Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko noin 78 äo:lla pärjätä yliopistossa.

Vierailija
14.07.2024 |

Sain masentuneena tällaisen kokonaistuloksen. Myös kykyprofiili on epätasainen. Oon käynny normaalit peruskoulut 8 keskiarvolla. En joutunut kauheasti tekemään töitä, mutta unohdin asiat melko nopeaan kokeiden jälkeen.

Kommentit (168)

Vierailija
1/168 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko sulla ollu joku psykoositila päällä? Tai joku toiminta kykyä taannuttava sairaus. Ei tuo muuten oo mahollista ja joo et pärjäisi ainakaan enää.

Vierailija
2/168 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhuakseni vaikea sanoa. Joillakin aloilla tarvii vähemmän ongelmanratkaisukykyä kuin toisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/168 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain tuollaiset pisteet, kun oli hoitamaton psykoosisairaus, kun lääkitys saatiin kuntoon sain n. 100 äo kokonaispisteet.

Vierailija
4/168 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on väestön keskimääräinen äo?

Vierailija
5/168 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan viisas, eikä minua pidetä tyhmänä. Suoriudun vain hahmottamisesta ja laskemisesta kömpelösti. Olen myös todella huono piirtämään.

Ap

Vierailija
6/168 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tossa on suuntaa antava älykkyysosamäärä eri linjoissa, siellä pohjalta kun valitsee voi onnistua.

https://tablet-mag-images.b-cdn.net/production/17da9efd368ad8d986906b29…

Vierailija
7/168 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi kasvatuspuolella ei ole kovin korkealentoista asiaa. Koneinsinöörinäkin voisi ehkä pärjätä, luulisin.

Vierailija
8/168 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan viisas, eikä minua pidetä tyhmänä. Suoriudun vain hahmottamisesta ja laskemisesta kömpelösti. Olen myös todella huono piirtämään.

Ap

Mitenkään hölmöjä en juttela. Tajuan ja pärjään kyllä elämässä. Itsestänikin aloitus tuntui jotenkin koomiselta. Ihan, kuin joku kehitysvammainen haaveilisi.

Ap

Vierailija
9/168 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskontotiede!

Vierailija
10/168 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolentutkimusen laitoksella riittää kun toistelee intersektionaalisiaa opinkappaleita sadoista sukupuolista, naispeniksistä ja synnyttävistä miehistä.

Vierailija
11/168 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitenkään hölmöjä en juttela. Tajuan ja pärjään kyllä elämässä. Itsestänikin aloitus tuntui jotenkin koomiselta. Ihan, kuin joku kehitysvammainen haaveilisi.

Ap

Ihan, kuin ? :D. Ehkä olet etkä vain ihan, kuin.

Vierailija
12/168 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äö on ihmisten keksimä juttu. Pystyt mihin vaan.

Vierailija
13/168 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ei ap mielestäni kehitysvammaiselta vaikuta. Todellakaan.

Vierailija
14/168 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ei ap mielestäni kehitysvammaiselta vaikuta. Todellakaan.

Rohkenen olla erimieltä.

Vierailija
15/168 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄO ilmoitetaan yleensä kokonaispistemääränä, jonka keskiarvo ja mediaani on 100 ja keskihajonta 15. Tämä tarkoittaa, että noin 68 prosenttia normaalista väestöstä saa 85115 pistettä ja että noin 96 prosenttia normaaliväestöstä saa 70130 pistettä.

https://www.memopro.fi/kaikki-alykkyysosamaarasta-onko-ao-ainut-alykkyy…

Vierailija
16/168 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko sulla ollu joku psykoositila päällä? Tai joku toiminta kykyä taannuttava sairaus. Ei tuo muuten oo mahollista ja joo et pärjäisi ainakaan enää.

Tuollainen epätavallinen unohtelu ja toiminnan kyvyn heikkous kyllä viittaa vakaviin mt ongelmiin. Olet kuitenkin peruskoulussa ollut keskitasoa. Samaa sinun kuuluisi olla noissa testeissäkin. Jotain on tapahtunut sen jälkeen.

Vierailija
17/168 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolentutkimusen laitoksella riittää kun toistelee intersektionaalisiaa opinkappaleita sadoista sukupuolista, naispeniksistä ja synnyttävistä miehistä.

Tätä kommenttia varten koko ketjukin piti aloittaa. 👏

Vierailija
18/168 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi kasvatuspuolella ei ole kovin korkealentoista asiaa. Koneinsinöörinäkin voisi ehkä pärjätä, luulisin.

Huomaa, ettet tiedä tekniikan koulutuksesta mitään. Sinne ei pääse edes sisään, jos ei osaa laskea hyvin.

Vierailija
19/168 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on väestön keskimääräinen äo?

100.

Vierailija
20/168 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että 78 ÄO:lla pystyy peruskoulussakaan kasin keskiarvoon, edes vaikka kaikki kivat aineet olisivat 10. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän