Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset suuttuu siitä, kun haluan nopeasti treffeille?

Vierailija
14.07.2024 |

Kirjekavereita en ole Tinderissä etsimässä.

Kommentit (174)

Vierailija
81/174 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Kerran Tinderissä matchasin miehen kanssa,joka heti toisessa viestissä kutsui minut kävelytteffeille. Kun vastasin, että mä mieluummin ensin tutustuisin viestittelemällä ennen kuin sovin treffeistä. Tähän mies vastasi, että hän taasen mieluummin tapaa heti, koska se on tosi turhauttavaa, jos on viestitelty pitkään ja sitten tavatessa huomataan, ettei ole keskinäistä kemiaa. Sitten kuitenkin joskus puolen vuoden kuluttua se mies lähetti minulle uudelleen tykkäyksen ja kun minä tavallani tein vastatykkäyksen ja tuli Match, kysyin häneltä, että eikö hän muista minua, vastasi hän, että hän haluaisi antaa minulle mahdollisuuden ja nyt hänelle käy sekin, että viestitellään alkuun. 

Minulle suoraan sanottuna tuli sellainen fiilis, että se mies vaan halusi nähdä kaikki matchit mahdollisimman pian siksi, jotta näkee heidän ulkonäön. Ja kun hän vielä pyysi nimenomaan kävelytreffeille, kun esimm kahvilassa jo käy pari kertaa viikossa n

Epätoivoinen mies. Sillä on pakka tyhjä, ei muita matcheja tai ne on jo käyty läpi ja hätistetty pois kiireellä ja vaatimuksista nopeista treffeistä.

Vierailija
82/174 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei taida ymmärtää, että match on ensimmäinen seula. Sen jälkeen tarvitaan viestit, joiden perusteella arvioidaan, onko ihminen kiinnostava tai edes normaali. Tämän ei tarvitse olla kovin pitkä vaihe edes, ap:n kaltaiset idiootit paljastuu heti. Kolmannessa vaiheessa voi harkita treffejä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/174 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena minäkään en jaksa viestitellä pitkään. Sen sijaan voidaan puhua puhelimessa aika monet kerrat ennen kuin nähdään. Voidaan ottaa vaikka kuvapuhelu kunhan ensin ollaan puhelintreffejä pidetty. Äänestä kuulee aika paljon millainen mies on kyseessä. Lisäksi ujommat miehet hyötyvät tästä, kun puhelimessa on helpompi keskustella kuin kasvotusten. 

Vierailija
84/174 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena minäkään en jaksa viestitellä pitkään. Sen sijaan voidaan puhua puhelimessa aika monet kerrat ennen kuin nähdään. Voidaan ottaa vaikka kuvapuhelu kunhan ensin ollaan puhelintreffejä pidetty. Äänestä kuulee aika paljon millainen mies on kyseessä. Lisäksi ujommat miehet hyötyvät tästä, kun puhelimessa on helpompi keskustella kuin kasvotusten. 

Ei puhelimessa ole helpompi puhua. Kaikki tauot jutuissa tuntuu puhelimessa äärettömän pitkiltä. 

Vierailija
85/174 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tinderissä edes klikkaa loppuun asti, vaan aina kun on 50 mätsiä, alan käydä läpi, kenet tapaisin. Joka klikkauksesta tulee yleensä mätsäys.

Jos jollain on kiire treffeille, tyypissä on yleensä joku vika, yleensä ylimielisyys tai sivistymättömyys, kyvyttömyys arvostaa toisen ihmisen aikaa.

Tapaan vain ne miehet, joiden kanssa on potentiaalinen jatko. Kiinnostus, arvot, sama elämäntyyli ja jotka ovat hauskoja ja miellyttäviä. Mutta omaan tahtiini, koska töissä pitää käydä ja tavata läheisiä.

Jos on kiire niin on kiire, mies on hyvä ja kiirehtii ohi.

Vierailija
86/174 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan menestynyt se appi, minkä joku mies kehitti, missä pitäisi heti tavata toinen? Olisi mielenkiintoista tietää onko naiset alkaneet käyttää tuollaista appia. Vähän epäilen että ei.

Minusta taas se appi olisi surullisen helppo paikka ns. "saalistaa" miehiä. Siellä oli ideana kai se, että anonyyminä sai ilmoitella treffiaktiviteettia ja, jos joku siihen tarttui, ilmoitus hävisi muilta. Miettikää, jos vaikkapa joku 6 miehen porukka (tietenkin 19v naiseksi tekeytyneenä) tekisi näitä tekaistuja aktiviteetti-ilmoituksia ja ryöstäisi esimerkiksi paikalle tulleen miehen, joka luuli saavansa seksiä 19-vuotiaalta naiselta. Ja koska treffi-ilmot olivat anonyymejä, tämä porukka voisi tehtailla niitä useamman jäämättä kiinni.

Vain mies voi ajatella, että tollainen appi toimii. Naiset sen sijaan saattaisivat ajatella turvallisuuspuolta, sillä kohtaavat useammin ongelmia treffeillä yms. 

Vierailija
87/174 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itseäni ainakin ärsyttää tuo iänikuinen *en etsi kirjekaveria*. Siinä on heti negatiivinen lähtöasetelma siihen, jos toinen ei halua tavata aivan random tyyppejä, vaan kartoittaa henkilön ajatuksia edes vähän. Minusta ei ole yksinkertaisesti mielenkiintoista tavata miehiä ihan sokkotreffimeiningillä. Haluan tietää toisesta vähän jotain, ennen kuin tuhlaan häneen vapaa-aikaani.

Sama täällä. Ei minulla ole aikaa eikä energiaa juosta joka ilta treffeillä. Haluan tutustua rauhassa, jotta tiedän voisiko toinen olla sopiva. Haluan tietää toisen elämätyylistä ja elämänkatsomuksesta sekä mikä on miehelle merkityksellistä ja mitä unelmia ja tavoitteita hänellä on, jotta en haaskaa aikaani turhilla tapaamisilla. Samalla en haaskaa miehenkään aikaa, ei niitä pakkeja ole kiva saada kun ei niitä ole kiva antaakaan.

Miehillä on varmaankin kiire näkemään nainen li

Olen eri, mutta kyllähän sinä voit tekstin perusteella saada ihan eri kuvan henkilöstä kuin livenä tavattaessa. Mielikuvitus täyttää puuttuvat aukot. Jos kuvittelet vaikka miehen äänenkin erilaiseksi kuin livenä niin sekin voi olla turn-off. Tämän takia itse ainakin haluan mahdollisimman pian tavata että näkee millainen se ihminen oikeasti on, ei se päässä luotu mielikuva.

Vierailija
88/174 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itseäni ainakin ärsyttää tuo iänikuinen *en etsi kirjekaveria*. Siinä on heti negatiivinen lähtöasetelma siihen, jos toinen ei halua tavata aivan random tyyppejä, vaan kartoittaa henkilön ajatuksia edes vähän. Minusta ei ole yksinkertaisesti mielenkiintoista tavata miehiä ihan sokkotreffimeiningillä. Haluan tietää toisesta vähän jotain, ennen kuin tuhlaan häneen vapaa-aikaani.

Sama täällä. Ei minulla ole aikaa eikä energiaa juosta joka ilta treffeillä. Haluan tutustua rauhassa, jotta tiedän voisiko toinen olla sopiva. Haluan tietää toisen elämätyylistä ja elämänkatsomuksesta sekä mikä on miehelle merkityksellistä ja mitä unelmia ja tavoitteita hänellä on, jotta en haaskaa aikaani turhilla tapaamisilla. Samalla en haaskaa miehenkään aikaa, ei niitä pakkeja ole kiva saada kun ei niitä ole kiva antaakaan.

Öö et haaskaa miehen aikaa kun jaarittelemalla jossain sovelluksessa viikkotolkulla? Jos tapaisi mahdollisimman pian niin tietäisi klikkaako. Minua taas ei kiinnosta kirjoitella romaania viesteillä kun se henkilö voi olla ihan erilainen kasvotusten. Sitten kun odotukset ei täyty niin pettyy että kuluttanut aikaa niin paljon. Etkö ymmärrä minun pointtia?

Vierailija
89/174 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tinderissä edes klikkaa loppuun asti, vaan aina kun on 50 mätsiä, alan käydä läpi, kenet tapaisin. Joka klikkauksesta tulee yleensä mätsäys.

Jos jollain on kiire treffeille, tyypissä on yleensä joku vika, yleensä ylimielisyys tai sivistymättömyys, kyvyttömyys arvostaa toisen ihmisen aikaa.

Tapaan vain ne miehet, joiden kanssa on potentiaalinen jatko. Kiinnostus, arvot, sama elämäntyyli ja jotka ovat hauskoja ja miellyttäviä. Mutta omaan tahtiini, koska töissä pitää käydä ja tavata läheisiä.

Niin. Kun tulisikin se 50 mätsiä edes kahdessa vuodessa. Huvittaa kun naiset ette ymmärrä että pelaatte Tinderiä very easy:llä. Miehillä se kokemus on vähän erilainen.

Vierailija
90/174 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö et haaskaa miehen aikaa kun jaarittelemalla jossain sovelluksessa viikkotolkulla? Jos tapaisi mahdollisimman pian niin tietäisi klikkaako. Minua taas ei kiinnosta kirjoitella romaania viesteillä kun se henkilö voi olla ihan erilainen kasvotusten. Sitten kun odotukset ei täyty niin pettyy että kuluttanut aikaa niin paljon. Etkö ymmärrä minun pointtia?

Ihmisillä klikkaa eri asiat. Itselläni ei ylipäätään klikkaa ensimmäisillä treffeillä kenenkään kanssa. Oma kiinnostukseni syntyy vasta kun opin vähän tuntemaan. Toisinaan saatan kiinnostua jostain tyypistä, jonka olen tuntenut jo puolikin vuotta. Ja itse olen myös henkilö, josta saa ehkä vähän vaisun ensivaikutelman helposti, vaikken ole vaisu oikeasti ollenkaan. Ja joo, ei nämä treffisovellukset itselleni edes sovi, koska suurin osa ajattelee että heti ensimmäisellä tapaamiskerralla näkee toisesta onko kemiaa vai ei. Näkeehän sen ulkonäön siinä kyllä, mutta pelkkä ulkonäkö ei itselleni vielä riitä kiinnostuksen heräämiseen. Kauniita ja komeita ihmisiä on maailma väärällään. Siksi aivan sama jutella ihan rauhassa.

Tosiaan nyt en tuolla sovelluksissa edes pyöri, kun ihmiset on siellä niin hätäisiä. Kunhan kommentoin.

eri

Vierailija
91/174 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kyllä hieman tunnustella onko jotain yhteistä ja miten juttu luistaa. Todella jäätävää mennä treffeille täysin tuntemattoman kanssa josta ei tiedä mitään. Se on myös potentiaalisesti vaarallista. Ennen treffejä kannattaa ihan vaan soittaa ensin. 

Vierailija
92/174 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska miten jotkut koittavat tehdä tästäkin sukupuolittunutta asiaa. Yksilökohtaista haluaako joku tavata heti, pian vai pidemmän viestittelyn jälkeen. Eiköhän kaikkia tapoja löydy niin naisilla kuin miehillä.

Vierailija
93/174 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Kun tulisikin se 50 mätsiä edes kahdessa vuodessa. Huvittaa kun naiset ette ymmärrä että pelaatte Tinderiä very easy:llä. Miehillä se kokemus on vähän erilainen.

Ei se kokemus oikeasti naisille niin eri ole. Juu tulee 50 mätsiä, tulee enemmänkin, mutta noista ehkä yksi on normaali täysijärkisen oloinen mies. Eikä sekään sitten yleensä ole, kun sen kanssa on hetken keskustellut. 

Vierailija
94/174 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin Tinderissä ja Badoossa ja mulle voisi olla ihan ok tavata pelkän seksin merkeissä. Mulle ei kuitenkaan ole ok se, että menisin heti miehen luo tai mies tulisi mun luo. Kyllä mun pitää ensin tavata mies ja katsoa onko kemiaa. En mä heti suoriltaan hyppää miesten kanssa sänkyyn ja tätä on joidenkin miesten vaikea tajuta. Poistetaan match kun ei suostuta heti seksiin. Tyhmiä miehiä suoraan sanottuna koska jos olisi vähän kärsivällisyyttä, niin sitä seksiä voisi olla tiedossa. 

Vierailija
95/174 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta niin - ihmiset ovat tässäkin erilaisia. Joko sitä sietää ja on valmis joustamaan kun huomaa toisella olevan erilaiset toimintavat, tai sitten ei. Ei ole pakko sietää ja joustaa. Veikkaan, että valtaosa on jotain välimaastoa noista ääriesimerkeistä, eli ei haluta sopia tapaamista heti mutta ei myöskään kirjoitella viikkokausia. Valtaosa varmaan haluaa (viestitiheydestä riippuen) vaihtaa ajatuksia viestein muutaman päivän tai vaikka viikon (n. 7 vrk) ajan, jolloin voi vähän tunnustella, miltä keskustelu ja jutustelu tuntuu, ja voi vaihtaa ajatuksia joistain aiheista ja katsoa, miten löytyy yhteistä, vaikuttaako toinen potentiaalisesti samanhenkiseltä ja sujuuko kommunikointi. Useimmat haluavat sopia tapaamisen, jos tämä tuntuu luontevalta. Aika harvoja ovat ne, jotka haluavat kirjoitella viikkotolkulla tai edes kahta viikkoa ilman, että tapaamisesta sovitaan.

Vierailija
96/174 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi vaan tavata livenä mahdollisimman pian onko kiinnostava

Vierailija
97/174 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi meidän naisten pitää tietää se, että eihän mies on mikään tabbaja, tsykopaatti, stalkkeri, hörhö jne. Toki et voi olla varma, mutta kyllä keskustelemalla ihmisen kanssa jotain selviää, ainakin nämä tussunvonkaajat. Niitä on valitettavasti Tinderissä suurin osa miehistä.

Vierailija
98/174 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mies lähtee heti NO osastoon, jos biossa on tämä lause, tai mies lähettää ko viestin.

Vierailija
99/174 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos treffikumppani vaikuttaa pöytätavat osaavalta ja treffikutsu on asiallinen, ei siinä olekaan mitään ongelmaa. Jos treffit ovat luokkaa: huoltoasema tai kävelytreffit, niin menisi saman tien poistoon kaveri. Kahvilatreffit ihan ok, jos kahvila on hyvä

Jos sinua roikotetaan kirjekaveritasolla, olet testausasteella. Vähän niinkuin työnhakuprosessissakin. Jotkut pääsevät sukkana sisään, toisia testataan. Jos menetät hermosi testauksessa, voit olla varma ettei paikka aukea

Vierailija
100/174 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos nainen viivyttelee et vaan ole fyysisesti tarpeeksi haluttava ja naisen pitää arvioida viestittelemällä pystytkö kompensoimaan muilla avuilla.

#manspleining

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä