Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monilta ihmisiltä puuttuu käytöstavat - luullaan että kaikki on sallittua minä minä minä ihmiselle

Vierailija
14.07.2024 |

Ihmiset osasivat ennen käyttäytyä paremmin. Tiedettiin ihan maalaisjärjellä, mikä on sopivaa ja mikä ei. Ulkomailla ihmiset osaavat itseasiassa käyttäytyä paremmin kuin Suomessa, on tullut huomattua. 

Muilla mailla on ihana käydä kahviloissa ja ravintoloissa, ei rakkeja, lapset käyttäytyvät hyvin, huonosti käyttäytyviä ei viedä ravintolaan. Ei näy utareita imettämässä vauvoja, ne imetetään kotona. Ei näy vauvan paskavaippoja vaihtavia kahviloiden pöydissä. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai maalaisjärjellä. Siitä ei kyllä hyvä seuraa. 

Vierailija
2/6 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se totta, täällä ei osata sanoa kiitos, anteeksi, ole hyvä ym. Ei katsota silmiin, tönitään ja rynnitään.  Sellainen yleinen toisten huomioiminen ja tilannetaju puuttuu monilta.  Eilen juuri jäin pitämään vastaantulevalle nuorelle naiselle kaupan ovea auki, kun se siihen kulkurytmiin mielestäni sopi, etten itseäni tunkenut ensin. Sanoin, että ole hyvä, tule vaan ensin. Hän purjehti kiittämättä ovesta kuin joku Saaban kuningatar, kuin olisin ollut joku portsari hänelle. Olen itse jo iäkkäämpi.  Tällaista jatkuvasti. Bussissa paikan tarjoavat vain mm-taustaiset nuoret pojat.  Hyvä käytös on muiden huomioimista ja yhteiselon tekemistä kaikille miellyttäväksi, mutta täällä tuntuu olevan joku ihme uho päällä, että se olisi jotain pokkurointia, mihin ei tarvitse alistua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettäminen on minusta vielä normaalia. Pitäähän vauvan saada ruokaa. Mutta on kyllä paljon huonoa käytöstä ilmassa. Liittyyköhän se arvojen vapautumiseen? Siinähän ajatellaan että kaikki on sallittua.

Vierailija
4/6 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tiukasti eri mieltä KAIKKIEN kanssa, jotka täällä haukkuvat nykyihmisiä, nykyvanhempia, nykynuoria, nykylapsia, nykykäytöstä. . . Teillä on vanhuuden ja yksinäisyyden aiheuttama kiukkuisuus päällä, ja oman elämänne tuomat vaikeudet liikkumisessa, kuulemisessa, ymmärtämisessä katkeroittavat vielä teitä lisää. 

terveisin: Mummi, 68

Vierailija
5/6 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tiukasti eri mieltä KAIKKIEN kanssa, jotka täällä haukkuvat nykyihmisiä, nykyvanhempia, nykynuoria, nykylapsia, nykykäytöstä. . . Teillä on vanhuuden ja yksinäisyyden aiheuttama kiukkuisuus päällä, ja oman elämänne tuomat vaikeudet liikkumisessa, kuulemisessa, ymmärtämisessä katkeroittavat vielä teitä lisää. 

Puhutko Nyt mummi itsestäsi 😳? 

Vierailija
6/6 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti olet täysin väärässä, Taidat itse asua maaseudulla tai kuljet silmät ja korvat suljettuina.