Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutsutko itseäsi kissan tai koiran äidiksi tai jollakin vastaalla?

Vierailija
14.07.2024 |

Olen usein kuullut ihmisten väittävän koiralle olevansa tämän "iskä" tai "äiti" ja ihmetellyt miten sekaisin he ovat päästään. Liittyykö tuo tapa johonkin fetissiin? Vaikea kuvitella naisen pullauttavan koiranpentua sisältään kuitenkin.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kisseä, mutta jos olisi, niin kutsuisin itseäni mamaksi. Ei mua ole koskaan kiinnostaneet tosikot ja muun paskasakin mielipiteet. Joskus eräs tosikko totesi vänisevällä äänellä, ettei eläimillä ole sielua. Mietin mielessäni, ettei sullakaan.

Sinua ei ole näköjään kiinnostanut myöskään suomen opettelu. Tämän enempää en vaivaudu selittämään.

Ps. Puhekieli ei ole se juttu :)

Vanerikorvistanttako se on täällä tänään ojentanut ihmisiä kirjoittamisesta. Maltahan vielä muutama viikko kun koulut alkaa.

Vierailija
62/80 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse perheetön ja vasta viimeaikoina olen alkanut kutsua itseäni kissojen mammaksi. Mutta olen muutenkin alkanut itseäni mummottelemaan, ikää kun alkaa jo olla. Aiemmin puhuttelin itseäni lemmikeilleni ihan vaan etunimelläni. Eli että: "katsokaa mitä herkkutikkuja Tiina osti teille". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylen toimittaja näyttää mallia miten kissalle leperrellään, näin sitä pitää tuohon voisi vielä lisätä pehmeitä krrrrrr ääntelyitä ja siristää omia silmiään kissalle

https://yle.fi/a/74-20076831

t. kahden kisuliinin äiti

Niinpä, silmien siristely merkitsee suukkoa kissalle, samoin kissalla perheenjäsenilleen.

Vierailija
64/80 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylen toimittaja näyttää mallia miten kissalle leperrellään, näin sitä pitää tuohon voisi vielä lisätä pehmeitä krrrrrr ääntelyitä ja siristää omia silmiään kissalle

https://yle.fi/a/74-20076831

t. kahden kisuliinin äiti

Niinpä, silmien siristely merkitsee suukkoa kissalle, samoin kissalla perheenjäsenilleen.

Elukoista en tiiä, mutta katse on lyhyin matka kahden ihmisen välillä.

Vierailija
65/80 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon aina joko äiti tai mieluummin äet, heillähän on onni asustella siinä parhaassa maakunnassa.

66/80 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mami ja papi. Tai palvelusväki.

Vierailija
67/80 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mami ja papi. Tai palvelusväki.

Ai nyt sulla on mies sitten? Välillä taitaa rooli unohtua.

Vierailija
68/80 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen tämä tästä ketjusta.

https://www.hs.fi/fingerpori/car-2000010499898.html

Vierailija
69/80 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sikalan omistaja on monen sian äitisika🤣

Se on emakko.

Vierailija
70/80 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olin edesmenneiden kollikissojen mami.

Vierailija
71/80 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. 

Vierailija
72/80 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden aikuisen naisen, joka kutsuu itseään pehmolelujensa äidiksi..

Vierailija
73/80 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kissani mamma. Kissat muuten näkevät omistajat äitinään. Kiintymyssuhde on samanlainen. Toisin kuin koirat, jotka näkevät omistajan laumanjohtajana ainakin yleensä. 

Älä jaa väärää tietoa.

"Löydökset paljastavat, että koiran ja omistajan välinen suhde muistuttaa vauvan ja äidin välistä suhdetta enemmän kuin on kuviteltu. Tiedotteessaan tutkijat toteavat tulosten olevan jännittäviä, sillä se auttavat ymmärtämään, miten eri eläinlajien välinen side muistuttaa äidin ja lapsen välistä kiintymystä.Tutkimus ilmestyi NeuroImage-tiedelehdessä. Tutkimusta varten tieteilijät yhdistivät tietoja lemmikkikoirien käytöksestä sekä aivokuvauksen tuloksista."

Vierailija
74/80 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sikalan omistaja on monen sian äitisika🤣

Se on (F)emakko.

Vierailija
75/80 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ongelmia ? Minä olen lapsilleni äiti, koirani on tottunut tuntemaan nimellä äiti. Miksen siis voi sanoa että tule äidin luo, kun koira tietää että minua kutsutaan äidiksi 

Vierailija
76/80 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei lue tutkimuksia. Katselee po*noa korkeintaan.

Vierailija
77/80 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen mamma, asumme Norjassa.

Sekä koiralle että kissoille.

Vierailija
78/80 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläimille Mami. Se ei tunnu kotona hassulta, mutta kerran olin eläinlääkärissä, missä lääkäri kysyi hoitajalta puhelimitse missä kissani on, ja hoitaja vastasi, että tuossa äitinsä luona odottaa. Silloin kyllä hölmistyin.

Vierailija
79/80 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ruotsinkielinen. Puhuessaan lapsille ja koiralle minusta, hän kutsuu minua mammaksi  Olen siis mamma ja koira tietää sen. En silti tietenkään kuvittele olevani koiran äiti, kuten ei kukaan muukaan lemmikin omistaja.

Vierailija
80/80 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriassa voisin olla lampaan isä.. mutta ei siitä sen enempää..