Opiskelujen alettua ryhmät muotoutuvat jo ensimmäisen viikon aikana. Älä jää yksin, muuten et enää pääse mukaan.
Huomasin tämän katkerasti.
Aloitin opiskelut AMK:sa ja lähdin heti koulupäivien jälkeen kotiin, koska halusin saada kodin kuntoon muuton jälkeen ja kaiken paikalleen, hankkia tarpellisia tarvikkeita opiskeluun jne...En mennyt mukaan mihinkään yleisiin juhliin, mitä tuutorit järjesti. Ajattelin vain, etä hyvin sitä ehtii, kun on kolme vuotta aikaa olla yhdessä.
No, äkkiä ne porukat muotoutuivat sen ensimmäisen viikon aikana ja kun olin lähinnä aluksi omissa oloissani, en enää myöhemmin päässyt mihinkään klikkiin mukaan. Näitä oli luokassa useita, mutta olin lopulta yksin ja ryhmätyötkin meni vähän niin, että kukaan ei mielellään minua ottanut mukaan. Kaikki olimme jo aikuisia, mutta silti oli lapsentasoista käytöstä muilta
He kävivät juhlimassa ja järjestivät kotibileitä tms.. Yritin joskus mennä esim. Amarillossa mukaan kun tiesin heidän olevan siellä, mutta ei siitä mitään tullut. Lähdin lopulta itkien pois. Lopuksi sitten lopetin koko koulussa ja muutin takaisin kotiseudulle. Siellä myöhemmin kuulin, etä jotkut olivat lyöneet vetoa siitä, että kuinka nopeasti muutan takaisin. osa veikkasi syyslomaan mennessä, osa jouluun jne..
Kerran kiusattu, aina kiusattu
Kommentit (143)
Miten tulkitsette sanonnan: "opiskelu on ainutlaatuista aikaa?" Tarkoitetaanko tuolla kaikkea opiskelua kaiken ikäisenä vai nimenomaan niitä nuoruusajan opiskelua?
Vierailija kirjoitti:
Miten tulkitsette sanonnan: "opiskelu on ainutlaatuista aikaa?" Tarkoitetaanko tuolla kaikkea opiskelua kaiken ikäisenä vai nimenomaan niitä nuoruusajan opiskelua?
Nuoruusajan. Olen opiskellut nuorena ja 30 + ja ovat ihan eri maailmasta. 30 + on siellä vaan mekaanisesti hankkimassa pikapikaa tutkinnon.
Arka ja hiljainen keski-ikäinen herättää nuoremmissa ihmetystä, kun useimmat on jättäneet arastelun ja ujostelun teini-ikään.