkien hiusten latvojen tasoitus maksoi 38 €

Vierailija
15.07.2024 |

Aiemmin oli 27 euroa. 

Jatkossa tasoitan itse. 

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suosikkini on instagrammin "näin leikkaat itse hiuksesi" videoiden kommenteissa kiukkuiset kampaajat, jotka yrittää haukkua ja nolata ihmiset, jotka leikkaavat itse hiuksensa. "Kampaaja kyllä näkee että leikkaat itse" NO VOI HARMI LAATOITTAJA KYLLÄ MYÖS NÄKEE ETTÄ OSTIT HALVIMMAN VESSAN TAUSTALAATAN MITÄ KAUPASTA SAI JA ASENSIT SEN ITSE :D Se kiinnostaako kumpikaan noista yhtään ketään - ei kiinnosta.

Vierailija
22/77 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kenenkään tarvitse käydä kampaajalla. Aina voi tehdä kaiken itse ja säästää. Mihin me minkään alan ammattilaisia tarvitaan.

Sano vielä että te kampaajat kyllä näette, jos joku värjää hiuksensa itse ja nauratte selän takana. Koska kaikkia kiinnostaa kuunnella marttyyrin itkua. :,)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko meinasit itse veloittaa asiakkailta hiustenleikkuusta, jos olisit ammatiltasi kampaaja ja maksaisit tilavuokraa, yrittäjäeläkettä ja muita pakollisia kuluja?

Jos vaihtoehtona on 27€ tasoituksesta silloin tällöin tai 0€ ei koskaan enää, niin pyytäisin 27€. Sillä maksaa jo tilan kuukauden sähkölaskun siirtoineen.

Vierailija
24/77 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin itse myös Nummelan Hiustalossa leikkauttamassa vain pitkistä latvoista huonot pois. Ja pyysin vain tasata latvat. Ja itse kampaaja koko ajan kehui, että nyt tehdään hienoa jälkeä ym? Ihmettelin hänen puheitaan, että miten niin hienot, kun kerroin vain huonojen latvojen lyhennyksestä. Ja pyysi sitten kassalla 50 €? Sanoin, että tuota hintaa en kyllä maksa, kun kyseessä ei ollut mikään muotoon leikkaus, niin vähensi hintaa 35 €, mikä oli mielestäni vieläkin liian kallista, mutta maksoin silti. Hän vielä kehtasi sanoa, kun aikaa kului 30 min? Mitä helvettiä minä sillä ajalla teen, jos pyydän vain tasausta. Ja kun menin kotiin, niin toinen puoli hiuksista oli pidempi kuin toinen puoli? Eikö edes kampaajille opeteta enää perustaitoja leikata suoraan? Näitä hiusten leikkaajia ei vain Nummelasta löydy, yhtä samaa kastia kaikki. 

Toki Helsingissä asuessa myös kampaaja, jolta pyysin tasata latvat, niin laittoi ponnarille ja leikkasi sitten mukamas tasan? Minkä vuoksi näin ylimielistä kohtelua, kun ei osata enää leikata hiuksia lainkaan enää? 

Vierailija
25/77 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok?

Vierailija
26/77 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamopalvelut on tarkoitettu maksuhaluisille, ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
27/77 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tarpeeksi moni asiakas reagoi hintoihin ja leikkaa itse, hinnat nousevat nousemistaan. Olen leikannut enimmäkseen itse, koska kampaamoissa ei ymmärretä, mitä perusmallia haluan hiuksiini. Nykyään se ongelma käy entistä enemmän kukkarolle.

Tämä on kyllä Suomen oma ainutlaatuinen markkinatalous tulkinta.     Kun kysyntä laskee---> hinnat nousevat.   Kun kysyntä nousee----> hinnat nousevat.  Markkinatalous toimii muualla Kun kysnytä laskee----> hinnat laskevat.  Kun kysyntä nousee---->hinnat nousevat.   Onko siis ihme,e ttä ollaan kaulaa myöden sonnassa noiden ahneiden yrittäjien takia!

Vierailija
28/77 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kenenkään tarvitse käydä kampaajalla. Aina voi tehdä kaiken itse ja säästää. Mihin me minkään alan ammattilaisia tarvitaan.

Sano vielä että te kampaajat kyllä näette, jos joku värjää hiuksensa itse ja nauratte selän takana. Koska kaikkia kiinnostaa kuunnella marttyyrin itkua. :,)

En ole kampaaja, mutta kyllä nuo kotiblondaukset näkee kilsan päästä.

Vierailija
29/77 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

YouTube-videoilla oppii helposti itse leikkaamaan ja värjäämään. Sieltä säästetään mistä pystytään ja kampaajat ovat ikävä kyllä ylihinnoitelleet itsensä aikoja jo sitten. Ei tästä tarvitse kenenkään mitään omantunnontuskia kokea.

Vierailija
30/77 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Kaikki on kallistunut, vai meinaatko että kampaamot on immuuneja hintojen nousulle?

Kuluuko nyt enemmän saksia? 

Vierailija
31/77 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tämä on kyllä hauskaa miten miehillä ja naisilla on ihan eri hinnat. Pojan parturikäynti 45 minuuttia, sisältäen pesun 38 euroa. Pojalla paksut hiukset ja hommaa siinä kuontalossa riittää. Itsellä ohuet hiukset ja tasoituksessa menee max 10 minuuttia, aikaa toki pitää varata 30 minuuttia. Ja sama hinta. Jotkut kampaajat yrittävät kuluttaa ajan hiusteni kanssa, toiset eivät edes yritä vaan 10 minuutin jälkeen valmista ja maksu. Jotkut kihartavat samaan hintaan kun ei näissä nyt ole paljon leikkaamista. Käynkin leikkauttamassa nykyään vain vuoden välein kun alkavat näyttää jo karmeilta. Itse yritin kerran ja tuli niin kamala, että piti käyttää korjauttamassa.

Vierailija
32/77 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kampaaja enkä muukaan yrittäjä, mutta eikö se nyt ole aika itsestäänselvää, että nämä kampaamo-, kynsi- ym kosmetologipalvelut on tarkoitettu sellaisille ihmisille, jotka niistä ovat valmiita maksamaan?

Ei kampaajalla käynti sentään mikään ihmisoikeus ole, jos ei halua maksaa tai jos ei ole varaa niin itse voi tosiaan leikata ja värjätä, tarviiko sitä täällä erikseen julistaa?

Vierailija
33/77 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse pidä pitkiä hiuksia, mutta sanoisin silti: kuulostaa siltä kuin joidenkin mielestä tuo tasaus olisi kutakuinkin sama asia kuin katkaisu. Kyllähän pitkien hiusten latvojen leikkaamisen laadulla on aivan olennainen ero, jos se on tehty huolellisesti muotoa ja paksuutta ajatellen sen sijaan, että se olisi vain "pätkäisty".

Vierailija
34/77 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten hiuspalvelut ovat asettuneet järkevälle tasolle. 15-20 min leikkuun saa lähi-itäläisilta mm-partureilta esim. hintaan 12-14 euroa. Työn jälki on lisäksi hyvä.

Vierailija
35/77 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tarpeeksi moni asiakas reagoi hintoihin ja leikkaa itse, hinnat nousevat nousemistaan. Olen leikannut enimmäkseen itse, koska kampaamoissa ei ymmärretä, mitä perusmallia haluan hiuksiini. Nykyään se ongelma käy entistä enemmän kukkarolle.

Tämä on kyllä Suomen oma ainutlaatuinen markkinatalous tulkinta.     Kun kysyntä laskee---> hinnat nousevat.   Kun kysyntä nousee----> hinnat nousevat.  Markkinatalous toimii muualla Kun kysnytä laskee----> hinnat laskevat.  Kun kysyntä nousee---->hinnat nousevat.   Onko siis ihme,e ttä ollaan kaulaa myöden sonnassa noiden ahneiden yrittäjien takia!

Hyvin tiivistetty tosiasia. Näin se on aina mennyt Suomessa. Johtunee siitä että meillä on niin vähän kilpailua useilla aloilla. Ei tosin kampaamoalalla.

Vierailija
36/77 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kampaaja enkä muukaan yrittäjä, mutta eikö se nyt ole aika itsestäänselvää, että nämä kampaamo-, kynsi- ym kosmetologipalvelut on tarkoitettu sellaisille ihmisille, jotka niistä ovat valmiita maksamaan?

Ei kampaajalla käynti sentään mikään ihmisoikeus ole, jos ei halua maksaa tai jos ei ole varaa niin itse voi tosiaan leikata ja värjätä, tarviiko sitä täällä erikseen julistaa?

Ymmärrätkö, että ap kertoi lopettavansa kampaajalla käynnin huomattavan hintojen nousun vuoksi?

Vierailija
37/77 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Kaikki on kallistunut, vai meinaatko että kampaamot on immuuneja hintojen nousulle?

Kuluuko nyt enemmän saksia? 

Saksista en osaa sanoa mitään, mutta ainakin pk-seudulla yritystilojen vuokrat on aivan jäätäviä. Meidänkin taloyhtiössä on liiketila tyhjillään ollut jo iät ja ajat, vuokran alentaminen ei kuitenkaan tule kysymykseen.

Vierailija
38/77 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pandemian aikana opin itse leikkaamaan ja värjäämään pitkät hiukseni. Nykyisin olen tässä todella hyvä.  Luonnonkiharoista hiuksista ei kukaan näe ovat jetsulleen suoraan leikattuja. Kyllä helpottaa arkea kun voi leikata ja värjätä silloin kun itselleen parhaiten sopii, esim nämä kahtena eri päivänä, ja silloin kun tarve tulee. Niin ja vuodessa säästän noin 1000€. Kukkaronkin kiittää.

Vierailija
39/77 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät fiskarsin hiustenleikkaussakset maksoi muistaakseni 21e. Paras hankinta ikinä. Se ja hennaväri eli lasken säästäväni noin 1600e vuodessa siitä, että itse napsuttelen vyötäröpitkät hiukset tasaan ja värjään hiukset joka toinen kuukausi. Pitkien hiusten luomuväri maksaa vähintään 250e / kerta.

Jäykät ohuet lyhyehköt hiukset, jotka ei taivu yhtään mihinkään pitää leikata aika hyvin. Tai jos en lopputuloksesta välitä, niin voisin tietysti leikata itsekin.

Vierailija
40/77 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö, että ap kertoi lopettavansa kampaajalla käynnin huomattavan hintojen nousun vuoksi?

Mitä sitten? Itse pitkähiuksisena käyn tasoittamassa latvat kaksi kertaa vuodessa. En jaksaisi parinkympin hinnan nousun takia alkaa itse nysväämään, mutta jokainen tyylillään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi