Voiko noin 78 äo:lla pärjätä yliopistossa.
Sain masentuneena tällaisen kokonaistuloksen. Myös kykyprofiili on epätasainen. Oon käynny normaalit peruskoulut 8 keskiarvolla. En joutunut kauheasti tekemään töitä, mutta unohdin asiat melko nopeaan kokeiden jälkeen.
Kommentit (168)
Totta puhuakseni vaikea sanoa. Joillakin aloilla tarvii vähemmän ongelmanratkaisukykyä kuin toisilla.
Itse sain tuollaiset pisteet, kun oli hoitamaton psykoosisairaus, kun lääkitys saatiin kuntoon sain n. 100 äo kokonaispisteet.
Mikä on väestön keskimääräinen äo?
Olen ihan viisas, eikä minua pidetä tyhmänä. Suoriudun vain hahmottamisesta ja laskemisesta kömpelösti. Olen myös todella huono piirtämään.
Ap
tossa on suuntaa antava älykkyysosamäärä eri linjoissa, siellä pohjalta kun valitsee voi onnistua.
https://tablet-mag-images.b-cdn.net/production/17da9efd368ad8d986906b29…
Esimerkiksi kasvatuspuolella ei ole kovin korkealentoista asiaa. Koneinsinöörinäkin voisi ehkä pärjätä, luulisin.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan viisas, eikä minua pidetä tyhmänä. Suoriudun vain hahmottamisesta ja laskemisesta kömpelösti. Olen myös todella huono piirtämään.
Ap
Mitenkään hölmöjä en juttela. Tajuan ja pärjään kyllä elämässä. Itsestänikin aloitus tuntui jotenkin koomiselta. Ihan, kuin joku kehitysvammainen haaveilisi.
Ap
Sukupuolentutkimusen laitoksella riittää kun toistelee intersektionaalisiaa opinkappaleita sadoista sukupuolista, naispeniksistä ja synnyttävistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitenkään hölmöjä en juttela. Tajuan ja pärjään kyllä elämässä. Itsestänikin aloitus tuntui jotenkin koomiselta. Ihan, kuin joku kehitysvammainen haaveilisi.
Ap
Ihan, kuin ? :D. Ehkä olet etkä vain ihan, kuin.
Äö on ihmisten keksimä juttu. Pystyt mihin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ei ap mielestäni kehitysvammaiselta vaikuta. Todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ei ap mielestäni kehitysvammaiselta vaikuta. Todellakaan.
Rohkenen olla erimieltä.
ÄO ilmoitetaan yleensä kokonaispistemääränä, jonka keskiarvo ja mediaani on 100 ja keskihajonta 15. Tämä tarkoittaa, että noin 68 prosenttia normaalista väestöstä saa 85115 pistettä ja että noin 96 prosenttia normaaliväestöstä saa 70130 pistettä.
https://www.memopro.fi/kaikki-alykkyysosamaarasta-onko-ao-ainut-alykkyy…
Vierailija kirjoitti:
Siis onko sulla ollu joku psykoositila päällä? Tai joku toiminta kykyä taannuttava sairaus. Ei tuo muuten oo mahollista ja joo et pärjäisi ainakaan enää.
Tuollainen epätavallinen unohtelu ja toiminnan kyvyn heikkous kyllä viittaa vakaviin mt ongelmiin. Olet kuitenkin peruskoulussa ollut keskitasoa. Samaa sinun kuuluisi olla noissa testeissäkin. Jotain on tapahtunut sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolentutkimusen laitoksella riittää kun toistelee intersektionaalisiaa opinkappaleita sadoista sukupuolista, naispeniksistä ja synnyttävistä miehistä.
Tätä kommenttia varten koko ketjukin piti aloittaa. 👏
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi kasvatuspuolella ei ole kovin korkealentoista asiaa. Koneinsinöörinäkin voisi ehkä pärjätä, luulisin.
Huomaa, ettet tiedä tekniikan koulutuksesta mitään. Sinne ei pääse edes sisään, jos ei osaa laskea hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on väestön keskimääräinen äo?
100.
En usko, että 78 ÄO:lla pystyy peruskoulussakaan kasin keskiarvoon, edes vaikka kaikki kivat aineet olisivat 10.
Siis onko sulla ollu joku psykoositila päällä? Tai joku toiminta kykyä taannuttava sairaus. Ei tuo muuten oo mahollista ja joo et pärjäisi ainakaan enää.