Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset suuttuu siitä, kun haluan nopeasti treffeille?

Vierailija
14.07.2024 |

Kirjekavereita en ole Tinderissä etsimässä.

Kommentit (174)

Vierailija
161/174 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaivautua treffeille, jos ei tiedä äijjästä yhtään mitään. Mistä siellä keskustellaan, ennenkuin äijä alkaa vinkua sänkyyn.

Vierailija
162/174 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Monilla miehillä on joku fiksaatio siihen saunaan. Tai jospa ne tykkää saunanraikkaasta naisesta, eikä pyntätystä dooriksesta?"

Naah. Anna kun suomennan miespuheen:

Sauna = seksiä

Mökki = seksiä

Ajelu = seksiä

Elokuvailta / Netflix = seksiä

Kokkaan sulle kotona = seksiä

Metsäkävely = seksiä

Mikä tahansa muu kuin julkisella paikalla muiden ihmisten joukossa tapahtuva tapaaminen = seksiä.

Noin, ole hyvä, nyt tiedät mitä ne miehet oikeasti tarkoittaa. 

Tämän takia naisten kannattaa suostua vain julkisella paikalla tapahtuviin tapaamisiin ja valita mielellään joku kalliimpi paikka, ettei tule epäselväksi että nainen odottaa panostusta eikä ole mikään ilmaishoro

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/174 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin kysyisin, että miten esität tuon treffikutsun? 

Jos se on tyyliin olisi kiva tavata ja jutella ihan livenäkin, kiinnostaisiko sinua lähteä vaikkapa kahville päivänä x jos et ole silloin sopinut muuta?" tms niin ei pitäisi olla mitään syytä suuttua, joko tapaaminen passaa tai sitten ei. Jos taas kutsu on tyyliin "tekis mieli pillua, Netflix & chill?" jonkun parin lyhyen viestin vaihtamisen jälkeen, niin aivan varmasti tulisi pakit ja blokkaus. 

Kysyn jo heti keskustelun alkuvaiheessa, että milloin hänellä olisi mahdollisuus tavata ja kerron, että haluan nähdä mahdollisimman pian. 

Ap

Naiset haluaa nähdä vain mukavia tyyppejä. Naisen pitää ensin saada susta viestien vaihdon kautta sellainen mielikuva, että olet m

Normaalit ihmiset tuntevat "verbaalihuomion" nimellä keskustelu. Ja kyllä, juttelen esim. äitini kanssa tuntien puheluja. Hänen kanssaan en viestittele, kun voi luottaa siihen että puhuminen on kivaa. Miesten kanssa harvemmin on, joten viestit ovat oiva tapa osoittaa välittämistä. Ai se vituttaa huomioida ja välittää naisesta? No sitten menet h uoriin. Asia loppuunkäsitelty

Vierailija
164/174 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kertaa aloittaja on enimmillään käynyt saman tinderimuijan kanssa treffeillä?

Vierailija
165/174 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena minäkään en jaksa viestitellä pitkään. Sen sijaan voidaan puhua puhelimessa aika monet kerrat ennen kuin nähdään. Voidaan ottaa vaikka kuvapuhelu kunhan ensin ollaan puhelintreffejä pidetty. Äänestä kuulee aika paljon millainen mies on kyseessä. Lisäksi ujommat miehet hyötyvät tästä, kun puhelimessa on helpompi keskustella kuin kasvotusten. 

Jotkut miehet alkavat myös saman tien pommittaa ääniviesteillä ja vaatimaan niitä takaisin. En ole koskaan lähtenyt mukaan tähän. Siinähän pitävät monologia, minä vastaan viestitse niin kauan kun haluan

Vierailija
166/174 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan ihmiset oli kirjekavereita pitkäänkin. Se jos mikä on romanttinen ja kiihottavakin tapa tutustua toiseen, sielu näyttäytyy ja avautuu <3 

Mieluummin olen sellaisen kanssa jolla on malttia tutustua, hätähousuista tulee lähinnä seksikumppaneiden keräilijä mieleen. Toki itsekin haluan nähdä suht pian, mutta ei tosiaan samana iltana saunaan.

Vierailija
167/174 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen sinkkuaikoinani halunnut tavata mätsit niin pian kuin mahdollista, toki laitan tykkäyksenkin todella harvoille. Päätän tykkäänkö vai en kuvien ja profiilitekstin perusteella, ja jos profiili on täysin persoonaton tai jopa tyhjä niin tykkäystä ei heru. Tämä karsiikin varmaan 90 % deittisovellusten ihmisistä...no, joka tapauksessa, niistä lopuista vähistä taas on helppo nähdä onko meillä yhteisiä juttuja ja arvoja ja potentiaalista kemiaa. Tietenkin olen sitten halunnut nähdä nämä muutamat "valitut" (yksi kerrallaan on ollut ns. kierroksessa) nopeasti livenä tarkastaakseni onko tilanne tapaamisessa luonteva ja onko romanssille potentiaalia. Tämä strategia onkin johtanut kahteen pitkään parisuhteeseen, joista toisessa olen nyt.

Minun on vaikea käsittää, miten jotkut vain jakelevat tykkäyksiä oikealle ja vasemmalle ja jopa viestittelevät useiden kanssa kerralla.

N37

Joo ja paljastavat motiivinsa jo aluksi sanomalla, että etsivät "naisia". Monikossa

Vierailija
168/174 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen vanhaan ihmiset oli kirjekavereita pitkäänkin. Se jos mikä on romanttinen ja kiihottavakin tapa tutustua toiseen, sielu näyttäytyy ja avautuu <3 

Mieluummin olen sellaisen kanssa jolla on malttia tutustua, hätähousuista tulee lähinnä seksikumppaneiden keräilijä mieleen. Toki itsekin haluan nähdä suht pian, mutta ei tosiaan samana iltana saunaan.

Ja siis nähdä EI ole sama asia seksin kanssa.

Vierailija
169/174 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itseäni ainakin ärsyttää tuo iänikuinen *en etsi kirjekaveria*. Siinä on heti negatiivinen lähtöasetelma siihen, jos toinen ei halua tavata aivan random tyyppejä, vaan kartoittaa henkilön ajatuksia edes vähän. Minusta ei ole yksinkertaisesti mielenkiintoista tavata miehiä ihan sokkotreffimeiningillä. Haluan tietää toisesta vähän jotain, ennen kuin tuhlaan häneen vapaa-aikaani.

Sama täällä. Ei minulla ole aikaa eikä energiaa juosta joka ilta treffeillä. Haluan tutustua rauhassa, jotta tiedän voisiko toinen olla sopiva. Haluan tietää toisen elämätyylistä ja elämänkatsomuksesta sekä mikä on miehelle merkityksellistä ja mitä unelmia ja tavoitteita hänellä on, jotta en haaskaa aikaani turhilla tapaamisilla. Samalla en haaskaa miehenkään aikaa, ei niitä pakkeja ole kiva saada kun ei niitä ole kiva antaakaan.

Kaikki ymmärtävät tuon. Ja luulen että monikin nainen suostuisi suoraankin treffeille jonkun komean pukumiehen kanssa julkiselle paikalle hyvään ravintolaan. Miksi sinä et onnistu saamaan niitä treffejä, johtuu siitä että ulosannissasi ja käytöksessäsi on jotakin luotaantyöntävää, pelottavaa tai sitten yrität käyttäytyä "tasosi yläpuolella"

Vierailija
170/174 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itseäni ainakin ärsyttää tuo iänikuinen *en etsi kirjekaveria*. Siinä on heti negatiivinen lähtöasetelma siihen, jos toinen ei halua tavata aivan random tyyppejä, vaan kartoittaa henkilön ajatuksia edes vähän. Minusta ei ole yksinkertaisesti mielenkiintoista tavata miehiä ihan sokkotreffimeiningillä. Haluan tietää toisesta vähän jotain, ennen kuin tuhlaan häneen vapaa-aikaani.

Sama täällä. Ei minulla ole aikaa eikä energiaa juosta joka ilta treffeillä. Haluan tutustua rauhassa, jotta tiedän voisiko toinen olla sopiva. Haluan tietää toisen elämätyylistä ja elämänkatsomuksesta sekä mikä on miehelle merkityksellistä ja mitä unelmia ja tavoitteita hänellä on, jotta en haaskaa aikaani turhilla tapaamisilla. Samalla en haaskaa miehenkään aikaa, ei niitä pakkeja ole ki

Edelleen ulkonäkö ei ole suurimmalle osalle naisista ratkaiseva asia. Täytyy olla jotain, mistä kiinnostua, mihin ihastua. Ja tietää, ollaanko ollenkaan samalta planeetalta. Aika harvaa naista oikeasti kiinnostaa se pukumies, vaan moni voi haluta sellaisen, joka viihtyy sienimetsässä. Tai se kivan näköinen mies voi edustaa poliittisesti tai muuten arvoiltaan jotain todella vastenmielistä. Turhaa sellaiseen on aikaa hukata. Harva varmaan pitää tuntemattoman kanssa treffeillä käymistä varsinaisesti mukavana. 

Vierailija
172/174 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat niin nopeasti treffeille?

Vierailija
173/174 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne suutu. Mutta ghostaavat, ellet tokana viestittelypäivänä vielä ole ehdottanut treffejä.

Vierailija
174/174 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehdotan itsekin aika nopeasti treffejä miehille. Ei mulla ole aikaa tai energiaa viestitellä viikkoja. 

N41

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme