Tästä kuvaparista voitte huomata kuinka sotkuparta pilaa ulkonäön
Tuo mies on oikeasti hyvännäköinen, mutta tuon parran kanssa näyttää noh, ei niin hyvännäköiseltä. En tajua miksi miehet kasvattaa tuollaisia.
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000010541485.html
(Artikkelin toka kuva, jossa on ennen ja jälkeen vertailu)
Kommentit (107)
Mä tykkäsin enemmän partakuvasta. Mielleyhtymä siihen on muutenkin rento ja mukava mies. Kun taas juppikuvaan liitän rahanperässä juoksemisen ja kylmyyden ja yksinkertaisuuden.
Ennen oli siis parempi.
No, uusissa kuvissa ainakin näkyy kello :D
Vain kerran olen kääntänyt pääni miehen perään. Oli pakko katsoa tarkemmin.
Näin pitkän miehen kävelevän ohitseni. Miehellä oli siisti tukka, puku, kiiltävät kengät ja pitkä takki.
Mitä jos mies ei koekaan tarpeelliseksi näyttää hyvältä naisten silmissä? Räjähtääkö mammoilta päät?
En jaksanut lukea koko ketjua, mutta epäilen, että olisi sama hlö. Työni puolesta olen joutunut opettelemaan mm. hlön tunnistamisen asiakirjoista ja perusjuttuja on mm. se, että vaikka hlö lihoisi/laihtuisi tms, niin mm. korvien ja nenän muoto ei muutu, silmien "asento" päässä jne. Ja kun noita kuvia vertaa, niin em. asiat ei kyllä stemmaa. Tosin kuvakulma on aavistuksen eri, ja valaistus myös.
Vierailija kirjoitti:
Muutos huonompaan suuntaan. Hormonit sanovat va-va-vroom viikingeille ja huohh purjeveneiden omistajille. Juu, tiedän olevani vähemmistöä, myös itse.
Laitahan silmälasit, jos näit tuossa kuvassa viikingin 😂
Hyvähän se, jos joku nainen tykkää siitä ekasta kuvasta. Vetoaa kuitenkin huomattavasti harvempiin kuin toka kuva.
Itse en edes vastaisi ekan kuvan moikkaukseen, näyttää syrjäytyneeltä Kelan elätiltä ja vihaiselta. Tokassa kuvassa hän näytti iloiselta ja siistiltä, miehekkäältä. Valtava muutos! 👍
Vierailija kirjoitti:
Muutos huonompaan suuntaan. Hormonit sanovat va-va-vroom viikingeille ja huohh purjeveneiden omistajille. Juu, tiedän olevani vähemmistöä, myös itse.
Millaisella viikingillä ei ole purjevenettä?
Ilman sellaista on paha valloittaa Englantia Norjasta käsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä soutaa tarvittaessa. Veneellä pääsi ennenvanhaan Suomestakin jokia myöten Mustalle merelle. Välillä piti vetää maata pitkin.
Sanotaanko näin, et jos ykköskuva oikeasti olisi enemmistön ihmisistä mielestä komea , niin miesmallit olisivat sen näköisiä, kun markkinoijat yrittävät myydä tuotteita. Eivät kuitenkaan ole...Esim. Dressmannin mainoksista näkee, millaisia miehiä laajasti pidetään hyvännäköisinä, eivät ne sattumalta niissä mainoksissa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Täällä pohjoisimmassa Norjassa kasvaa villinä ruusujuurta. Jos olet koskaan kokeillut, niin se piristää (ei laiton) juuri sillä tavalla, joka saa haluamaan lähteä kirveen kanssa ryöstämään Englantia. Jätetään siis kasvamaan. Nykyviikingeillä on moottorit, joillakin vielä se look. Onneksi. Myös omalla. Meiltä puuttuu vielä se vene, ehkä ensi vuonna. Tulee olemaan kumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitahan silmälasit, jos näit tuossa kuvassa viikingin 😂
Näin tekstissä viikingin ja purjeveneen omistajan, kuvista päätellen eka olisi todellakin mielenkiintoisempaa seuraa kuin kauppislook. Saatan näin vanhana hippinä olla puolueellinen, monitehot löytyy jo.
Mikä muu muuttui kuin ulkonäkö? Tienaa saman verran molemmissa. Toisessa paneutuu viikossa pari tuntia enemmän ulkonäköön. Sen voi aloittaa missä vaiheessa tahansa.
Salilla verkkareissa, lenkillä verkkareissa, kattoa korjatessa haalareissa, rippijuhlissa puvussa, ravintolassa puvussa, teatterissa kauluspaidassa jne.
Sillä tavalla minä kuljen. Mikään tyyli ei ole ikuisesti päällä.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko näin, et jos ykköskuva oikeasti olisi enemmistön ihmisistä mielestä komea , niin miesmallit olisivat sen näköisiä, kun markkinoijat yrittävät myydä tuotteita. Eivät kuitenkaan ole...Esim. Dressmannin mainoksista näkee, millaisia miehiä laajasti pidetään hyvännäköisinä, eivät ne sattumalta niissä mainoksissa ole.
Dressmann myy kokoomusimagoa alemmalle keskiluokalle. Siksi mainoksen miehet ovat menestyjän näköisiä.
Risuparrat ja reuhkaletit tuntuu nykyään olevan muotia, vaikka tosiasiassa hyvin harva on millään tapaa edukseen sellaisessa lookissa. Eikö tuollaiset tyylit voisi suosiolla jättää rokkistaroille ja vastaaville. Nykyään moni asiantuntijatyössäkin työskentelevä on habitukseltaan hirveän epäsiisti.
Kun muuttaa tyylinsä kokonaan niin vie aikaa saada uudesta tyylistä täysin oma. Se on nyt kopio joltain muulta ja vähän karikatyyri. Se muokkautuu tuosta varmasti luontevammaksi.
Paremman näköinen ennen. Ei tuo ollut mikään risuparta. Toki makukysymys.
T. N 50+
Vierailija kirjoitti:
Risuparrat ja reuhkaletit tuntuu nykyään olevan muotia, vaikka tosiasiassa hyvin harva on millään tapaa edukseen sellaisessa lookissa. Eikö tuollaiset tyylit voisi suosiolla jättää rokkistaroille ja vastaaville. Nykyään moni asiantuntijatyössäkin työskentelevä on habitukseltaan hirveän epäsiisti.
Nykyään? Jämeräpartainen insinööri ja unix-velhohan ovat jo viime vuosituhannelta tuttuja.
Metsien mies muuttui kokoomuslaiseksi rotaksi.